ایده تغییر دکوراسیون با کمترین هزینه

0
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
راهکارهایی برای ایجاد تغییر در دکوراسیون با پرداخت هزینه کمتر.
ایده تغییر دکوراسیون

ایده تغییر دکوراسیون، فکری است که خیلی از مواقع سراغمان می‌آید و دوست داریم که لوازم جدید بگیریم و یا چیدمان وسایل را تغییر بدهیم. اما متاسفانه این روزها، حتی کوچک‌ترین تغییرات هم می‌تواند با هزینه‌های بالایی همراه باشد و ممکن است از ایجاد تغیرات منصرف شویم. اما اگر به دنبال تغییر در دکوراسیون هستید و بودجه محدودی هم دارید، با مجله دلتا همراه باشید تا ایده تغییر دکوراسیون را با کمترین میزان هزینه، خدمت‌تان ارائه دهیم.

ایده تغییر دکوراسیون

ایده تغییر دکوراسیون با تغییرات جزئی

ایده تغییر دکوراسیون به سرتان زده و نمی‌دانید از کجا شروع کنید یا چه تغییری به وسایل بدهید. اینجا چند پیشنهاد ویژه برای‌تان داریم.

  • از کوسن‌های رنگی و جدید استفاده کنید.

روی مبل‌ها، چند کوسن جدید و رنگی بگذارید. رنگ و طرح کوسن‌ها را می‌توانید متناسب با تم فضای خانه یا رنگ پرده‌ها انتخاب کنید.

  • روکش کابینت‌ها را عوض کنید.

تعویض کابینت‌ها، هزینه بالایی را به همراه دارد و توصیه ما برای ایده تغییر دکوراسیون این است که روکش یا رنگ کابینت‌ها را تغییر دهید تا فضای آشپزخانه کامل تغییر کند.

  • میز و صندلی‌ها را مجدد رنگ کنید.

میز و صندلی‌های چوبی که معمولا هم به مرور زمان تغییر رنگ می‌دهند، را تعویض نکنید، بلکه آن‌ها را مجدد رنگ و پولیش کنید تا مثل روز اول نو و سالم شوند. این ایده تغییر دکوراسیون، قطعا هزینه کمتری را نسبت به خرید مجدد میز و صندلی به همراه دارد.

  • چیدمان اتاق و وسایل را تغییر بدهید.

تغییر چیدمان خانه را می‌توانید با توجه به اصل فنگ شویی انجام بدهید و هر سمت که نور بیشتری دارد، مبلمان یا دیگر وسایل را در آن سمت قرار دهید. مدل قرارگیری مبل‌ها را تغییر بدهید و با اینکار، بدون هیچ گونه هزینه‌ای می‌توانید تغییر بسیاری را در دکوراسیون ایجاد کنید.

مطلب پیشنهادی:  ۵ مبل راحتی که از داشتن آن پشیمان نمی‌شوید

ایده تغییر دکوراسیون

  • روی دیوارها، شلف و یا قفسه نصب کنید.

خرید شلف و نظم دهنده، هزینه بالایی را به همراه ندارد و می‌تواند تغییرات بسیاری را در دکوراسیون ایجاد کند. در واقع، هر چه چیدمان وسایل منظم‌تر باشد، فضای کلی زیباتر به نظر می‌رسد. حتی می‌توانید از سبدهای حصیری برای نظم دادن وسایل در حمام و دستشویی هم استفاده کنید.

  • از قاب عکس و تابلو استفاده کنید.

شما می‌توانید با هزینه‌ای محدود، تعدادی تابلوی کوچک خریداری کنید و در راهروها و یا حتی دیوار پذیرایی نصب کنید. خیلی از افراد دوست دارند، عکس‌های خودشان را چاپ کنند و داخل قاب به دیوار بزنند که این هم ایده بسیار جالبی است.

  • گلدان‌های طبیعی اضافه کنید.

می‌توانید فضایی از خانه را برای قرار دادن گلدان‌های مختلف در نظر بگیرید. گلدان طبیعی علاوه بر این که به فضای شما روح می دهد، فضا را هم دلنشین‌تر می‌کند.

  • از آینه استفاده کنید.

روی دیوارهای پذیرایی و اتاق خواب‌ها، آینه نصب کنید. میتوانید آینه‌های کوچک‌تری انتخاب کنید که هزینه بالایی هم پرداخت نکنید. با نصب آینه، نه تنها فضا بزرگ‌تر نشان داده می‌شود، بلکه فضا روشن‌تر هم به نظر خواهد رسید.

  • میزان روشنایی را تغییر دهید.

شما می‌توانید با هزینه پایین، از لامپ‌ها و منابع نوری مختلف استفاده کنید، به طور مثال، آباژورهای کوچک برای میز عسلی خریداری کنید یا ریسه‌های نوری، روی پرده آویزان کنید.

شما به راحتی و با هزینه کمتر، می‌توانید تغییرات بسیاری را در دکوراسیون منزل‌تان ایجاد کنید. امیدواریم این مطلب برای‌تان مفید باشد.

تعداد کلمات مطلب: 530

اپلیکیشن مجله دلتا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در معماری و دکوراسیون

همچنین بخوانید

بهترین و شیک ترین چیدمان مبلمان برای پذیرایی مستطیلی

چیدمان مبلمان برای پذیرایی مستطیلی به ابعاد و اندازه فضا، نوع و تعداد مبلمان، سبک دکوراسیو…