جدیدترین جدول قیمت خانه در محله شهرآرا تهران!

0
1
زمان مطالعه: 2 دقیقه
اگر به زندگی در مناطق شلوغ علاقمندید و دسترسی به امکانات محلی برایتان مهم است، محله شهرآرا می‌تواند انتخاب مناسبی باشد. برای آگاهی از جدیدترین قیمت خانه در این محله با ما همراه باشید.
محله شهرآرا تهران

یکی از دلایلی که افراد بسیاری تمایل به سکونت در غرب تهران را دارند، آب‌وهوا و دسترسی مناسب آن است، امروز در این مطلب از دلتامگ قصد داریم یکی از قدیمی‌ترین محله‌های غرب تهران را به شما معرفی کنیم که افراد بسیاری تمایل به سکونت در این محله را دارند. برای آشنایی با محله شهرآرا تهران با ما همراه باشید تا اطلاعات به روزی را درباره قیمت خرید آپارتمان در شهر آرا تهران در اختیار شما قرار دهیم.

محله شهرآرا کجاست؟

محله شهرآرا جزو قدیمی‌ترین محله‌های غرب تهران است که در منطقه 2 شهرداری قرار دارد؛ تاریخچه محله شهرآرا به دهه 30 هجری شمسی باز می‌گردد؛ اما با گسترش شهر نشینی، از دهه 30 به بعد به فکر نوسازی این محله افتادند. با ادامه این روند و ساخت مجتمع‌های مسکونی بسیار، مراکز دولتی و درمانی مهمی چون اداره گذرنامه، بیمارستان حضرت رسول و بوستان‌های متعددی در این محله ساخته شد. از نظر موقعیت جغرافیایی این محله از شمال به محله گیشا، از جنوب به تهرانسر، از شرق به جمشدیه و از غرب به ستارخان متصل می‌شود. اوج پیشرفت این محله از سال 1340 به بعد صورت گرفت و گروهی از مهندسان شروع به ساخت و سازهای مدرن در این منطقه کردند و شهرآرا کنونی شکل گرفت.

محله شهرآرا تهران

بهترین خیابان شهرآرا تهران کدامند؟

یکی از معیارهای مهم برای سکونت در محله برای افرادی که قصد خرید خانه دارند، شناخت خیابان‌های آن محله است؛ به عبارت دیگری می‌توان گفت بهترین محله های شهر آرا برای خرید آپارتمان، خیابان‌های مهمی چون ستارخان، پاتریس، لومومیا و خیابان شهرآرا تشکیل می‌دهند که قیمت خانه در آن‌ها بالاتر از مناطق دیگر این محله است.

مطلب پیشنهادی:  بازار خرید آپارتمان در جیحون داغ‌تر از همیشه است!

دسترسی به محلهٔ شهرآرا چگونه است؟

با توجه به اینکه محله شهرآرا تهران بین سه بزرگراه جلال‌آل احمد، شیخ فضل‌الله نوری و بزرگراه چمران قرار گرفته است، بنابراین تردد با اتومبیل شخصی به این محله بسیار راحت است؛ علاوه بر آن این محله از لحاظ خطوط اتوبوس‌رانی و تاکسیرانی نیز بسیار مجهز است. لازم به ذکر است که این محله ایستگاه مترو اختصاصی ندارد؛ اما شما می‌توانید از نزدیکترین مترو به شهرآرا تهران که در ایستگاه شادمان و تربیت مدرس قرار دارد استفاده کنید.

محله شهرآرا تهران

بررسی قیمت خانه در شهرآرا تهران

با درنظر گرفتن موقعیت جغرافیایی محله شهرآرا تهران، این محله جزو مناطق بالاشهر تهران است؛ بنابراین انتظار می‌رود قیمت خانه تا حدودی در این محله بالاتر از مناطق متوسط تهران است. برای آشنایی با قیمت خانه در شهرآرا، چند مورد از فایل‌هایی که در سایت ملکی دلتا موجود است را برای شما شرح می‌دهیم.

نام محله متراژ سن بنا قیمت هر مترمربع قیمت کل
شهرآرا/امام منتظر 120 نوساز 125/000/000 15/000/000/000
شهرآرا/پاتريس لومومبا 71 نوساز 100/000/000 7/100/000/000
شهرآرا/ کابلی 105 نوساز 90/000/000 9/400/000/000
شهرآرا/هخامنش 130 19 ساله 88/000/000 11/200/000/000

پیشنهاد مطالعه: با قیمت مناسب در آسمان تهران خانه بخرید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در محله های تهران

همچنین بخوانید

محله دزاشیب و هرآنچه که از این محله باید بدانید+ جدول قیمت

آب‌وهوای بی‌نظیر محله دزاشیب و دسترسی راحتت و دور بودن از ترافیک همه ما را وسوسه می‌کند در…