قیمت خانه های 50 متری در تهران

0
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
اگر بودجه محدودی برای خرید خانه دارید، می‌توانید به دنبال واحدهای کم متراژ در محله های ارزان قیمت تهران باشید؛ برای آشنایی بیشتر با این محله‌ها تا انتها با ما همراه باشید.
واحدهای کم متراژ

به گزارش «مجله ملکی دلتا»، ما در این گزارش قصد داریم قیمت واحدهای 50 متری در محله مختلف تهران را بررسی کنیم.

شما برای واحدهای کم متراژ در تهران باید بالای یک میلیارد تومان نقدینگی داشته باشید؛ البته در برخی محله‌های تهران شما با سرمایه زیر یک میلیارد تومان هم می‌توانید صاحب یک واحد مسکونی واحدهای کم متراژ (40 تا 50 متری) شوید.

در حال حاضر یک واحد 50 متری در بلوار فردوس با امکانات کامل 2 میلیارد و 500 میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است.

یک واحد مسکونی 50 متری، سه سال ساخت، با امکانات (آسانسور- انباری) در خیابان کارون با قیمت یک میلیارد و 200 میلیون تومان آگهی شده است.

واحدهای کم متراژ

اگر نقدینگی محدودی برای خرید خانه ندارید، محله سردار جنگل نیز می‌تواند گزینه خوبی برای سکونت شما باشد. هم اکنون یک واحد 54 متری، 14 سال ساخت، با امکانات (آسانسور- انباری- پارکینگ) با قیمت 2 میلیارد و 140 میلیون تومان آگهی شده است.

محله نیاوران نیز جزو محله‌هایی است که شما برای خرید خانه نیازمند نقدینگی زیادی است. در حال حاضر یک واحد مسکونی 50 متری، 23 سال ساخت با قیمت 3 میلیارد و 400 میلیون تومان آگهی شده است.

مطلب پیشنهادی:  آژانس دلتا پنج کاپ قهرمانی را ربود

اگر نقدینگی محدودی برای خانه دارید؛ محله‌های جیحون، نواب، استاد معین، سلسبیل گزینه مناسبی می‌تواند برای خرید خانه باشد.

یک واحد مسکونی 50 متری، 11 سال ساخت، طبقه اول، با امکانات (انباری – پارکینگ) با قیمت یک میلیارد تومان توسط فروشنده آگهی شده است.

در محله نواب نیز یک واحد مسکونی 50 متری، 4 سال ساخت، با امکانات (آسانسور- انباری- پارکینگ) با قیمت 960 میلیون تومان آگهی شده است.

اگر به دنبال فایل‌های بیشتری برای خرید آپارتمان در تهران هستید، می توانید با مراجعه به سایت ملکی دلتا در کمترین زمان ممکن و متناسب با بودجه خود ملک ایده آل خود را پیدا کنید.

مطالعه بیشتر: مطلب «حباب قیمت در آپارتمان های لوکس» را در مجله ملکی دلتا بخوانید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در خبر و گزارش

همچنین بخوانید

پیش بینی قیمت مسکن در سال 1403

با توجه به آمار رسمی ارائه شده توسط  بانک مرکزی  و به نقل از محمد جندقی کارشناس حوزه قیمت …