قبل از خرید آپارتمان در فردوسی این مطلب را بخوانید

0
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
فردوسی یکی از محله‌های پر جنب و جوش مرکز شهر تهران محسوب می‌شود که در منطقه 12 تهران واقع شده است. در ادامه شما را بیشتر با این محله آشنا خواهیم کرد.
خرید آپارتمان در فردوسی

تهرانبه گزارش دلتا مگ، بدون شک هر فردی قبل از اقدام برای خرید خانه، باید با محله‌ای که قرار است در آن سکونت داشته باشد آشنا شود؛ از همین رو ما در این گزارش قصد داریم برای کسانی که به دنبال خرید آپارتمان در فردوسی هستند، اقدام به معرفی این محله کنیم.

قیمت خرید آپارتمان در فردوسی

میدان فردوسی واقع در این محله، یکی از قدیمی‌ترین میدان تهران به شمار می‌رود که به احتمال بسیار زیاد اگر پایتخت‌نشین باشید؛ گذرتان به این محله خورده است.

اگر به دنبال خرید آپارتمان در فردوسی تهران هستید بهتر است که بدانید، بافت مسکونی این محله اغلب قدیمی است و ساختمان‌های با عمربنای بالای 30 سال بسیار دارد.

قیمت ملک در این محله متوسط است. از همین رو این محله مناسب افرادی است که بودجه محدودی برای خرید خانه دارند. قیمت مسکن در این محله از متری 25 میلیون تومان آغاز به بالای 40 میلیون تومان نیز می‌رسد.

ویژگی های محله فردوسی تهران

افرادی که به دنبال خرید کیف و کفش چرم هستند، حتماً برای خرید به این محله رفته‌اند. از سمت دیگر وجود تعداد زیادی صرافی در فردوسی باعث شده افراد زیادی به این محله مراجعه کنند.

ساختمان ادارات دولتی بسیاری در محله فردوسی قرار دارند و در کنار آن واحدهای تجاری بسیاری در این محله در حال بیزینس هستند. از همین رو بافت این محله را می‌توان تلفیقی از واحد‌های مسکونی تجاری، اداری، دولتی و مسکونی دانست.

مطلب پیشنهادی:  در چهار سال اخیر قیمت مسکن حدودا ۹ برابر شد

خرید آپارتمان در فردوسی

دسترسی راحت فردوسی به نقاط مرکزی شهر را می‌توان به عنوان یک مزیت مهم این محله برشمرد. در خصوص محدوده جغرافیایی محله فردوسی باید توضیح دهیم که این محله از سمت شمال به ایرانشهر، از غرب به خیابان انقلاب و ولیعصر، از سمت جنوب به خیابان امام خمینی و از سمت شرق به دروازه شمیران منتهی می‌شود.

همین دسترسی راحت به سایر مناطق تهران در کنار دسترسی آسان به حمل ونقل عمومی باعث شده که بسیاری به دنبال خرید آپارتمان در فردوسی تهران باشند. ساکنان و افرادی که محل شغلشان در محله فردوسی واقع شده است به راحتی به مترو، اتوبوس و تاکسی برای تردد به سایر نقاط شهر دسترسی دارند.

اگر به دنبال خرید آپارتمان در فردوسی تهران یا سرمایه‌گذاری در این محله هستید، نگران دسترسی به امکاناتی همچون مدرسه، مراکز آموزشی، بیمارستان، مراکز اداری و … نباشید و با اطمینان اقدام به خرید خانه کنید.

مطالعه بیشتر: مطلب «انقلاب، یکی از شلوغ‌ترین محله‌های تهران» را در دلتا مگ بخوانید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در خبر و گزارش

همچنین بخوانید

وضعیت پرداخت وام ودیعه مسکن

با توجه به آمارهای منتشر شده، در هر ماه حداقل 50 هزا مستاجرکم درآمد داریم که برای تامین اج…