با کمترین هزینه آشپزخانه خود را زیبا کنید

0
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
امروز با هم سری به یکی از جذاب‌ترین فضاهای خانه یعنی آشپزخانه بزنیم و ببینیم که چگونه می‌توانیم با کمترین هزینه در آن تغییر و تحول به‌وجود بیاوریم.
انواع دیوارپوش برای آشپزخانه

استفاده از یک دیوارپوش خوب با طراحی مناسب، یکی از بهترین راه‌ها برای ایجاد تغییر اساسی در فضای آشپزخانه است. فرقی نمی‌کند آشپزخانه‌ بزرگ باشد یا کوچک، شما به دیوارپوشی نیاز دارید که با آشپزخانه هماهنگ باشد. می‌توانید با ایده‌ای ساده و کمترین هزینه فضای آشپزخانه را عالی کنید. با دلتامگ همراه باشید تا با انواع دیوارپوش برای آشپزخانه بیشتر آشنا شوید.

انواع دیوارپوش برای آشپزخانه

دیوارپوش‌ همانگونه که از اسمش پیدا است بر روی دیوار اصلی قرار می‌گیرد و بافت قبلی را پوشش می‌دهد. بنابراین باید علاوه بر زیبایی، در برابر رطوبت و حرارت نیز مقاومت بالایی داشته باشد، و بتوان به راحتی آن را تمیز کرد.

انواع دیوارپوش برای آشپزخانه

دیوارپوش سنگی از انواع دیوارپوش برای آشپزخانه

برای اشخاصی که دکورهای جذاب و خاص را می‌پسندند، دیوارپوش سنگی برای آشپزخانه را پیشنهاد می‌کنیم. این دیوارپوش زیبایی و جذابیت منحصربه‌فردی را به منزل شما هدیه خواهد داد. دیوارپوش سنگی دارای تنوع از لحاظ بافت و ابعاد است و به‌صورت سنگ‌های مصنوعی، طبیعی، سه بعدی، صیقلی، یک تکه و آجری در بازار موجود است. مقاومت بالا در برابر نم و رطوبت و نوسانات دمایی و همچنین استحکام زیاد و قابلیت شستشو از مهم‌ترین ویژگی‌های دیوارپوش سنگی بوده و به همین دلیل در آشپزخانه کاربرد دارد. البته لازم به ذکر است که این نوع پوشش دیوار آشپزخانه کمی گران است.

دیوارپوش آجری

دیوارپوش آجری

این سبک چند سالی است که در کشور جای خود را پیدا کرده است و هنوز هم به‌عنوان جدیدترین نوع مدل دیوارپوش آشپزخانه لحاظ خواهد شد. قطعا آجر به دلیل حس گرمی که در منزل می‌دهد یک محیط بسیار عالی را در منزل ایجاد خواهد کرد.

مطلب پیشنهادی:  آجر نسوز یا آجر نما، کدام نوع آجر مد نظر و مورد استفاده شماست؟

دیوارپوش سه بعدی

اگر به دنبال دکوری خاص و جذاب برای آشپزخانه هستید، دیوارپوش آشپزخانه سه بعدی بهترین گزینه است. این دیوارپوش دارای تنوع در طرح، رنگ و جنس است. مناسب‌ترین جنس برای دیوارپوش سه بعدی، بتنی، سنگی، آجری و پی وی سی بوده که همگی قابلیت شستشو داشته و در برابر حرارت مقاومت دارند.

دیوارپوش سه بعدی

دیوارپوش چسبی از انواع دیوارپوش برای آشپزخانه

دیوارپوش آشپزخانه چسبی یکی از پرطرفدارترین گزینه‌ها برای زیباتر شدن فضای داخلی این بخش از منزل به‌شمار می‌رود. چسبی در واقع همان دیوارپوش فومی برای آشپزخانه است که به علت قیمت مناسب، نصب بسیار راحت و تنوع در طرح و رنگ و قابلیت شستشو از محبوبیت بالایی برخوردار است. این دیوارپوش به صورت شیت‌هایی در ابعاد ۷۰*۷۵ بوده که در قسمت پشت دارای چسب و روکش است. برای نصب ابتدا باید دیوارها را کاملا تمیز کرده، هر گونه فرورفتگی و برآمدگی را از بین برده و دیوار را کاملا صاف و یکدست کنید. سپس دیوارپوش آشپزخانه چسبی را به مقدار بسیار کم نم‌دار کرده و شیت‌ها را بر روی دیوار قرار دهید. شیت‌ها باید کاملا مرتب در کنار یکدیگر قرار بگیرند تا زیبایی و جلوه خود را از دست ندهند.

پیشنهاد مطالعه: با چند ترفند ساده دکور خانه خود را لوکس کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در معماری و دکوراسیون

همچنین بخوانید

بهترین چیدمان مبل برای پذیرایی مربعی شکل

پذیرایی مربعی شکل، فضایی متناسب و کاربردی برای دورهمی‌ها و استراحت است. با چیدمان و دکوراس…