تئوری شوک قرمز در دکوراسیون چیست؟

0
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
قرمز در دکوراسیون

رنگ قرمز در دکوراسیون مانند گل سرخی در میان برف می‌تواند شوکه کننده و جذاب باشد. این رنگ جذاب و پرانرژی می‌تواند بیشتر از هر رنگ دیگری دکوراسیون خانه شما را تغییر دهد. در این مقاله از مجله دلتا قصد داریم تا تاثیر شوک قرمز در دکوراسیون را بگوییم. همچنین در انتهای مقاله شما را راهنمایی می‌کنیم که چطور رنگ قرمز در دکوراسیون خانه را داشته باشید.

تاثیر رنگ قرمز در دکوراسیون

رنگ قرمز به عنوان رنگی همراه با انرژی، هیجان و گرما شناخته می‌شود. رنگی که از لحاظ روانشناسی برای احساس قدرت، افزایش انگیزه و نشاط شناخته می‌شود. استفاده از چنین رنگی در دکوراسیون می‌تواند به فضای خانه احساس زندگی و حرکت را اضافه کند.

چطور رنگ قرمز را به دکوراسیون اضافه کنیم؟

اضافه کردن رنگ قرمز به دکوراسیون می‌تواند مانند اضافه کردن یک نقطه قرمز به یک تابلو نقاشی باشد. در صورتی که این افزودن رنگ به درستی انجام نشود، شاید تاثیر عکس بر محیط بگذارد. پس چطور می‌توانیم رنگ قرمز را به دکوراسیون خانه اضافه کنیم؟

طوفان قرمز در دکوراسیون

اگر می‌خواهید رنگ قرمزی که به دکوراسیون اضافه می‌کنید بیشتر از یک شوک باشد و طوفان قرمز می‌خواهید، یکی از دیوارهای خانه یا یک کاناپه را به این رنگ انتخاب کنید.

دیوار قرمز در دکوراسیون

توجه به جزئیات

حتماً لازم نیست که تغییر دکوراسیون شما یک طوفان باشد. شما می‌توانید با اضافه کردن جزئیات قرمز در دکوراسیون تغییر ایجاد کنید. این تغییر کوچک می‌تواند یک قاب عکس، چند شاخه گل، کوسنی نرم یا یک قالیچه کوچک باشد.

مطلب پیشنهادی:  آینده‌ی ساختمان‌ سازی مدرن

جزئیات قرمز در دکوراسیون

نورپردازی قرمز

افزودن رنگ قرمز در دکوراسیون حتماً لازم نیست توسط وسیله باشد. شما می‌توانید برای این تغییر از نورپردازی استفاده کنید. برای مثال پیشنهاد می‌کنیم نور مخفی قرمز را در نقاطی از خانه اضافه کنید.

نورپردازی قرمز در دکوراسیون

نکات مهم در استفاده از قرمز در دکوراسیون

  • تعادل را در استفاده از رنگ قرمز حفظ کنید. شما می‌خواهید یک شوک کوچک به دکوراسیون خانه‌تان اضافه کنید تا پرانرژی شود. قصد سلب آرامش از اعضای خانه و ایجاد تشنج را ندارید.

قرمز در دکوراسیون

  • یک ترکیب رنگ زیبا با رنگ قرمز ایجاد کنید. برای مثال اگر دکوراسیون منزل شما ترکیبی از رنگ‌های خنثی مانند سفید، خاکستری و مشکی است، توصیه می‌کنیم حتماً رنگ چهارم قرمز باشد تا ایجاد انرژی کند. همچنین برای خانه‌هایی که از رنگ‌های سبز و آبی در دکوراسیون استفاده کرده‌اند پیشنهاد می‌کنیم حتماً قرمز را اضافه کنید تا تاثیر شوک آن را ببینید.

قرمز در دکوراسیون خنثی

در آخر پیشنهاد می‌کنیم این شوک قرمز در دکوراسیون را حتماً یک بار امتحان کنید و تاثیر آن را از طریق دیدگاه با ما به اشتراک بگذارید. ضمن اینکه پیشنهاد می‌کنیم اگر قصد تغییر دکوراسیون با کمترین هزینه را دارید حتماً از مقاله ما در مجله دلتا دیدن کنید.

تعداد کلمات مطلب: 434

اپلیکیشن مجله دلتا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در معماری و دکوراسیون

همچنین بخوانید

بهترین و شیک ترین چیدمان مبلمان برای پذیرایی مستطیلی

چیدمان مبلمان برای پذیرایی مستطیلی به ابعاد و اندازه فضا، نوع و تعداد مبلمان، سبک دکوراسیو…