در کدام محله می‌توان با نقدینگی زیر یک میلیارد خانه خرید؟

0
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
در حال حاضر برخی از افراد هستند که با نقدینگی زیر یک میلیارد تومان به دنبال خرید خانه و یا سرمایه گذاری در حوزه مسکن هستند؛ اگر شما جزو این دسته از افراد هستید تا انتها با ما همراه باشید.
خرید خانه ارزان

به گزارش «مجله ملکی دلتا»، اگر فکر می‌کنید دیگر یافتن خانه با سرمایه زیر یک میلیارد تومان در کلانشهر تهران به امری محال تبدیل شده است، باید بگوییم در حال حاضر خانه‌هایی در برخی از محله‌های تهران وجود دارند که امکان صاحبخانه شدن شما را با این میزان نقدینگی فراهم می‌کند.

یافتن خانه با این میزان سرمایه، در مناطق حاشیه‌ای تهران مانند پاکدشت، قیامدشت، پردیس، اندیشه و … کار به نسبت راحتی است، اما اگر به دنبال خرید خانه در شهر تهران هستید باید در مناطق جنوبی تهران به دنبال آن باشید.

در حال حاضر یک واحد مسکونی 61 متری در هاشم آباد (خاوران) که سال ساخت آن برای سال 93 است با قیمت 950 میلیون تومان آگهی شده است. این واحد مسکونی دارای امکانات (آسانسور- انباری- پارکینگ) است.

محله جیحون جزو محله‌هایی محسوب می‌شود که یافتن فایل‌های زیر یک میلیارد تومان در آن امکان‌پذیر است. البته این واحدهای مسکونی اغلب بسیار کوچک متراژ هستند و از امکانات خیلی مناسبی برخوردار نیستند. برای مثال یک واحد مسکونی 42 متری، 17 سال ساخت، طبقه دوم، با امکانات انباری و پارکینگ که بازسازی شده، با قیمت یک میلیارد تومان آگهی شده است.

مطلب پیشنهادی:  جزئیات وام 450 میلیونی مسکن

خریدخانه ارزان

شما در شهرک ولیعصر هم امکان صاحبخانه شدن با این میزان نقدینگی را خواهید داشت. هم اکنون یک واحد مسکونی 44، یک خوابه، طبقه دوم، 17 سال ساخت با امکانات (انباری- پارکینگ) با قیمت 530 میلیون تومان در حال معامله است.

محله سلسبیل نیز جزو محله‌های محسوب می‌شود که با سرمایه اندک، برای خرید ملک می‌توان به سراغ آن رفت. در روز 20 آذرماه یک واحد مسکونی 43 متری، بدون امکانات با قیمت 900 میلیون تومان آگهی شده است.

اگر به دنبال فایل‌های بیشتری هستید، می‌توانید به مراجعه کنید تا متناسب با سرمایه و بودجه خود در کمترین زمان ممکن ملک ایده آل خود را پیدا کنید.

مطالعه بیشتر: مطلب «سرنوشت بانک‌هایی که تسهیلات وام مسکن پرداخت نمی‌کنند» را در مجله ملکی دلتا بخوانید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در خبر و گزارش

همچنین بخوانید

آیا در سال 1403 خانه ارزان می‌شود؟

دولت با جمع‌آوری اطلاعات از املاکی‌ها و سامانه‌های آنلاین، قصد شناسایی و عرضه خانه‌های خال…