ارائه خدمات بنیاد مسکن به مناطق سیل‌زده

0
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
اکبر نیکزاد، رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در خصوص مشارکت این بنیاد با نهضت ملی مسکن از احداث 180 هزار واحد مسکونی در تهران خبر داد.
ساخت 200 هزار واحد

به گزارش دلتا مگ به نقل از ایرنا، اکبر نیکزاد رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی پیرامون بازسازی و مقاوم‌سازی منازل مسکونی از ارائه خدمات لازم به مردمی که در 20 نقطه کشور دچار سیل و زلزله شدند، خبر داد.

لازم به ذکر است که برای خرید آپارتمان حتما به مقاوم بودن و مستحکم بودن آن هنگام وقوع حوادث دقت کنید. برای دریافت گزارشات بیشتر پیرامون اقدامات مقاوم‌سازی و نوسازی تا پایان این خبر با دلتا مگ همراه باشید.

بنیاد مسکن

نیکزاد: خط قرمز ما انجام امورات مردم است

اکبر نیکزاد در آیین تودیع و معارفه مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان البرز، اظهارداشت:« خط قرمز ما انجام امورات مردم است. همچنین افتخار بنیاد مسکن انقلاب اسلامی این است که طی ۴۳ سال هر کاری به آن سپرده شده با قوت،علاقه‌مندی و قدرت انجام داده است.»

وی با اشاره به خدمت رسانی به مناطق سیل‌زده از رضایت مردم به دلیل ساخت و بازسازی واحدهای مسکونی ابراز خوشحالی کرد.

نیکزاد با تاکید بر ارزشمندی اقدامات انجام شده از علاقه‌مندی نیروهای بنیاد مسکن به منظور انجام این خدمات برای مردم خبر داد.

مطلب پیشنهادی:  پرداخت تسهیلات مسکن به متقاضیان مازندرانی

بنیاد مسکن

بنیاد مسکن 10 هزار واحد مسکونی می‌سازد

نیکزاد به مشارکت این بنیاد در نهضت ملی مسکن گفت:« ۱۸۰ هزار واحد مسکونی طی توافق با شهردار تهران قرار است که ساخته شود. لازم است بدانید که 10 هزار واحد آن بر عهده این بنیاد گذاشته شده است که ساخت هفت هزار واحد آن را آغاز کرده‌ایم.»

وی درباره مشارکت این بنیاد از توسعه خط چهار متروی تهران تا ماه آینده ابراز امیدواری کرد.

نتیجه‌گیری: به نظر می‌رسد که احداث 180 هزار واحد مسکونی تاثیر زیادی بر قیمت اجاره و خرید مسکن داشته باشد. در واقع ساخت یا مقاوم سازی منازل مسکونی موجب صرفه‌جویی در منابع مالی و انرژی می‌شود.

مطالعه بیشتر:مشارکت شهرداری و دولت جهت احداث مسکن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در خبر و گزارش

همچنین بخوانید

برای دریافت وام ودیعه مسکن چند ضامن لازم است؟

هیچ ملکی از ضامن به رهن بانک گرفته نمی‌شود اما بانک باید مطمئن شود اگر این وام پرداخت نشد …