همه چیز درباره خرید آپارتمان در محله آهنگ تهران

1
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
از مزیت‌های محله آهنگ، برخورداری از امکانات حمل و نقل عمومی کافی است که سبب شده دسترسی به مرکز شهر از محله آهنگ برای شاغلان، به سادگی میسر باشد.
محله آهنگ تهران

بعضی از محله‌های تهران از ویژگی‌های خاصی برخوردار هستند که باعث شده در بین مردماز محبوبیت بالایی برخوردار باشند؛ محله آهنگ تهران جزو آن دسته از محله‌هایی است که به دلیل قرار داشتن بازار گل و گیاه تهران، اگر ساکن تهران باشید احتمالا یکبار به این محله سری زده باشید؛ در صورتی که علاقه‌مند به شناخت این محله و خرید آپارتمان در آهنگ  را دارید، تا پایان این مطلب با دلتامگ همراه باشید.

محله آهنگ تهران کجاست؟

تاریخچه محله آهنگ به دوران قاجار باز می‌گردد؛ در آن زمان از این محله به عنوان شکارگاه استفاده می‌کردند؛ اما با گذشت زمان و گستزش شهرنشینی، بیشتر باغات و فضای سبز این محله جای خود را به ساختمان‌های مسکونی دادندو اکنون محله آهنگ یکی از محله‌های پررفت‌وآمد تهران است که در جنوب شرقی منطقه 14 شهرداری قرار دارد؛ به دلیل آب‌وهوای خوب، امکانات رفاهی فراوان و  دسترسی این محله به بزرگراه‌های مهمی چون بسیج و امام علی، افراد بسیاری تمایل به خرید یا اجاره خانه در آهنگ را دارند. وسعت این محله به گونه‌ای است که به دو قسمت محله آهنگ شرقی تهران و  آهنگ غربی تقسیم شده است. مهم‌ترین خیابان‌های آهنگ می‌توان به بلوار ابوذز و بلوار کوثر اشاره کرد

محله آهنگ تهران

قیمت خرید آپارتمان در محله آهنگ

عواملی مختلفی چون موقعیت ساختمان، دسترسی و … رو قیمت خانه تاثیرگذار هستنتد که این امر درباره محله آهنگ تهران نیز صدق می‌کند؛ بیشترذ بافت مسکونی این محله نوساز است؛ اما در کنار آن‌ها خانه‌هایی با بافت قدیمی نیز مشاهده می‌شود. در حال حاضر قیمت هر متر اپارتمان در آهنگ بین 50 تا 70 میلیون متغیر است؛ در نتیجه شما برای خرید یک واحد آپارتمان 110 متری نوساز به 6 میلیارد و 600 میلیون نقدینگی نیاز دارید؛ برای مشاهده آگهی‌های بیشتر نیز می‌توانید به سایت ملکی دلتا سری بزنید.

مطلب پیشنهادی:  محله بهارستان تهران کجاست؟

محله آهنگ تهران

نقشه محله آهنگ

در تصویر زیر، نقشه محله آهنگ شرقی را مشاهده می کنید. در مجاورت آن نیز محله آهنگ غربی نمایان است.

راه‌های دسترسی به محله آهنگ تهران

بهترین مزیت این محله، دسترسی راحت به وسایل نقلیه عمومی و رفت و آمد به سایر نقاط تهران است؛ به گونه‌ای که اگر قصد رفت و آمد با خودروی شخصی را دارید، بزرگراه آهنگ، بزرگراه محلاتی، بزرگراه بسیج، بزرگراه امام علی، بلوار کوثر و بلوار ابوذر بهترین مسیر برای دسترسی به شمار می‌آیند. برای استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی نیز، نزدیکترین مترو به آهنگ ایستگاه مترو نبرد، ایستگاه مترو پیروزی، ایستگاه مترو نیرو هوایی و ایستگاه مترو بسیج است.

محله آهنگ تهران

امکانات رفاهی محله آهنگ

امکانات رفاهی این محله بسیار مطلوب است و شما با سکونت در محله آهنگ از این بابت دچار مشکل نمی‌شوید؛ برخی از این امکانات رفاهی عبارتند از:

مراکز درمانی محله آهنگ تهران

  • بیمارستان مردم
  •  بیمارستان فجر

مراکز تفریحی

  • بوستان شقایق
  • بوستان سمیه
  • بوستان زیتون
  • بوستان اقاقیا
  • بوستان گلسار
  • بوستان فتح

مراکز ورزشی

  • مجموعه ورزشی نواب صفوی
  • مجموعه ورزشی شهید بروجردی
  • ورزشگاه شهید شیرازی
پیشنهاد مطالعه: مناسب‌ترین قیمت خانه را در محله نواب مشاهده کنید!

یک نظر

  1. […] بیشتر: مطلب «محله آهنگ، یکی از پر جنب و جوش‌ ترین محلات تهران» را در دلتا مگ […]

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در محله های تهران

همچنین بخوانید

بهترین محله های تهران برای خرید آپارتمان

تهران به عنوان پایتخت ایران، پرجمعیت‌ترین شهر کشور است. به همین دلیل افراد زیادی متقاضی خر…