قیمت خرید آپارتمان در شیخ بهایی تهران چند؟

0
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
اگر به دنبال ملک کلنگی برای سرمایه‌گذاری و ساخت و ساز هستید، محله شیخ بهایی تهران گزینه مناسبی برای شما است.
خرید آپارتمان در شیخ بهایی تهران

اگر قصد سرایه گذاری و خرید خانه در تهران را دارید، خرید آپارتمان در شیخ بهایی بهترین انتخاب است؛ چرا که وسعت بسیاری دارد و شما برای خرید خانه انتخاب‌های بیشتری پیش رو دارید. از سوی دیگر اگر قصد سرمایه‌گذاری و ساخت و ساز داشته باشید، خرید خانه‌های کلنگی می‌تواند بسیار به شما کمک کند. اگر قصد خرید آپارتمان در شیخ بهایی تهران را دارید، تا پایان این مطلب با دلتامگ همراه باشید تا به بررسی این محله بپردازیم.

خرید آپارتمان در تهران

محله شیخ بهایی تهران کجاست؟

محله شیخ بهایی، جزو یکی از مناطق قدیمی در منطقه 3 شهرداری تهران است که به دو بخش شیخ بهایی شمالی و شیخ بهایی جنوبی تقسیم می‌شود. انتخاب هر یک از این محله‌ها برای زندگی مزایای مخصوص به خود را دارد. با وجود اینکه محله شیخ بهایی در مرکز شهر قرار دارد، اما به دلیل بوستان‌های متعددی که در آن وجود دارد آب‌وهوای این منطقه بسیار خوب است؛ به عبارت دیگر می‌توان گفت از دلایل تقاضای زیاد برای خرید آپاتمان در شیخ بهایی دسترسی مناسب، امکانات رفاهی فراوان و آب‌وهوای مناسب است.

خرید آپارتمان در شیخ بهایی

محله شیخ بهایی شمالی کجاست؟

خیابان شیخ بهایی شمالی از محله ونک عبور می‌کند و به معابر مهمی مانند سئول، اوستا و همچنین ده ونک متصل می‌شود. از مهم‌ترین خیابان‌های این محله می‌توان به خیابان آفریقا، خیابان ملاصدرا و خیابان ونک اشاره کرد که دسترسی مردم را به سایر مناطق راحت‌تر کرده است.

شیخ بهایی جنوبی کجاست؟

شیخ بهایی جنوبی در محله ونک قرار دارد؛ اگر قصد سکونت در محله شیخ بهایی تهران را دارید، این قسمت برای زندگی در شرایط مطلوب‌تری قرار دارد؛ چرا که در این محله خانه‌های ویلایی و آپارتمانی با معماری بسیار زیبا مشاهده می‌شود. می‌توان گفت ساختمان‌های لوکسی که در این محله قرار دارند باعث معروفیت این محله شده و جزو بهترین منطقه شیخ بهایی به شمار می‌آید.

مطلب پیشنهادی:  خرید آپارتمان در جردن تهران چند؟

دسترسی به محله شیخ بهایی

دسترسی این محله به بزرگراه‌های کردستان، همت، حقانی و مدرس باعث شده رفت‌وآمد بسیار راحت انجام شود. اگر قصد استفاده از وسایل نقلیه عمومی را دارید، لازم به ذکر است که این محله مترو اختصاصی ندارد؛ اما می‌توانید از نزدیک ترین ایستگاه مترو به خیابان شیخ بهایی تهران که در ایستگاه هفت تیر قرار دارد استفاده کنید.

امکانات محله شیخ بهایی جنوبی

بیشتر امکانات رفاهی در محل شیخ بهایی جنوبی قرار دارد به گونه‌ای که شما می‌توانید از پاساژها و مراکز خرید متعددی که در هر طرف خیابان وجود دارد استفاده کنید. از دیگر امکانات این محله، سرای محله شیخ بهایی است که بسیاری از اهالی از آن استفاده می‌کنند. در این محله شما امکانات بسیار زیادی را برای زندگی و تفریح مشاهده می‌کنید که همگی در جهت تامین رفاه ساکنین محله تاسیس و احداث شده‌اند. تقاضای زیاد برای خرید آپارتمان در شیخ بهایی به دلیل امکانات خوب محله زیاد است.

قیمت خرید آپارتمان در شیخ بهایی

از مهم‌ترین مزایای محله شیخ بهایی تهران این است که در بیشتر قسمت‌های محله، بافت قدیمی خانه‌ها همچنان حفظ شده است. این محله به واسطه دسترسی و موقعیت خوبی که دارد جز مناطق قیمت متوسط به بالای تهران محسوب می‌شود. در زیر نمونه‌هایی از قیمت خرید آپارتمان در شیخ بهایی را از دلتا برایتان آوردیم.

متراژ(متر)

سن بنا(سال)

قیمت هرمترمربع(تومان)

قیمت کل(تومان)

75

9

120,000,000

9,000,000,000

270

نوساز

250,000,000

67,000,000,000

105

25

114,000,000

12,000,000,000

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در محله های تهران

همچنین بخوانید

محله دزاشیب و هرآنچه که از این محله باید بدانید+ جدول قیمت

آب‌وهوای بی‌نظیر محله دزاشیب و دسترسی راحتت و دور بودن از ترافیک همه ما را وسوسه می‌کند در…