خانواده های دارای ۲ معلول صاحب خانه می شوند

0
0
زمان مطالعه: < 1 دقیقه
تسهیلات ارزان قیمت بانک‌هایی که با بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی قرارداد دارند، برای متقاضیان فراهم می‌شود.
خانواده های دارای ۲ معلول

به گزارش «مجله ملکی دلتا» و به نقل مدیرعامل انجمن خیرین مسکن‌ساز کشور ، ۳۰ هزار واحد مسکن توسط این انجمن در کل کشور در دست ساخت است که ۱۴ هزار واحد آن به خانواده های دارای ۲ معلول اختصاص دارد.

فرهاد خاکی پور مدیرعامل انجمن خیرین مسکن‌ساز کشور با بیان اینکه تقویت حساب ۱۰۰ امام راحل، تقویت بخشی از آرمان‌های انقلاب برای تامین مسکن محرومان است خواستار مشارکت و همراهی بیشتر خیرین و افراد نیکوکار برای ساخت سرپناه و مسکن برای اقشار نیازمند جامعه شد.

وی گفت: مخاطب فعالیت‌های این انجمن در جامعه افراد بی بضاعت و بی سرپناه هستند افرادی که علاوه بر رنج نداشتن حداقل‌های زندگی از مشکلات عدیده سرپرستی خانوار یا نگهداری از بیماران معلول ذهنی و حرکت نیز رنج می‌برند.

خاکی‌پور افزود: باید با مشارکت و همراهی خیرین تلاش شود تا بخشی از درد و رنج این خانوار‌های بی بضاعت با ایجاد سرپناه و مسکن مناسب برای آنان کاهش یابد، انجمن خیرین مسکن ساز در کشور در سال‌های گذشته اقدامات شتایان توجه در این زمینه داشته است که باید در اجرای طرح‌های خیر ساز شتاب بیشتری صورت گیرد.

مطلب پیشنهادی:  تورم 55 درصد اجاره‌‌ بها مسکن در آبان‌ماه

فرهاد خاکی پور اظهار داشت: در شهر‌های زیر ۲۵ هزار نفر از تسهیلات قرض‌الحسنه بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استفاده می‌شود.همچنین تفاهنامه‌ای با آزمایشگاه مکانیک خاک انجام شده که برای خانواده های دارای ۲ معلول ۵۰ درصد تخفیف قائل شود.

عطاالله زمانی مدیر کل بنیاد مسکن استان فارس افزود: از مجموع ۳۵۰۰ واحد ساخته شده، متقاضیان دو هزار واحد تحت پوشش بهزیستی و کمیته امداد بودند که به هر واحد ۳۰ میلیون تومان وام بلاعوض پرداخت شد. این پرداخت‌ها علاوه بر تسهیلات کم بهره بوده که به این متقاضیان پرداخت شده است.

پیشنهاد مطالعه : مطلب «قیمت خانه های 50 متری در تهران» از مجله ملکی دلتا بخوانید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در خبر و گزارش

همچنین بخوانید

آیا فروش املاک شامل مالیات بر عایدی سرمایه می‌شود؟

هدف از اجرای طرح مالیات بر عایدی سرمایه چیست؟                                             …