قیمت اوراق برای مجردها و متاهل‌های تهرانی

0
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
زوجین باید ۸۰۰ برگه تسهیلات مسکن خریداری کنند که هزینه آن ۶۶ میلیون تومان می‌شود
اوراق مسکن

به گزارش «مجله ملکی دلتا»، آخرین قیمت اوراق برای مجردها و متاهل‌های تهرانی نشان می‌دهد که زوج‌های تهرانی می‌توانند تا سقف ۴۸۰ میلیون تومان شامل ۲۰۰ میلیون تومان تسهیلات خرید مسکن برای هر نفر و ۸۰ میلیون تومان تسهیلات خرید مسکن برای هر نفر و ۸۰ میلیون تومان وام جعاله دریافت کنند.

بنابراین زوجین باید ۸۰۰ برگه تسهیلات مسکن خریداری کنند که هزینه آن ۶۶ میلیون تومان می‌شود که همراه با هزینه ۱۳ میلیون و ۲۰۰ هزار تومانی وام جعاله که برای آن باید ۱۶۰ ورق تسهیلات مسکن خریداری کنند، در مجموع باید ۷۹ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان پرداخت کنند.

 این اوراق در فروردین و اردیبهشت‌ و خردادماه سال ۱۴۰۰ به ترتیب با قیمت ۸۲ هزار و ۹۰۰ تومان، ۸۲ هزار و ۶۰۰ تومان، در خردادماه سال جاری نیز با قیمت ۸۲ هزار و ۴۰۰ تومان معامله می‌شود.

در تیرماه با قیمت ۸۲ هزار و ۴۰۰ تومان، در مردادماه ۸۳ هزار تومان و در شهریورماه نیز با قیمت ۸۲ هزار و ۳۰۰ تومان معامله می‌شود.

اوراق تسهیلات مسکن در مهرماه ۸۲ هزار و ۳۰۰ تومان و در آبان‌ماه نیز ۸۲ هزار و ۵۰۰ قیمت دارد که این گزارش براساس قیمت آبان‌ماه نوشته شده است.

قیمت اوراق برای مجردها و متاهل‌های تهرانی

قیمت اوراق برای مجردها و متاهل‌های تهرانی

براین اساس، مجردهای ساکن تهران می‌توانند تا ۲۸۰ میلیون تومان تسهیلات دریافت کنند که شامل ۲۰۰ میلیون تومان تسهیلات خرید مسکن و ۸۰ میلیون تومان وام جعاله می‌شود.

مطلب پیشنهادی:  چینی‌سازی مسکن در ایران از تایید تا تکذیب

لذا برای دریافت ۲۰۰ میلیون تومان تسهیلات باید ۴۰۰ برگه تسهیلات مسکن خریداری کنند که هزینه این تعداد اوراق با تسه ۸۲ هزار و ۵۰۰ تومانی، ۳۳ میلیون تومان می‌شود.

زوج‌های تهرانی نیز برهمین اساس می‌توانند تا سقف ۴۸۰ میلیون تومان شامل ۲۰۰ میلیون تومان تسهیلات خرید مسکن برای هر نفر و ۸۰ میلیون تومان وام جعاله دریافت کنند

سقف این تسهیلات برای مراکز استان و شهرهای با جمعیت بیش از ۲۰۰ هزار نفر برای مردها به ۱۶۰ و برای زوجین به ۳۲۰ میلیون تومان رسیده است که با توجه به این‌که مجردها باید ۳۲۰ و متاهل‌های ساکن این شهرها نیز باید ۶۴۰ برگه تسهیلات مسکن خریداری کنند، مجردها باید ۲۶ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان و متاهل‌ها نیز باید ۵۲ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان پرداخت کنند.

پیشنهاد مطالعه: مطلب «نقش بخش خصوصی در طرح نهضت ملی مسکن» از مجله ملکی دلتا بخوانید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در خبر و گزارش

همچنین بخوانید

هشدار! خطر کلاهبرداری در کمین مستأجران

فرهاد بیضایی کارشناس مسکن بیان کرد: متآسفانه می‌توان با ثبت اطلاعات نادرست (شماره شبا و شم…