جدیدترین مدل‌های سرامیک کف پذیرایی

0
0
زمان مطالعه: 4 دقیقه
در این مطلب با جدیدترین مدل‌های سرامیک کف برای فضای پذیرایی آشنا می‌شوید.
جدیدترین مدل‌های سرامیک کف

فضای پذیرایی رسمی‌ترین قسمت خانه است و محل برگزاری میهمانی‌ها و مراسم. از این جهت دکوراسیون داخلی این فضا اهمیت دارد. در این مطلب از مجله دلتا با جدیدترین مدل‌های سرامیک کف پذیرایی آشنا می‌شوید.

سرامیک کف پذیرایی باید چه ویژگی‌هایی داشته باشد؟

سرامیکی که برای کف پذیرایی به کار می‌رود، علاوه بر زیبایی باید ویژگی‌های زیر را داشته باشد:

  • به آسانی تمیز شود
  • لک و جرم را به خود جذب نکند
  • در برابر ضربه، سایش و تغییرات حرارتی مقاومت خوبی داشته باشد
  • رنگ و سایز مناسبی داشته باشد
  • با دکوراسیون داخلی هم‌خوانی داشته باشد
  • میزان جذب آب مناسبی داشته باشد

سرامیک متریالی پرطرفدار برای پوشش کف خانه است. چرا که عموماً به آسانی تمیز می‌شود و لکه و جرم به خودش نمی‌گیرد. دوام سرامیک کف هم نسبت به کفپوش‌های لاستیکی و پارکت بسیار بالا است.

ویژگی‌های سرامیک کف

مدل‌های جدید سرامیک برای کف پذیرایی

اگر دنبال‌کننده ترندهای روز دکوراسیون داخلی باشید، می‌بینید که چقدر تنوع سرامیک کف بالا رفته است. به ویژه برای کف پذیرایی و نشیمن می‌توانیم طرح‌های متنوع و زیبایی را انتخاب کنیم. در ادامه با جدیدترین مدل‌های سرامیک برای کف پذیرایی آشنا می‌شوید.

سرامیک براق سفید، مناسب خانه‌های مدرن

سرامیک سفید براق انتخابی برای تمام زمان‌ها است. این مدل سرامیک فضا را بزرگتر و روشن‌تر نشان می‌دهد و برای خانه‌های کوچک و کم‌نور انتخاب مناسبی است. سرامیک سفید براق، آلودگی را زود نشان می‌دهد و این شاید برای خیلی از افراد خوشایند نباشد. اما به همان نسبت که آلودگی را نشان می‌دهد، تمیز کردن این مدل سرامیک هم بسیار ساده است.

سرامیک کف مات

سرامیک مات انتخابی مناسب برای خانه‌های سبک مدرن و معاصر است. این نوع سرامیک ظاهری مات و جذاب دارد و رنگ خاکستری آن پرطرفدارترین و بهترین رنگ سرامیک کف پذیرایی است. در کنار آن بهتر است با عناصر تزئینی و پارچه‌های رنگی، رنگ و لعابی به خانه خودتان ببخشید.

سرامیک رگه‌دار، مناسب خانه‌های لوکس

سرامیک رگه‌دار زیبایی خیره‌کننده‌ای دارد و برای فضاهای مختلفی مثل پذیرایی و نشیمن مناسب است. این نوع پوشش کف در دو نوع براق و مات تولید می‌شود. تنوع رنگی این سرامیک بسیار بالا است.

رگه‌های روی سرامیک تنوع بالایی دارد. میزان تراکم رگه‌ها و رنگ آن‌ها باید با سلیقه و سبک دکوراسیون داخلی منزل شما هماهنگ باشد. رگه‌های متراکم شلوغ‌تر به نظر می‌رسند و برای یک سری فضاها مناسب هستند. رگه‌های کمرنگ و ملایم برای تمام فضاها کاربرد دارند. رنگ رگه‌ها هم موضوع مهمی است. رگه‌های روشن روی زمینه تیره انتخابی زیبا برای فضاهای بزرگ است. در فضاهای کوچک بهتر است زمینه روشن را انتخاب کنید.

سرامیک رگه‌دار، مناسب خانه‌های لوکس

مدل ترکیبی سفید و سیاه مات، انتخابی لوکس و امروزی

ایجاد تضاد رنگی در دکوراسیون داخلی، باعث جذابیت بیشتر فضا می‌شود. با قرار دادن دو نوع سرامیک سفید و سیاه مات در کنار هم، می‌توانید جلوه‌ای مدرن و امروزی به خانه خود ببخشید. به ویژه اگر به رنگ‌های خنثی و خاکستری علاقه دارید، این انتخاب برای شما مناسب است. البته پیشنهاد ما این است که با استفاده از گیاهان سبز یا لوازم دکوراتیو رنگی، در فضای پذیرایی خود تنوع ایجاد کنید تا کسل‌کننده به نظر نرسد.

مطلب پیشنهادی:  ۷ مدل میز جلو مبلی مدرن که خانه شما را شیک‌تر می‌کند

مدل سرامیک طرح‌دار

مدل سرامیک طرح‌دار جلوه‌ای جالب و متفاوت به فضای پذیرایی شما می‌بخشد. هنگام انتخاب این مدل سرامیک برای کف پذیرایی دقت کنید که سایر وسایل و مبلمان شما طرح‌های شلوغ نداشته باشند. چرا که فضای شما بیش از حد شلوغ به نظر می‌رسد. بهتر است دیوارها هم طرحی ساده داشته باشند تا کف فضا زیباتر جلوه کند. فرش‌های بدون طرح یا با طرح پراکنده، مناسب این مدل سرامیک کف است.

مدل ترکیبی سرامیک کرم قهوه‌ای، مناسب دکوراسیون کلاسیک

رنگ کرم قهوه‌ای شاید چندان جدید به نظر نرسد؛ اما هنوز طرفداران خاص خود را دارد. سرامیک کرم با حاشیه قهوه‌ای روشن انتخابی خوب برای کف پذیرایی است. به ویژه اگر مبلمان و اثاثیه چوبی دارید، پیشنهاد می‌کنیم این مدل سرامیک را انتخاب کنید.

سرامیک با طرح پارکت، انتخابی گرمابخش و زیبا

اگر به رنگ چوب علاقه دارید اما دردسرهای تمیز کردن آن را نمی‌خواهید به جان بخرید، سرامیک کف با طرح پارکت را انتخاب کنید. این نوع سرامیک مزیت‌های زیادی نسبت به کفپوش‌های چوبی یا لمینت دارد. از جمله می‌توانیم به دوام بیشتر و قابلیت تمیز شدن آسان اشاره کنیم. سرامیک با طرح پارکت برای تمام سبک‌های دکوراسیون داخلی انتخاب مناسب و خوبی است و به خوبی با مبلمان و سایر وسایل منزل ست می‌شود.

سرامیک کف با طرح پارکت

سرامیک پازلی طرح‌دار، مناسب برای خاص‌پسندها

سرامیک‌های پازلی نیز از جمله گزینه‌های مناسب برای کف پذیرایی محسوب می‌شوند. همانطور که از نام این مدل سرامیک کف پیدا است، با قرار دادن قطعات سرامیک در کنار هم طرح‌های مشخصی ایجاد می‌شود. این مدل سرامیک بیشتر برای فضاهایی مثل سرویس بهداشتی و حمام مناسب است که نمی‌خواهیم فرش پهن کنیم. اما برای فضایی پذیرایی هم کاربرد دارد. سطح این سرامیک‌ها اصطکاک بیشتری دارد و از این نظر انتخاب ایمن‌تری محسوب می‌شوند.

سخن پایانی

کف فضاهای مسکونی به اندازه دیوارها و لوازم منزل اهمیت دارند. تمیز ماندن و دوام سرامیک به اندازه زیبایی مهم است. در این مطلب با مدل‌های جدید سرامیک کف آشنا شدید. با مطالعه مطالب این‌چنینی و تماشای عکس‌های متنوع دکوراسیون داخلی، بهتر می‌توانید ایده بگیرید و فضای دلنشینی برای زندگی خودتان ایجاد کنید.

 

 

تعداد کلمات مطلب: 844

اپلیکیشن مجله دلتا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در معماری و دکوراسیون

همچنین بخوانید

تزئین خانه با گل‌ های آپارتمانی ، طبیعت را به خانه بیاورید

گل‌های آپارتمانی نه تنها به خانه شما طراوت و زیبایی می‌بخشند، بلکه فواید بسیاری برای سلامت…