خرید آپارتمان در منطقه دو اصفهان

0
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
بيش از نيمي از اراضي منطقه دو اصفهان يعني بالغ بر 1000 هكتار از اين منطقه خارج از محدوده شهري هستند.
خرید آپارتمان در منطقه دو اصفهان

منطقه دو يکي از قدیمی ترین مناطق شهری اصفهان است که بافت سنتی و قدیمی آن از دیرباز تا به امروز حفظ شده است. برای آشنایی بیشتر این منطقه با «مجله ملکی دلتا» همراه باشید.

این منطقه از معدود مناطقی است که چند تکه است، یعنی یک پهنه مشخص و واحدی ندارد و عملا به سه قسمت تقسیم شده و با مناطق یک، هشت، نه، یازده و دوازده  شهری و نیز دو شهر خمینی شهر و شاهین شهر همسایه است.

سرانه تراکم جمعيتي در اين منطقه بسيار پائين است و هنوز پتانسيل شهر را به خود نگرفته است. از نظر سطح سبز وضعيت بسيار خوبي دارد

از نظر دسترسي، موقعيت ژئوپليتکي و مباحث ترافيکي در وضعيت ايده آلي به سر مي‌برد. از طرفي در سطح منطقه هنوز بومي سازي صورت مي‌گيرد و هيچگونه صنعتي سازي يا همان بساز بفروشي در مقياس قابل اعتنايي در اين منطقه به چشم نمي خورد.

وجود عناصر هويت بخش همچون مادي‌ها و قنات‌هاي متعدد و مظهر قنوات در برخي از محلات که بطور مثال مي‌توان با احياي کارکرد مادي (نقش آن در ايجاد عرصه تجمع) اقدام به جذب گردشگر کرد

این منطقه شامل 9 محله اصلی به نام‌های آفاران، برزان، مشكين، جاوان، ولدان، بابوكان، رسالت، دهنو و بختيار دشت است.

مطلب پیشنهادی:  نکات مهم قرارداد بیع در معامله ملکی

قیمت خرید آپارتمان در منطقه دو اصفهان

در ادامه شما قیمت مسکن در برخی از محله‌های منطقه دو اصفهان را مشاهده خواهید کرد، اما اگر به دنبال فایل‌های بیشتری برای خرید آپارتمان در منطقه 2 اصفهان هستید به سایت ملکی دلتا مراجعه کنید.

  • خیام: 98 متری، 11 سال ساخت، دو خوابه، طبقه اول، امکانات (پارکینگ)/ قیمت: یک میلیارد و 550 میلیون تومان.
  • کوی پرتو (بختیار دشت): 130 متری، سه خوابه، نوساز ، طبقه یک، امکانات (پارکینگ-انباری-آسانسور – وام)/ قیمت: یک میلیارد و 350 میلیون تومان.
  • بابوکان: 70 متری، یک خوابه، 10 سال ساخت، طبقه اول، امکانات (پارکینگ-انباری)/ قیمت:400 میلیون تومان
  • خیابان صمدیه لباف: 90 متری، یک خوابه، نوساز، طبقه چهارم، امکانات (پارکینگ-انباری – آسانسور)/ قیمت:یک میلیارد و 390 میلیون تومان.

پیشنهاد خرید: اگر قصد خرید آپارتمان در منطقه دو اصفهان را دارید، یک آپارتمان شیک 140 متری در سایت ملکی دلتا آگهی شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در یادداشت روز

همچنین بخوانید

آموزش تصویری پخت خورش ریواس به روش کُردی

ریواس یک گیاه خودرو بهاری است که علاوه بر طعم بسیار لذیذ سرشار از ویتامین است و می‌تواند ب…