تجربه زندگی لوکس با خرید آپارتمان در خیابان شیراز جنوبی

1
1
زمان مطالعه: 4 دقیقه
اگر برای خرید خانه در خیابان شیراز مردد هستید و نمی‌دانید که کدام یک از بخش‌های شمالی یا جنوبی آن بهتر است، با ما همراه باشید.
خیابان شیراز شمالی

خرید خانه در تهران کمی مشکل‌تر از سایر شهرها است؛ چرا از وسعت بیشتری برخوردار است و همین امر ممکن است دسترسی به امکانات رفاهی را برای ما مشکل کند؛ بنابراین برای بسیاری از افراد مهم است که در محله‌ای خانه بخرند که از دسترسی بسیار خوبی برخوردار باشد به همین دلیل ترجیح می‌دهند تا بین محله‌هایی که در مرکز شهر قرار دارد یکی را انتخاب نمایند. خیابان شیراز تهران جزو آن دسته از محله‌های تهران است که در مرکز شهر قرار دارد و به دو بخش خیابان شیراز جنوبی و خیابان شیراز شمالی تقسیم شده یکی از دلایلی که باعث معروف شدن این محله شده این است که خیابان شیراز تهران بورس لوازم بهداشتی است. از نظر موقعیت جغرافیایی هر دوی این مناطق برای زندگی در شرایط مطلوبی قرار دارند که در ادامه به معرفی هر یک از آن‌ها می‌پردازیم. در صورتی که تمایل به خرید آپارتمان در شیراز جنوبی را دارید، تا پایان این مطلب با دلتامگ همراه باشید.

خرید آپارتمان در تهران

خیابان شیراز تهران کجاست؟

خیابان شیرازجنوبی در مرکز تهران و منطقه 6 شهرداری قرار دارد و از دسترسی بسیار خوبی برخوردار است به طوری که از شمال به اتوبان همت، از جنوب به خیابان استادبیگی، از شرق به کردستان و از غرب به محله شیخ‌بهایی متصل می‌شود. مهم‌ترین خیابانی که در اطراف شیراز جنوبی قرار دارد، خیابان آقا علیخانی است که شیراز جنوبی را به شیخ بهایی متصل می‌کند. بیشتر ساختمان‌های اداری و تجاری، در این قسمت از خیابان شیراز تهران قرار گرفته است در نتیجه شما در ساعاتی از روز شاهد ترافیک در این محدوده هستید به همین دلیل این خیابان در طرح ترافیک زوج و فرد قرار دارد.

خیابان شیراز شمالی در منطقه 3 شهرداری تهران قرار دارد و شما به راحتی می‌توانید از محله‌های ونک و ملاصدرا به این خیابان دسترسی داشته باشید. خیابان شیراز شمالی از جنوب به بزرگراه همت، از شرق به بزرگراه کردستان و از غرب به بزرگراه چمران دسترسی دارد. یکی از دلایل محبوبیت این خیابان، نزدیک بودن به مکان‌های تفریحی است.

خیابان شیراز شمالی

قیمت آپارتمان در خیابان شیراز جنوبی چگونه است؟

بافت محله شیراز جنوبی در ابتدا مسکونی بود؛ اما بعد از گسترش شهرنشینی در این محدوده بیشتر ساختمان‌های مسکونی به اداری تبدیل شدند. همین امر سبب شد که امروزه بیشتر ساختمان‌های این منطقه اداری باشند و در کنارآن‌ها ساختمان‌های قدیمی مسکونی نیز به چشم می‌خورند. با توجه به اینکه این محله از نظر موقعیت جغرافیایی و دسترسی در وضعیت خوبی قرار دارد، قیمت خانه در این محدوده بالاتر از مناطق پایین شهر تهران است. در حال حاضر قیمت زمین در شیراز جنوبی تهران از متری 90 تا 130 متغیر است؛ بنابراین شما برای خرید یک واحد آپارتمان 170 متری در خیابان شیراز جنوبی بلوار علیخانی، به 18 میلیارد و 800 میلیون نقدینگی نیاز دارید.

مطلب پیشنهادی:  فرار از ترافیک و شلوغی با خرید آپارتمان در تهرانسر

خیابان شیراز شمالی

نزدیک ترین ایستگاه مترو به شیراز جنوبی تهران

دسترسی این محله به دلیل قرار گرفتن بین بزرگراه‌های کردستان و همت این امکان را به وجود آورده که بتوانید به راحتی با اتومبیل خود به این محدوده تردد کنید. در صورتی که قصد استفاده از وسایل نقلیه عمومی را داشته باشید، می‌توانید از نزدیکترین ایستگاه مترو به خیابان شیراز جنوبی که در ایستگاه‌های حقانی و میرداماد قرار دارد استفاده نمایید

نزدیکترین مترو به خیابان شیراز شمالی

اگر می‌خواهید با اتومبیل خود به این خیابان بروید، بزرگراه کردستان و بزرگراه چمران بهترین مسیر دسترسی است. اگر هم خواهان رفت و آمد با وسایل نقلیه عمومی هستید، تاکسی و بی‌آرتی‌های راه‌آهن_تجریش، ایستگاه مترو حقانی و ایستگاه مترو میدان جهاد برای خدمت‌رسانی به شما آماده است.

خیابان شیراز شمالی

بررسی قیمت آپارتمان در خیابان شیراز شمالی تهران

با توجه به موقعیت جغرافیایی این منطقه، آب‌وهوا در خیابان شیراز شمالی بسیار خوب است و همین امر سبب شده افراد بسیاری تمایل به سکونت در این محدوده را داشته باشند. بافت شهری در این خیابان به گونه‌ای است که بیشتر ساختمان‌های اداری و رستوران‌های عالی در این قسمت قرار دارد، البته با گذر از کوچه‌های این خیابان شما خانه‌های ویلایی و آپارتمان‌های لوکس بسیاری را مشاهده می‌کند که زندگی در آن‌ها می‌تواند تجربه متفاوتی باشد. در حال حاضر برای خرید آپارتمان در خیابان شیراز شمالی تهران، قیمت هر متر زمین بین 90 تا 140 میلیون است و شما می‌توانید یک واحد 65 متری نوساز را با قیمت 8 میلیارد و 900 میلیون تومان خریداری کنید.

یک نظر

  1. […] مطالعه: مطلب «خیابان شیراز شمالی، از خیابان‌های معروف در تهران» را در دلتا مگ […]

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در محله های تهران

همچنین بخوانید

محله تهران ویلا کجاست؟ + امکانات محله و نمونه آگهی

اگر جزو آن دسته از افرادی هستید که به زندگی در خانه‌های ویلایی علاقه دارید و قصد دارید در …