با این شلف‌های دیواری خانه خود را شیک کنید

0
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
شلف‌های دیواری جلوه‌ای زیبا و خاص به فضای داخلی هر خانه‌ای می‌بخشند. اما قبل از نصب شلف‌های دیواری، به هماهنگی مدل و طرح آن با دکوراسیون داخلی خانه توجه داشته باشید.
انواع شلف های دکوری در دکوراسیون منزل

همه افراد به دنبال راهکارهایی کم هزینه و ساده‌ برای نظم‌بخشیدن و زیبایی فضاهای‌ مختلف خانه خود هستند. یکی از راه‌های نظم‌دادن و زیباتر کردن قسمت‌های‌ مختلف خانه، شلف دیواری است. شاید شما هم از شلف‌ها برای تزیین فضای پشت تلویزیون یا تزیین دیوارهای خالی خود استفاده‌ کرده‌باشید. در صورتی که علاقه‌مند هستید با انواع شلف های دکوری در دکوراسیون منزل آشنا شوید تا پایان این مطلب با دلتامگ همراه باشید.

انواع شلف های دکوری در دکوراسیون منزل

اگر شما نیز قصد دارید با داشتن یک شلف، دیوار خانه خود را زیباتر از قبل کنید، با ما همراه باشید.

شلف دکوری ساده مدرن

این نوع از شلف دکوری نوعی دیگر از شلف مربعی ساده است. در این مدل مربع‌ها تنگ به هم چسبیده‌اند و با تم‌های رنگی متنوع به دیوارهای خنثی حس و حال می‌دهند.

انواع شلف های دکوری در دکوراسیون منزل

قفسه دیواری دردار

در کشویی این قفسه‌ها جلوه خاصی به آن‌ها می‌دهد و باز و بسته بودن هر لنگه‌ منظره‌ منحصربه‌فردی ایجاد می‌کند که چشم‌نواز و زیبا است. این قفسه‌ها برای فضاهای شلوغ‌تر مناسب هستند و می‌توان از یک طرف برای گذاشتن وسایل استفاده‌کرد و بی‌نظمی آن را با در پوشاند و طرف دیگر را به وسیله دکوری یا گلدان اختصاص داد.

شلف در دار

شلف دکوری کنجی از انواع شلف های دکوری در دکوراسیون منزل

این مدل شلف دکوری بر خلاف دیگر قفسه‌های کنجی خیلی راحت با کنج هماهنگ می‌شوند و نیاز به تلاش زیادی برای نصب درست ندارند. این مدل برای فضاهایی با پیچیدگی و فرورفتگی و برآمدگی‌های زیاد، بسیار کاربردی است.

شلف دکوری کنجی

قفسه طرح کوه

این مدل قفسه‌ها برای دکوراسیون‌های داخلی به سبک روستیک گزینه‌ای ایده‌آل است. البته سیم‌های شبکه‌ای که پشت آن قرار گرفته کمی حال و هوای شلف دکوری را به صنعتی نزدیک کرده‌است.

مطلب پیشنهادی:  اتاق پذیرایی ایرانی را اینگونه بچینید

قفسه چوبی قدیمی

شلف دکوری با سبک شابی شیک گزینه‌ای مناسب برای استفاده در آشپزخانه است. ظاهر رنگ و رو رفته و قدیمی و چند قلاب برای آویزان کردن لیوان‌های مورد علاقه خود این قفسه را به یکی از عناصر جذاب آشپزخانه تبدیل می‌کند.

قفسه چوبی قدیمی

شلف دکوری سبک صنعتی

شلف دکوری فقط مختص اتاق نشیمن، اتاق خواب و آشپزخانه نیست و در سرویس بهداشتی هم می‌تواند بسیار کاربردی باشد. این قفسه کوچک رول دستمال را نگه می‌دارند و بالای قفسه برای قراردادن گلدان‌های کوچک و دیگر ملزومات مثل شمع مناسب هستند.

قفسه شناور با دکور لامپ ادیسون از انواع شلف های دکوری در دکوراسیون منزل

این قفسه بهترین انتخاب برای ورودی‌های کوچک و اتاق خواب‌ها است. آهنربا کلیدها را نگه می‌دارد و لامپ ادیسون گرما و روشنایی ملایمی را ایجاد می‌کند. شیارهای روی سطح قفسه هم فضای خوبی برای قرار‌دادن موبایل است.

انواع شلف های دکوری در دکوراسیون منزل

قفسه کنجی مثلثی

قفسه‌های کنجی را نمی‌توان برای دیوارهای فرورفته و برآمده‌ استفاده کرد. اگر دلتان می‌خواهد در خطوط صاف دیوار تغییری ایجاد کنید این قفسه کنجی مثلثی ایده خوبی است. این شلف دکوری اگر نزدیک پنجره‌باشد بهترین فضا برای قراردادن گیاهان است. اگر هم نزدیک به پنجره فضایی ندارید قرار دادن چراغی تزیینی یا شمع می‌تواند گوشه‌ تاریک خانه را روشن کند.

پیشنهادمطالعه: با کم‌ترین هزینه آشپزخانه خود را زیبا کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در معماری و دکوراسیون

همچنین بخوانید

5 کاربرد فرش گرد در دکوراسیون که کسی به شما نمی‌گوید

برای بسیاری از مردم، فرش آن است که چهار ضلع و چهار گوشه داشته باشد. اغلب هنگام خرید فرش سر…