هرگز این اشتباهات را در چیدمان خانه انجام ندهید!

0
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
برای داشتن دکوراسیونی زیبا و حرفه‌ای، باید شجاعت زیرپا گذاشتن اصول قدیمی و اشتباه چیدمان را داشته باشید.
اشتباهات رایج در چیدمان منزل

دکوراسیون خانه ممکن است به ظاهر کار ساده‌ای باشد؛ اما برای داشتن خانه مدرن و لوکس نیاز است یک‌سری قوانین را رعایت کنید. خیلی از افراد بدون توجه به این نکات، خانه خود را دکور می‌کنند؛ در چنین شرایطی ممکن است چیدمان خانه نتیجه عکس به همراه داشته باشد و انرژی منفی در خانه شما حاکم می‌شود. اگر می‌خواهید با اشتباهات رایج در چیدمان منزل آشنا شوید، تا پایان این مطلب با دلتامگ همراه باشید.

اشتباهات رایج در چیدمان منزل

طراحان داخلی معتقدند که برای داشتن یک خانه زیبا و مدرن نیازی نیست که از تمام قوانین دکوراسیون پیروی کنید، در بیشتر مواقع بهتر است از سلیقه شخصی خود کمک بگیرید و نسبت به برخی قوانینی که در ادامه به آن می‌پردازیم بی‌توجه باشید.

اشتباهات رایج در چیدمان منزل

سفید بودن رنگ دیوارها

از اشتباهات رایج در چیدمان منزل این است که بسیاری از افراد معتقدند رنگ دیوارهای خانه باید سفید باشد، زیرا این یکی از قوانین دکوراسیون است؛ اما بهتر است این قانون را فراموش کنید و از هر رنگی که دوست دارید برای دیوار های خانه استفاده کنید.

رنگ دکوراسیون اتاق کودک

رنگ دکوراسیون اتاق کودک

از اشتباهات رایج در چیدمان خانه های کوچک این است اکثر ایرانی ها تصور می‌کنند باید دکوراسیون اتاق دختربچه‌ها صورتی و اتاق پسربچه‌ها آبی رنگ باشد، اما این قوانین دکوراسیون اشتباه است شما می‌توانید به هر رنگی که علاقه دارید در اتاق کودک خود استفاده کنید.

مطلب پیشنهادی:  کثیف‌ترین وسیله آشپزخانه را با ۲ روش تمیز کنید

کاناپه های بزرگ از اشتباهات رایج در چیدمان منزل

برای داشتن دکوراسیون مدرن از خرید کاناپه‌های بزرگ خودداری کنید و به جای آن ها از مبلمان و صندلی‌های کوچک و جمع و جور استفاده کنید.

اشتباهات رایج در چیدمان منزل

ست میز و صندلی

از اشتباهات رایج دکوراسیون ایرانی، انتخاب میز و صندلی به صورت ست است؛ اما شما می‌توانید این قانون را نقض کنید و از میز و صندلی‌های متنوع برای خانه خود استفاده کنید.

پیشنهاد مطالعه: تنها 7 قدم تا خانه مرتب فاصله دارید!

تعداد کلمات مطلب: 306

اپلیکیشن مجله دلتا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در نکات خانه‌داری

همچنین بخوانید

از بین بردن زردی استکان چای بدون مواد شیمیایی

لیوان و استکان چای جزو آن دسته از ظرف‌هایی هستند که به طور مداوم مورد استفاده قرار می‌گیرن…