هفت‌تیر محله‌ای با بهترین دسترسی و امکانات برای خرید خانه

0
1
زمان مطالعه: 3 دقیقه
هفت تیر جزو آن دسته از مناطق تهران است که به دلیل امکانات رفاهی فراوان، افراد بسیاری تمایل به زندگی در این محله را دارند. برای آشنایی بیشتر با ما همراه باشید.
محله هفت تیر تهران

با توجه به افزایش روزافزون قیمت خانه، بی‌شک مهم‌ترین مسئله‌ای که افراد هنگام خرید یا اجاره خانه باید در نظر داشته باشند، محله‌ای است که قرار است در آن سکونت داشته باشند. محله هفت تیر تهران جزو محبوب‌ترین مناطق تهران است که بسیار مورد توجه افراد قرار می‌گیرد؛ به همین دلیل امروز در این مطلب از دلتامگ قصد داریم درباره علت محبوبیت این محله اطلاعات مفیدی را در اختیار شما قرار دهیم؛ بنابراین اگر قصد خرید آپارتمان در هفت تیر را دارید با ما همراه باشید.

محله هفت تیر تهران کجاست؟

برای آشنایی با محله هفت تیر نیازی نیست که حتما ساکن تهران باشید؛ وجود مراکز تجاری و مغازه‌های فراوان در این محله باعث شده افرادی هم که برای مسافرت به تهران می‌آیند حتما سری به میدان هفت تیر بزنند. اکنون محله هفت تیر تهران در شمال شرق و منطقه 7 شهرداری قرار دارد. از نظر موقعیت جغرافیایی این محله از شمال به به خیابان‌های بهار شیراز و بزرگراه مدرس و از جنوب به خیابان‌های مفتح و کریمخان زند منتهی می‌شود.

محله هفت تیر تهران

بررسی قیمت خرید آپارتمان در هفت‌تیر

با توجه به اینکه این محله تقریبا در مرکز شهر قرار دارد، بافت آن مسکونی و تجاری است و همین امر باعث شده که امکانات رفاهی در این محدوده بسیار مناسب باشد. از بهترین محله های هفت تیر تهران برای خرید یا اجاره خانه، خیابان‌های بهار شمالی، طالقانی، کریمخان‌زند و ولیعصر است. بنابراین اگر قصد اجاره خانه در هفت تیر را دارید، لازم به ذکر است که آپارتمان‌های مسکونی در این محدوده قیمت بالایی دارند. برای مثال قیمت هر متر آپارتمان در هفت تیر برای خرید، بین 70 تا 100 میلیون بسته به موقعیت خانه، متراژ و امکانات آن متغیر است؛ در نتیجه شما برای خرید یک واحد 75 متری نوساز به 9 میلیارد بودجه نیاز دارید. برای آگاهی دقیق‌تر و دیدن فایل‌های بیشتر خرید و اجاره خانه، می‌توانید به سایت ملکی دلتا مراجعه کنید.

مطلب پیشنهادی:  خرید آپارتمان در خلیج فارس با یک میلیارد

محله هفت تیر تهران

مسیر رفتن به هفت تیر تهران چگونه است؟

از مهم‌ترین دلایل محبوبیت این محله در بین افراد، دسترسی راحت آن به سایر مناطق تهران است. اگر تمایل به استفاده از وسایل نقلیه عمومی برای رفتن به میدان هفت تیر را دارید، نزدیکترین ایستگاه مترو در خط یک و ایستگاه هفت تیر قرار دارد. علاوه بر آن خطوط تاکسی و اتوبوس‌ به فراوانی در این محدوده ولیعصر، انقلاب و سیدخندان مشاهده می‌شود. چنانچه قصد دارید با اتومبیل خود به این محله بروید، لازم به ذکر است که حجم ترافیکی این محله با وجود اینکه در مرکز شهر قرار دارد بسیار کم است.

امکانات محله هفت تیر

امکانات رفاهی این محله در وضعیت بسیار مطلوبی قرار دارد، به گونه‌ای که میدان هفت تیر، بورس پوشاک است و شما در این محدوده مراکز خرید بسیاری را می‌توانید مشاهده کنید. همچنین این محله از لحاظ آموزشی نیز در وضعیت مناسبی قرار دارد، و شما با سکونت در محله هفت تیر تهران مشکلی برای مدارس فرزندانتان نخواهید داشت.


پیشنهاد مطالعه: بهترین تسبیح با سنگ‌های قیمتی را در بازارهای شهر ری پیدا کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در محله های تهران

همچنین بخوانید

محله دزاشیب و هرآنچه که از این محله باید بدانید+ جدول قیمت

آب‌وهوای بی‌نظیر محله دزاشیب و دسترسی راحتت و دور بودن از ترافیک همه ما را وسوسه می‌کند در…