رهن خانه در منطقه فرشته تهران

0
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
رهن خانه در منطقه فرشته تهران

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که بخواهید حتی از روی تنوع جایی که در آن زندگی می کنید را تغییر بدهید و به جای بهتری بروید. اما ممکن است قصد نداشته باشید برای همیشه یک خانه را تصاحب کنید. پیشنهاد منطقی که در اینجا مطرح می شود، رهن خانه است. در این مقاله می خواهیم تا راجب رهن خانه در منطقه فرشته تهران که یکی از بهترین محله های شهر تهران به شمار می رود، صحبت کنیم.

رهن چیست؟

قبل از این که به اصل مطلب بپردازیم، ابتدا لازم است تا پیش زمینه ای درباره ی رهن خانه داشته باشید. رهن به نوعی معامله بین دو طرف قرارداد اجاره ملک یعنی صاحب خانه و مستاجر می گویند. در این معامله فردی که قصد دارد خانه را اجاره کند، مبلغ خیلی زیادی به صاحب ملک می پردازد و دیگر نیاز نیست تا ماه به ماه پولی پرداخت کند. به این نوع اجاره، رهن کامل می گویند.

احتمالا این سوال برایتان پیش آمده است که رهن با اجاره چه فرقی دارد؟

دقت کنید در قرارداد های استجاری، فرد مستاجر مبلغی به عنوان پیش پرداخت به صاحب خانه پرداخت می کند و علاوه بر این در قرار داد ذکر می شود که مستاجر موظف است هر ماه مبلغی را به عنوان پول اجاره پرداخت کند.

اما در رهن خانه در منطقه فرشته تهران به صورت کامل، مستاجر مبلغ بیشتری را در اختیار فرد اجاره دهنده می گذارد و پس از مدت معین این پول به او برمی گردد.

یکی از مهمترین فعالیت های مجموعه ی دلتا رهن خانه در تهران می باشد . شما عزیزان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با ما همراه باشید.

رهن برای صاحب خانه و یا هرکس دیگری که قصد دارد منزل خود را رهن بدهد چه فایده ای دارد؟ فرض کنید صاحب خانه برای انجام کاری به پول زیادی معادل یک خانه نیاز دارد و آن را خیلی زود می خواهد. در این شرایط می تواند خانه خود را به یک مستاجر رهن بدهد به شرطی که بتواند بعد از اتمام قرارداد آن پول را به مستاجر پس بدهد.

درباره خیابان فرشته

فرشته یکی از خیابان های محله الهیه واقع در منطقه یک تهران است که به نوعی یکی از لوکس‌ترین خیابان‌های تهران به دلیل کافی‌شاپ ها و مراکز خرید لوکس نیز به شمار می رود.

خیابان فرشته نبش خیابان ولی عصر بعد از چهار راه پارک وی قرار دارد. جالب است بدانید به دلیل وجود آسمان خراش‌ها و پنت هاوس‌های بسیار در این منطقه، آن را قلب پنت هاوس های تهران نیز می نامند.

مزایای رهن خانه در فرشته

  • وجود ۳ باغ در الهیه (باغ شرکت نفت، باغ سفارت آلمان، باغ سفارت ترکیه)
  • کوچه‌های مسکونی خلوت
  • مجتمع تجاری اداری مدرن الهیه و کویین سنتر در این محله
  • وجود بزرگراه های زیاد در اطراف الهیه که رفت و آمد را آسان می کند.
  • محله‌ای سرسبز و خوش آب‌وهوا
  • وجود سام سنتر، گران‌ترین مرکز خرید تهران در این محله
  • برج‌های مجلل و زیبا
  • موزه دکتر حسابی، موزه موسیقی ایران و کافه سینما در باغ فردوس
  • محل قرارگیری سفارت‌خانه‌های مهم (سفارتخانه سوئیس، سفارتخانه نیجریه، سفارت‌خانه ترکیه و …)
مطلب پیشنهادی:  بلوار کشاورز تهران کجاست؟

نکات مهم هنگام رهن خانه در منطقه فرشته تهران

  • امکانات

تغییر منزل شما، یک تغییر مهم در سبک زندگی شما نیز محسوب می شود. اگر قرار است در منزلی به مدت معینی مستقر شوید بد نیست به امکانات آن توجه نمایید. البته بسیاری از خانه های موجود در منطقه یک تهران از امکانات و معماری خوبی برخوردار هستند اما استثنا هم وجود دارد.

  • پله ها

اگر حال و حوصله بالا رفتن از پله های طولانی را ندارید حتما یک آپارتمان آسانسور دار را انتخاب کنید یا دست کم طبقات پایین تر را مورد برسی قرار دهید.

  • فرهنگ آپارتمان نشینی

خوشبختانه محله فرشته یک محله لاکچری نشین و حاوی قشر مرفه اجتماعی است و خیلی کم پیش می آید تا ساکنین محل یا همسایه ها فاقد فرهنگ آپارتمان نشینی باشند. اما با این حال باز هم دقت کنید و طوری نباشد که در مدت رهن اذیت شوید.

  • نقص فنی در خانه مالک

ممکن است روزی به هر دلیلی یک نقص فنی در ملک به وجود بیاید. مثلا چاه بگیرد یا رادیاتور از کار بی افتد. این موضوع را با مالک درمیان بگذارید. معمولا در این شرایط مالک باید هزینه تعمیرات مربوطه را پرداخت کند اما اگر زیر بار نرفت شما می توانید از او شکایت کنید.

  • امانت داری

وقتی خانه ای را اجاره می کنید، امین آن باشید. اجازه ندهید فرزند کوچکتان بر دیوار خانه نقاشی بکشد یا در های آن را محکم ببندد. این خانه هرطوری که به شما تحویل داده شده ، همانطوری نیز تحویل بدهید و در حفظ آن کوشا باشید.

قیمت رهن خانه در منطقه فرشته تهران

به دلیل نوسانات ارز و تورم، نمی توان قیمت مشخص و ثابتی برای رهن خانه در منطقه فرشته تهران تعریف کرد. خانه های منطقه یک به دلیل بافت معماری لوکس ممکن است گران تر از بقیه مناطق تهران باشند. پیشنهاد می شود جهت اطلاع از قیمت ها با یک مشاور املاک خوب مشورت نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در محله های تهران

همچنین بخوانید

محله کوی فراز تهران، امکانات + نمونه آگهی

کوی فراز در شمال غربی پایتخت و در منطقه 2 تهران واقع شده است که به دلیل دسترسی مناسب، آب‌و…