انسان؛ اولین موجود هوشمند کیهان + ویدیو

0
1
زمان مطالعه: 3 دقیقه
اولین تمدن کیهان متعلق به کیست؟ اولین موجود هوشمند جهان چه کسی است؟ آیا انسان هوشمندتر از سایر موجودات جهان است یا در جهانی به این بزرگی موجوداتی هوشمندتر از انسان هم وجود دارند؟

درباره اولین تمدن کیهان قبلا صحبت کرده بودیم و گفتیم که با توجه به سبک زندگی انسان بدون شک ما اولین تمدن کیهان هستیم؛ اما آیا می‌توانیم اولین موجود هوشمند کیهان هم باشیم؟ در این مقاله از دلتامگ قرار است به این موضوع هم بپردازیم!

اولین موجود هوشمند کیهان چه کسی است؟

برای اینکه بتوانیم جواب این سوال را بدهیم ابتدا باید این را بدانیم که سیارات جهان برای پیشرفت باید از چهار مرحله عبور کنند و کره زمین هنوز حتی مرحله اول خود را کامل نکرده است.

مرحله اول پیشرفت کیهانی چیست؟

در انگلیسی به این مرحله تایپ یک می‌گویند. جالب است بدانید که در تمدن‌های تایپ یک موجودات می‌توانند از صد در صد انرژی سیاره خود استفاده کنند. در حال حاضر انسان توانایی مصرف 75 درصد انرژی زمین را دارد این درحالی است که دانشمندان تخمین زده‌‎اند که تا 200 سال دیگر این میزان به صد در صد خواهد رسید و در آن زمان تایپ یک زمین کامل می‌شود.

اولین موجود هوشمند کیهان چه کسی است؟

در تایپ یک پیشرفت کیهان چه اتفاقاتی رخ می‌دهد؟

در این مرحله انسان توانایی کنترل و استفاده از تمام انرژی سیاره خود را دارد. یعنی او حتی می‌تواند زلزله، آتش‌فشان و تمام رویدادهای طبیعی را کنترل کرده و از انرژی آن‌ها به نفع خود استفاده کند. در این مرحله انسان حتی قادر است از سیاره خود به‌طور کامل محافظت کند! یعنی دیگر حتی هیچ شهاب‌سنگی در دنیا نمی‌تواند یک عامل تهدید کننده برای زمین باشد. جالب است بدانید که سرعت پیشرفت از تایپ یک به تایپ دو بسیار سریع‌تر رخ می‌دهد. اگر انسان اولین موجود هوشمند کیهان باشد دیگری چیزی نمانده که تایپ یک پیشرفت کیهانی خود را تکمیل کند!

مطلب پیشنهادی:  این کاغذ عجیب بحران کم‌آبی را دور زد!

مرحله دوم پیشرفت کیهانی چگونه رخ می‌دهد؟

در این مرحله به‌جای کنترل انرژی سیاره اولین موجود هوشمند کیهان می‌تواند انرژی کل سامانه‌ای که در آن زندگی می‌کند را در اختیار بگیرد! یعنی مثلا انسان می‌تواند از انرژی کل منظومه شمسی به نفع خود استفاده کند.

مرحله سوم پیشرفت کیهانی چیست؟

گذر از تایپ دو به تایپ سه بسیار عجیب و باورنکردنی است و انسان امروزی حتی قادر به توصیف آن نیست. در این مرحله اولین موجود هوشمند جهان می‌تواند انرژی کهکشان را در اختیار و کنترل خود بگیرد.

انسان، اولین موجود هوشمند جهان

انسان، اولین موجود هوشمند جهان

از روزی که ما یک تک‌سلولی بودیم میلیاردها سال گذشته است. پس زندگی روی زمین به نسبت عمر کیهان بسیار قدیمی است! این بدان معناست که شانس وجود موجوداتی قدیمی‌تر و هوشمندتر از ما بسیار اندک است! پس اگر قرار باشد موجودی در این کیهان به تایپ‌های بالاتر کیهانی برسند بدون شک انسان‌ها هستند. به همین دلیل است که ما نمی‌توانیم سایر موجودات کیهانی را ببینیم چون احتمالا آن‌ها هنوز در مرحله تک‌سلولی به سر می‌برند! پس احتمالا ما موجوداتی خواهیم بود که سایر کهکشان‌ها را درنوردیده و به‌عنوان اولین موجود هوشمند کیهان، سایر موجودات و زندگی در سیارات دیگر را خواهیم کرد! با این حساب انسان اولین موجودی خواهد بود که می‌تواند کل کیهان را در اختیار خود بگیرد.

تعداد کلمات مطلب: 495

اپلیکیشن مجله دلتا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دانستنی

همچنین بخوانید

تالاب میانکاله، تماشای پرندگان مهاجر

تالاب میانکاله، یکی از شگفتی‌های شمال ایران است که در نزدیکی بهشهر واقع شده و مامنی امن بر…