فرصت استثنایی اجاره و خرید خانه در پرند را از دست ندهید

0
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
در این مطلب از دلتامگ به مزایای اجاره و خرید خانه در پرند، دسترسی‌ها و امکانات این شهر ‌می‌پردازیم.

اجاره و خرید خانه در پرند با توجه به هزینه‌های پایین زندگی و قیمت مناسب خانه در این شهر، توجه بسیاری از افراد را به خود جلب کرده است. با افزایش قیمت خانه در تهران در سال‌های اخیر، افراد زیادی اقدام به خرید خانه در اطراف تهران نموده‌اند. یکی از بهترین مقاصد پایتخت‌نشینان برای مهاجرت و سکونت در اطراف تهران، پرند می‌باشد. در این مطلب به مزایای اجاره و خرید خانه در پرند، دسترسی‌ها و امکانات این شهر ‌می‌پردازیم.

خرید آپارتمان در پرند

پرند کجاست؟

پرند در 33 کیلومتری غرب استان تهران و در کنار اتوبان تهران-ساوه واقع شده است. نزدیکی به شهر تهران و دسترسی مناسب آزادراهی یکی از دلایلی است که اجاره و خرید خانه در پرند را مورد توجه قرار داده است.

دسترسی‌ها و امکانات پرند

از مهمترین مولفه‌ها برای سکونت و سرمایه‌گذاری در شهرهای جدید، دسترسی‌ها و امکانات شهری می‌باشد. لازم به ذکر است که شهر پرند از نظر دسترسی‌ها بسیار مناسب است و از نظر امکانات شهری از شرایط خوبی برخوردار است. در ادامه به برخی از امکانات و مزایای دسترسی پرند اشاره می‌کنیم:

آزادراه‌ها و بزرگراه‌های پرند

تنها با 30 دقیقه رانندگی از طریق آزادراه تهران-ساوه می‌توانید از پرند به ورودی شهر تهران برسید. نزدیکی به آزادراه غدیر، آزادراه تهران-قم و بزرگراه فرودگاه از دیگر دسترسی‌های آزادراهی شهر پرند است. در سال‌های اخیر وجود دسترسی‌های مناسب و آزادراهی در پرند موجب شده است افراد زیادی از شهر تهران برای اجاره و خرید خانه در پرند به منظور سکونت و حتی سرمایه‌گذاری اقدام کنند.

مترو پرند

مترو پرند از مهم‌ترین راه‌های دسترسی شهر پرند به شمار می‌آید که در آذرماه 1402 افتتاح گردید. این مترو به طول ۵۰ کیلومتر از ایستگاه شاهد، گلزار شهدا و حرم مطهر تا فرودگاه امام و نهایتا شهر پرند امتداد می‌یابد.

خرید آپارتمان در پرند

راه‌آهن تهران-جنوب و خطوط اتوبوس و تاکسی برون شهری و درون شهری پرند

در حال حاضر برای راحتی تردد شهروندان و آنهایی که قصد اجاره و خرید خانه در پرند را دارند، ایستگاه‌های تاکسی و اتوبوس فراوانی وجود دارد. علاوه بر آن در پرند قطار تندرو نیز وجود دارد که در کوتاه‌ترین زمان مسافران را به مقصد خود در تهران می‌رساند.

مطلب پیشنهادی:  پردیس، شهر فرصت‌های طلایی برای زندگی و سرمایه‌گذاری

بوستان بزرگ مشاهیر پرند

بوستان مشاهیر در حد فاصل فازهای سه و چهار است که بزودی با بهره‌برداری کامل از آن، نیاز ساکنین پرند به یک فضای فرهنگی، تفریحی و ورزشی برطرف خواهد شد.

پیست بین‌المللی کارتینگ ایران در پرند

کارتینگ شهر پرند با مساحت 20 هکتار و در ابتدای ورودی شهر و در قسمت جنوبی دانشگاه آزاد اسلامی پرند واقع شده است و دارای فضای ورزشی و تفریحی از جمله پارک بازی کودکان، سینمای خانوادگی، زمین بازی پینت بال و رستوران است.

قلعه سنگی پرند

از دیگر جاذبه‌های گردشگری این شهر، قلعه سنگی پرند است که با بیش از هزار سال قدمت، نماد معماری ایرانی و اسلامی است.

مراکز خرید پرند

  • مرکز 3
  • بازارچه قائم
  • مرکز خرید پاساژ استقلال
  • مرکز خرید مجتمع تجاری صدف

مزایای اجاره و خرید خانه در پرند

  • سرمایه‌گذاری هدفمند و پر بازده با خرید خانه در پرند
  • آب و هوای مطبوع
  • نزدیک بودن به شهرک صنعتی
  • نزدیک بودن به فرودگاه امام خمینی
  • قیمت مناسب خرید و اجاره خانه در پرند
  • موقعیت و نزدیکی شهر پرند به تهران
  • افتتاح شدن متروی پرند
  • دسترسی آسوده به سایر نقاط کشور از مسیر‌های منتهی به تهران
  • نوساز و مدرن بودن بافت شهر پرند

قیمت اجاره و خرید خانه در پرند

قیمت خانه در پرند با توجه به نوع و موقعیت خانه متفاوت است. در پرند سه نوع خانه مسکونی وجود دارد؛ آپارتمان‌های مسکن مهر، آپارتمان‌های شخصی‌ساز و خانه‌های ویلایی. هر کدام از این سه بخش تقاضا و قیمت متفاوتی دارند. برای خرید و اجاره خانه در پرند بدون شک بهره‌مندی از مشورت مشاوران حرفه‌ای بسیار راه‌گشا است. آژانس املاک آنلاین پرند یکی از آژانس‌های پرسابقه و مطرح در پرند است که با بهره‌مندی از تجربه مشاوران حرفه‌ای همواره راهنمای خریداران، مستاجران و سرمایه‌گذاران ملکی بوده است. آگهی‌های خرید و اجاره خانه منتشر شده توسط آژانس املاک آنلاین پرند را می‌توانید در سایت ملکی دلتا مشاهده کنید.

تعداد کلمات مطلب: 664

اپلیکیشن مجله دلتا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در معرفی محله ها

همچنین بخوانید

شهر اصفهان را بیشتر بشناسید + جدیدترین قیمت اجاره و خرید آپارتمان

همه شهرهای ایران ویژگی‌های جذاب و منحصر به فردی دارند که برای زندگی و سرمایه‌گذاری مناسب ه…