نام‌‎نویسی 230 هزار نفر در طرح نهضت ملی مسکن

0
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
امیر جاوید‌پور، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز پیرامون مشکلاتی در حوزه واگذاری زمین از اختصاص 656 زمین برای احداث 85 هزار واحد مسکونی خبر داد.
نهضت ملی

به گزارش دلتا مگ به نقل از تجارت‌نیوز، امیر جاوید‌پور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز پیرامون طرح نهضت ملی مسکن از نام‌نویسی 230 هزار نفر در این طرح خبر داد. همچنین وی از 130 هزارنفر واجد شرایط از تائید‌نهایی 20 هزار نفر ابراز امیدواری کرد. جاویدپور در نهایت واریز پیش‌پرداخت 7500نفر از متقاضیان را مهم توصیف کرد.

پیشبرد طرح نهضت ملی مسکن در تولید‌و‌عرضه واحدهای مسکونی علاوه بر ایجاد اشتغال موجب تسریع در روند خرید آپارتمان برای متقاضیان می‌شود. برای دریافت گزارشات بیشتر پیرامون پروژه ملی مسکن تا پایان این خبر با دلتا مگ همراه باشید.

نهضت ملی

اقدامات ویژه‌ استانداری البرز برای طرح نهضت ملی مسکن

 امیر جاوید‌پور در بازدید از پروژه ۴۸۰ واحدی  نهضت ملی مسکن فردیس اظهار کرد:« در بحث طرح نهضت ملی مسکن، استانداری البرز در کنار اداره کل راه‌وشهرسازی تعامل زیادی دارند. همچنین اقدامات ویژه‌ای در این خصوص صورت گرفته است.»

این مقام مسئول با اشاره به اینکه استان البرز از وسعت اندک و پراکندگی جمعیت بالا برخوردار است، از مواجه با مشکلاتی در زمینه واگذاری زمین برای طرح ملی مسکن ابراز نگرانی کرد. وی همچنین با بیان این معضلات بر اختصاص 656 زمین در پروژه ملی مسکن برای احداث 85 هزار واحد مسکونی تاکید نمود.

وی تاکید کرد:« از انتهای سال ۹۸ تا چند روز گذشته، حدود ۲۳۰ هزار نفر ثبت‌نامی برای نهضت ملی مسکن در البرز داشته‌ایم. لازم به ذکر است که از این تعداد حدود ۱۳۰ هزار نفر حائز شرایط هستند.»

مطلب پیشنهادی:  بیش از 2500 هزار خانه در بافت فرسوده

نهضت ملی

افتتاح حساب بانکی برای 10 هزار نفر از متقاضیان

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز ضمن اشاره به واجدین‌شرایط از افتتاح حساب برای 10 هزار نفر از متقاضیان خبر داد.

جاوید‌پور پیرامون عملیات ساخت ۱۰ هزار واحد مسکن ملی در البرز آغاز شده، گفت: هنوز عده‌ای متقاضی وجود دارد که به نوعی از ثبت‌نام جامانده‌اند و با برنامه‌ریزی، به زودی ثبت‌نام مجددی برای آنها صورت می‌گیرد.»

این مقام آگاه در پایان با بیان تجربه‌های منفی و مثبت در پروژه ملی مسکن از جلب رضایت مردم در خصوص واحدهای مسکونی نوساز ابراز خرسندی نمود.

نتیجه‌گیری

به نظر می‌رسد که دولت با واگذاری زمین رایگان در برخی از شهرها و کلانشهرها تصمیم به تسریع احداث پروژه ملی مسکن در شهر‌های بزرگ و کوچک گرفته است.

مطالعه بیشتر:پیشرفت طرح نهضت ملی مسکن در مازندران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در خبر و گزارش

همچنین بخوانید

محاسبه مالیات خانه‌های خالی در سال 1403

در صورتی که خانه‌ای بیش از 2 ماه خالی باشد به ازای هر ماه اضافه‌تر از موعد قانونی، در سال …