قیمت خرید آپارتمان در منطقه یک اصفهان

0
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
ما در این گزارش قرار است شما را با منطقه یک اصفهان آشنا و در ادامه قیمت مسکن در این منطقه را بررسی کنیم؛ تا انتها با ما همراه باشید.
خرید آپارتمان در منطقه 1 اصفهان

به گزارش «مجله ملکی دلتا»، منطقه یک اصفهان یکی از پرجمعیت‌ترین مناطق اصفهان به شما می‌رود که به دلیل امکانات مناسبی که دارد، متقاضی بسیاری برای خرید ملک دارد.

منطقه يک در بخش مرکزی کلانشهر اصفهان با مساحت 810 هکتار، از شمال به میدان جمهوری اسلامی در مسیر خیابان فروغی تا فلکه شهدا، از جنوب به میدان انقلاب در مسیر زاینده رود تا پل وحید، از شرق به فلکه شهدا در مسیر خیابان چهارباغ تا میدان انقلاب و از غرب به پل وحید در مسیر اتوبان شهید خرازی – سه راه اشرفی اصفهانی- خیابان خرم تا میدان جمهوری اسلامی محدود می‌شود.

اگر بخواهیم به برخی از محله‌های این منطقه اشاره کنیم باید از محله‌های شاهزاده ابراهيم، عليقلی آقا، خرم، درب كوشك، جامی، بيد آباد، صائب، خلجا، لنبان، عباس آباد نام ببریم که جزو محله های خوب این منطقه محسوب می‌شود.

محله لنبان یکی از محله های مناسب برای خرید آپارتمان در منطقه یک اصفهان محسوب می‌شود. شما با نقدینگی بین 22 تا 27 میلیون تومان برای هر متر مربع می توانید در این محله صاحبخانه شوید.

خرید آپارتمان در منطقه 1 اصفهان

محله دیگری که قرار است به شما معرفی کنیم، محله بیشه حبیب است که قیمت مسکن در آن بالا است. قیمت مسکن در این محله به طور میانگین از 30 میلیون آغاز و تا 70 میلیون تومان (برای هر متر مربع) می‌رسد.

اگر به دنبال خرید آپارتمان در منطقه 1 اصفهان هستید، باید بدانید که شاهین شهر نیز یکی از مناطق بسیار خوب اصفهان به شمار می رود که در آن محلات متعددی وجود دارد که به دلیل موقعیت جغرافیایی متفاوت، قیمت مسکن به طور میانگین از 8 میلیون آغاز و تا 40 میلیون تومان ادامه در این محل ادامه دارد. البته قیمت‌های ذکر شده میانگین هستند، چرا که قیمت هر ملک متناسب با موقعیت جغرافیایی، سال ساخت، نوع ساخت، امکانات و … نرخ‌گذاری می‌شود.

مطلب پیشنهادی:  قیمت خانه در شهرهای اطراف اصفهان

در ادامه شما قیمت مسکن در برخی از محله‌های منطقه یک اصفهان را مشاهده خواهید کرد، اما اگر به دنبال فایل‌های بیشتری برای خرید آپارتمان در منطقه 1 اصفهان هستید به سایت ملکی دلتا مراجعه کنید.

  • جامی: 145 متری، یک سال ساخت، سه خوابه، طبقه اول، امکانات (پارکینگ-انباری-آسانسور)/ قیمت: 2 میلیارد و 600 میلیون تومان
  • عباس آباد: 210 متری، سه خوابه، 11 سال ساخت، طبقه پنجم، امکانات (پارکینگ-انباری-آسانسور)/ قیمت: 10 میلیارد و 500 میلیون تومان
  • خیابان صائب: 210 متری، دو خوابه، 15 سال ساخت، طبقه اول، امکانات (پارکینگ-انباری-آسانسور)/ قیمت: 2 میلیارد و 100 میلیون تومان
  • خیابان فروغی: 75 متری، 5 سال ساخت، طبقه دوم، یک خوابه، امکانات (پارکینگ-انباری-آسانسور)/ قیمت: یک میلیارد و 500 میلیون تومان
  • خیابان چهار باغ: 160 متری، سه خوابه، سه سال ساخت، طبقه دوم، امکانات (پارکینگ-انباری-آسانسور)/ قیمت: 5 میلیارد و 440 میلیون تومان

مطالعه بیشتر: مطلب «از طرح جهش تولید مسکن در اصفهان چه خبر؟» را در مجله ملکی دلتا بخوانید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در محله های اصفهان

همچنین بخوانید

موقعیت خیابان چهارباغ اصفهان برای خرید خانه

بسیاری از دیدنی‌های تاریخی اصفهان در پیرامون خیابان چهارباغ عباسی جای گرفته‌اند. …