محله فدک تهران کجاست؟

1
1
زمان مطالعه: 2 دقیقه
در صورتی که قصد خرید آپارتمان در شرق تهران را دارید، حتما سری به محله فدک بزنید و یا با خواندن این مطلب اطللعات لازم را به دست آورید.
محله فدک

انتخاب محله‌ای که قصد دارید در آن خانه اجاره کنید یا بخرید، بسیار مهم است و لازم است با تمام امکانات آن منطقه آشنایی داشته باشید. در بین مناطقی که در تهران وجود دارند، محله‌هایی هستند که امکانات بیشتری را برای خرید در اختیار شما قرار می‌دهند؛ یکی از همین مناطق، محله فدک است؛ در صورتی که قصد خرید آپارتمان در فدک  را دارید، برای آشنایی بیشتر با ان تا پایان این مطلب با دلتامگ همراه باشید.

محله فدک تهران کجاست؟

به طور کلی شرق پایتخت به دلیل دسترسی مناسب به سایر نقاط تهران، گزینه مناسبی برای خرید خانه است؛ محله فدک در منطقه 8 شهرداری قرار دارد که از آب‌وهوای بسیار خوبی برخوردار است و از شمال به بزرگراه امام علی و بزرگراه سردار سلیمانی، از شرق به خیابان سمنگان و خیابان جانبازان غربی، از جنوب به خیابان ثانی، خیابان گلستان و خیابان گلشن دوست و از غرب به خیابان مدنی و خیابان حسین صفایی متصل شده است و در همسایگی با محله‌های ‌مجیدیه، نارمک شمالی، کرمان، هفت حوض، نارمک، نارمک جنوبی، زرکش، تسلیحات، لشکر قرار دارد.

محله فدک

نقشه محله فدک تهران

برای آشنایی با جزئیات محله فدک نقشه آن را در ادامه مشاهده کنید.

قیمت آپارتمان در محله فدک

بیشتر بافت مسکونی محله فدک در تهران نوساز است، اما قیمت خرید و اجاره خانه در فدک باتوجه به موقعیت جغرافیایی و امکانات آن، آنچان که تصور می‌کنید بالا نیست؛ در حال حاضر قیمت هر متر آپارتمان در این محله 80 تا 100 میلیون متغیر است؛ بنابراین شما برای خرید یک واحد آپارتمان  98 متری به 9 میلیارد و 300 میلیون نقدینگی نیاز دارید. برای مشاهده آگهی‌های بیشتر در این خصوص، می‌توانید به سایت ملکی دلتا مراجعه کنید.

مطلب پیشنهادی:  قیمت آپارتمان نوساز در شهران چند؟ + جدول

وضعیت دسترسی و حمل و نقل عمومی محله فدک

متصل بودن این محله به بزرگراه امام علی و قرار نداشتن در طرح ترافیک، این امکان را به وجود آورده تا به راحتی بتوانید با اتومبیل خود، از این محله به هر نقطه از تهران که می‌خواهید تردد کنید. برای استفاده از وسایل حمل‌و نقل عمومی نیز، این محله در وضعیت بسیار مطلوبی قرار دارد؛ به گونه‌ای که اگر شما بخواهید از ایستگاه مترو استفاده کنید، ایستگاه‌هایی که در خط 2 مترو قرار دارند مانند دانشگاه علم و صنعت، سرسبز، گلبرگ، فدک و سبلان، می‌توانند انتخاب مناسبی باشند.

محله فدک

امکانات رفاهی خیابان فدک

امکانات رفاهی در این محله بسیار مناسب است و شما از این بابت دچار مشکل نمی‌شود؛ در ادامه به برخی از این امکانات اشاره خواهیم کرد:

مراکز خرید

  • مجتمع تجاری سون سنتر
  • پاساژ و مرکز خرید میس پرفکت
  • مرکز خرید کیمیا
  • مزکز خرید کویتی‌ها

مکان های تفریحی محله فدک

  • بوستان فدک

مکان‌های ورزشی و فرهنگی خیابان فدک

  • کتابخانه عمومی
  • فرهنگسرا
  • سرای محله فدک
  • فرهنگسرای گلستان
  • خانه کارآفرین فدک

پیشنهاد مطالعه: همه چیز درباره خرید آپارتمان در محله آهنگ تهران

یک نظر

  1. […] بیشتر: مطلب «فدک، محله‌ای کوچک در شرق تهران» را در دلتا مگ […]

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در محله های تهران

همچنین بخوانید

محله کوی فراز تهران، امکانات + نمونه آگهی

کوی فراز در شمال غربی پایتخت و در منطقه 2 تهران واقع شده است که به دلیل دسترسی مناسب، آب‌و…