شناسایی ۳ هزار واحد خالی در پردیس

0
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
سخنگوی مجمع نمایندگان استان تهران گفت: حدود ۳ هزار واحد ساخته شده خالی در شهر پردیس وجود دارد که به بازاری برای دلال‌بازی و افزایش نرخ اجاره و فروش تبدیل شده است، درحالی که قرار بود این واحدها در اختیار افراد بدون مسکن قرار گیرد.
شهرستان پردیس

به گزارش دلتا مگ به نقل از ایمنا، علی خضریان گفت: مقرر شد تا فرمانداری و شرکت عمران پردیس نسبت به تهیه لیست ۳ هزار واحد خالی اقدام و همچنین قانون مالیات بر خانه‌های خالی هم در مورد این منازل اجرایی شود و در مورد مقابله با دلال‌بازی در این حوزه هم تصمیمات قانونی در شورای تامین اتخاذ تا از ادامه این روند جلوگیری شود.

سخنگوی کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی ادامه داد: تصمیم‌هایی برای رفع مشکلات گرفته شده و مقرر شد ۱۲ هزار واحد باقی‌مانده پردیس، توسط شرکت عمران تعیین تکلیف شود و با تامین اعتبارات لازم ۹ هزار واحد تا پایان شهریور سال آینده و ۳ هزار واحد نیز تا پایان سال ۱۴۰۱ تحویل مردم شود.

خضریان ادامه داد: ساخت واحدهای مسکونی بدون تامین امکانات رفاهی، اجتماعی، فرهنگی و ورزشی که لازمه یک شهر جدید است، باعث بروز مشکلات زیادی برای مردم شده و با برنامه‌ریزی انجام شده، شرکت عمران برنامه عملیاتی خود را به صورت مکتوب به مجمع نمایندگان استان تهران ارایه کند.

رفع مشکلات شهر پردیس

رفع مشکلات شهر پردیس

وی تاکید کرد: مقرر شد تا پایان سال ۱۴۰۱، با عنایت به ضرورت تامین مسجد و مدرسه در پردیس، پروژه ۱۴ مسجد و ۱۴ مدرسه تکمیل و به بهره‌برداری برسد وایجاد بازارچه‌های مورد نیاز و ساخت مراکز تجاری برای رفع نیازهای مردم در دستور کار قرار گرفته و تا زمان تحقق آن شرکت عمران متعهد شود که با تامین کانکس در محل‌های مختلفی که ساخت مسکن‌ها به اتمام رسیده و مردم ساکن هستند، نسبت به تامین اقلام مورد نیاز اقدام کند.

مطلب پیشنهادی:  آغاز مالیات‌ستانی خانه‌های خالی از اول بهمن

علی خضریان با بیان اینکه فاز ۱۱ شهر پردیس با وجود جمعیت ۳۵ هزار نفر فاقد امکانات اولیه است، توضیح داد: برای رفع و حل مشکل، شرکت عمران پردیس برای تامین امکانات اولیه مردم هر چه سریع‌تر برنامه عملیاتی خود را به فرمانداری و مجمع نمایندگان ارایه کند و در حوزه بودجه و اخذ مجوزهای لازم، دست این شرکت برای خدمات رسانی به مردم باز شود.

پیشنهاد مطالعه: مطلب «پرداخت وام بدون ضامن تا سقف ۸۰ میلیون تومان» را در دلتامگ بخوانید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در خبر و گزارش

همچنین بخوانید

هشدار! خطر کلاهبرداری در کمین مستأجران

فرهاد بیضایی کارشناس مسکن بیان کرد: متآسفانه می‌توان با ثبت اطلاعات نادرست (شماره شبا و شم…