معرفی بهترین شهرک های مسکونی کیش برای خرید آپارتمان

0
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
جزیره کیش یکی از بهترین مناطق در ایران برای تفریح، سرمایه‌گذاری و زندگی است. در این مطلب از دلتامگ به معرفی بهترین شهرک های مسکونی کیش می‌پردازیم.

زندگی و خرید آپارتمان در کیش به شما فرصت سکونت در شهری را می‌دهد که ترافیک ندارد، آب‌ و هوای پاک و تمیزی دارد، امنیت محله‌های آن بسیار بالاست، مراکز تجاری لوکسی دارد، از جاذبه‌های طبیعی و دیدنی بی‌نظیری برخوردار است و ساحل زیبای آن آبی زلال و کم‌نظیر دارد. علاوه بر این خرید خانه در کیش یک فرصت ویژه برای سرمایه‌گذاری در املاک است که با توجه به بازار مسکن در سال‌های اخیر بازدهی بسیار مناسبی دارد. فرصت ویژه خرید خانه در بهترین شهرک های مسکونی کیش موضوعی است که در این مقاله از دلتامگ به آن می‌پردازیم.

خرید آپارتمان در کیش

درباره کیش

در یکی از جنوبی‌ترین مناطق کشور عزیزمان ایران، در میانه آب‌های خلیج فارس و در جنوب استان هرمزگان جزیره کیش همچون نگین انگشتری رخ‌نمایی می‌کند. جزیره کیش بیش از 50 سال پیش به منطقه آزاد بین‌المللی تبدیل شد و موردتوجه بسیاری از سرمایه‌گذاران قرار گرفت. در سال‌های اخیر شهرک‌های مسکونی کیش محل زندگی بسیاری از مهاجران از شهرهای بزرگ و شلوغ و پرترافیک شده است. جزیره کیش یکی از سه قطب گردشگری خلیج فارس است که امکانات رفاهی و شهری مناسبی برای ساکنان و گردشگران فراهم نموده است و جاذبه‌های دیدنی زیادی دارد. از جمله جاذبه‌های دیدنی کیش می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • سواحل کیش
    • ساحل میر مهنا
    • ساحل مرجان
    • ساحل مرد ماهی گیر
    • ساحل اسکله تفریحی
    • ساحل سیمرغ
    • ساحل درختان نارگیل
    • شهرک صدف کیش
  • کشتی یونانی
  • دلفیناریوم کیش
  • باغ پرندگان کیش
  • پارک آبی اوشن کیش
  • تفریحات آبی کیش
  • شهر زیر زمینی کاریز کیش
  • جاده جهان کیش
  • سافاری کیش

خرید آپارتمان در کیش

معرفی بهترین شهرک های مسکونی کیش

جزیره کیش یکی از بهترین مناطق در ایران برای تفریح، سرمایه‌گذاری و زندگی است. این جزیره سومین مقصد پربازدید در خاورمیانه پس از دبی و شرم‌الشیخ است. بهترین محله‌های کیش برای سکونت، شامل چند شهرک، برج و مجتمع مسکونی هستند که در موقعیت‌های مکانی مناسبی از جزیره قرار گرفته‌اند. در ادامه به معرفی برخی از آنها می‌پردازیم.

شهرک صدف از بهترین شهرک های مسکونی کیش

شهرک صدف کیش در شرق این جزیره قرار گرفته است و ساحلی نیست. این شهرک 7 فاز دارد و دسترسی خوبی به مرکز شهر دارد. هر یک از فازهای شهرک صدف دارای مراکز خدماتی مخصوص به خود می‌باشند که در مناطقی خاص و با الگوهای مدرن شهرسازی قرار گرفته‌اند.

خرید خانه در شهرک صدف کیش

خانه‌های موجود در این شهرک به دو صورت ویلایی و آپارتمان متناسب با سلیقه خریداران متفاوت تعبیه شده است. برای خرید خانه در شهرک صدف کیش محدودیتی از نظر متراژ و نوع خانه ندارید. بعضی از آپارتمان‌های مسکونی این شهرک دید دریا را نیز دارند و فرصتی ویژه‌ برای خرید آپارتمان در شهرک صدف کیش ایجاد کرده‌اند.

مطلب پیشنهادی:  شهرک پرواز تهران را بهتر بشناسید

قیمت آپارتمان در شهرک صدف کیش

قیمت آپارتمان در شهرک صدف کیش تابع موقعیت، متراژ، سن بنا و متریال به کار رفته در ساخت ساختمان است. بعضی از فازهای شهرک صدف کیش از نظر ساکنان کیش بر سایر فازها برتری دارند. مثلا عده‌ای فاز 2 شهرک صدف کیش را بهترین فاز می‌دانند و برخی دیگر فاز 4 یا 7 را.  برای اطلاع دقیق از قیمت خانه در شهرک صدف کیش از آگهی‌های موجود در سایت ملکی دلتا دیدن نمایید.

شهرک دامون کیش

شهرک ساحلی دامون یکی از بهترین شهرک های مسکونی کیش است. از دلایلی که این شهرک را تبدیل به یکی از لوکس‌ترین شهرک‌های کیش برای زندگی می‌کند، موقعیت خوب آن است.

خرید خانه در شهرک دامون کیش

با خرید خانه در شهرک دامون، علاوه ‌بر سکونت در محله‌ای زیبا می‌توانید از گزینه‌های متعددی مانند خانه‌های دوبلکس، آپارتمان‌های چند طبقه و برج‌های مسکونی برخوردار شوید و با توجه به نیازتان، بهترین مورد را انتخاب کنید.

قیمت خانه در شهرک دامون کیش

نزدیکی به خیابان و میدان وصال منجر به رفت و آمد آسان به این شهرک شده است. امکانات تفریحی، ورزشی، استخر و … از دیگر مزیت‌های زندگی در این محله به حساب می‌آیند. به همین دلیل میانگین قیمت خانه در شهرک دامون کیش نسبت به سایر مناطق کیش بالاتر است.

شهرک میرمهنا (شهرک نوبنیاد)

شهرک میرمهنا یا نوبنیاد یکی از محبوب‌ترین و بهترین شهرک های مسکونی کیش است. این شهرک دارای 3 فاز است و ساختاری تازه و مدرن دارد. شهرک نوبنیاد، در شمال غرب جزیره کیش واقع شده و فاصله آن با مرکز شهر و بازارهای تجاری حدود ۱۵ کیلومتر است. ساکنین این قسمت از جزیره، معمولا شاغلین و ساکنین دائم جزیره هستند و مسافران کمتر گذرشان به منطقه میرمهنا یا نوبنیاد می‌افتد. امکانات رفاهی و خدماتی مانند مدرسه، مسجد و پارک نیز برای هر فاز در نظر گرفته شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در جزیره کیش

همچنین بخوانید

محله دزاشیب و هرآنچه که از این محله باید بدانید+ جدول قیمت

آب‌وهوای بی‌نظیر محله دزاشیب و دسترسی راحتت و دور بودن از ترافیک همه ما را وسوسه می‌کند در…