۶۳۰ واحد مسکن ملی پاکدشت در حال احداث است

0
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
فرماندار پاکدشت گفت: با برنامه ریزی صورت گرفته و هماهنگی دستگاه‌های مربوطه، ۶۳۰ واحد مسکن ملی در شهرستان پاکدشت در دست احداث است و بخشی از آن نیز برنامه ریزی ساخت انجام شده است.
مسکن ملی در شهرستان پاکدشت

به گزارش «مجله ملکی دلتا»، مهدی یوسفی جمارانی در این رابطه فت: در این دوره از طرح اقدام ملی مسکن، از مجموع ۶۳۰ واحد، تاکنون ثبت نام ۴۳۰ نفر نهایی و پرداخت های آنها انجام شده است که با آغاز ثبت نام متقاضیان از امروز، قطعا این ۲۰۰ واحد باقیمانده نیز به متقاضیان واگذار می‌شود.

وی افزود: این ۶۳۰ واحد در حال ساخت در ۵ نقطه از مسکن مهر امام رضا (ع) توسط پیمانکار در حال اجرا است که هم اکنون به مرحله ستون و سقف رسیده است.

کل نیاز مسکن شهرستان پاکدشت چقدر است؟

یوسفی جمارانی تصریح کرد: کل نیاز ۴ ساله شهرستان پاکدشت به منزل، ۱۰ هزار ۷۳۷ واحد اعلام شده که از این تعداد، ۸۶۷ واحد برای شریف آباد و یک هزار و ۳ واحد برای فرون آباد برآورد شده است.

وی در ادامه اظهار داشت: طرح اعلام شده فقط در بحث ساخت و ساز نیست بلکه برای مشارکت صاحبان زمین به منظور ساخت و ساز است که در حال حاضر ۴۰۰ واحد آماده است تا وزارت راه و شهرسازی خریداری کرده و نسبت به ساخت آن اقدام کند.

مسکن ملی در شهرستان پاکدشت

فرماندار پاکدشت در خصوص قیمت مسکن ملی گفت: بیش از ۳۴ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان آورده مردمی توسط ۴۳۰ نفر ثبت نام شده طی دو مرحله پرداخت شده که علاوه بر تسهیلات ۱۵۰ میلیون تومانی، متقاضیان باید مبلغ ۲۰۰ میلیون تومان را در اقساط ۴۰ میلیون تومانی پرداخت کنند.

مطلب پیشنهادی:  کنترل اجاره‌بها با اخذ مالیات از خانه‌های خالی

شرایط ثبت نام

فرماندار پاکدشت به اشاره کرد و افزود: بیش از ۱۵ هزار نفر در این طرح ثبت‌ نام کرده بودند که تاکنون شرایط  ۴۰۰ نفر با ویژگی های این طرح که لازمه آن سکونت ۵ ساله در شهرستان، سبز بودن فرم و همچنین استفاده نکردن از تسهیلات دولتی، اعم از آپارتمان و زمین دولتی و وام مسکن مطابقت داشته است.

وی یادآور شد: مشکلات عمده این طرح عمدتا مربوط به دستگاه‌های خدمات رسان آب، برق و گاز است که با برگزاری جلسات متعدد و پیگیری مسئولین مرتفع خواهد شد.

مطالعه بیشتر: مطلب «مستاجران وام ودیعه مسکن را گرفتند؟» را در مجله ملکی دلتا بخوانید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در خبر و گزارش

همچنین بخوانید

مقایسه میزان تقاضای خرید ملک در اولین ماه سال

تحقیقات اخیر نشان داده است که وضعیت ریسک‌های غیراقتصادی، انتظارات تورمی و نوسانات قیمت دلا…