خانه دار شدن خبرنگاران و اصحاب هنر

0
0
زمان مطالعه: < 1 دقیقه
طبق تفاهمنامه ای که در دولت قبلی با وزارت ارشاد منعقد شد، ساخت ۱۰ هزار واحدمسکونی برای اصحاب رسانه و هنر در دستور کار است.
خانه دار شدن خبرنگاران

به گزارش «مجله ملکی دلتا» و به نقل از معاون وزیر راه و شهرسازی، اگر خبرنگار و هنرمندی قبل‌تر از امکانات دولتی برای خانه‌دار شدن استفاده کرده باشد و یا مالک خصوصی باشد نمی‌تواند مشمول تفاهمنامه ساخت مسکن بین وزارت راه و وزارت ارشاد شود.

محمود محمودزاده درخصوص خانه دار شدن خبرنگاران و اصحاب هنر گفت: تاکنون حدود ۹ هزار نفر از سوی وزارت ارشاد به وزارت راه معرفی شده است و حدود هزار نفر دیگر باقی مانده است.

وی افزود: این افراد به پروژه‌های درحال احداث در سراسر کشور متصل می‌شوند و واحدهای در حال ساخت به عنوان مسکن ملی، شامل این افراد خواهد شد.

محمودزاده توضیح داد: شرایط تفاهمنامه‌ها به طور کلی یکی است؛ از جمله تفاهمنامه بین وزارت راه و وزارت ارشاد هم راستا با شرایط عمومی است که همه متقاضیان باید داشته باشند.

وی درخصوص خانه دار شدن خبرنگاران و اصحاب هنر براساس تحت شرایط خاص تاکید کرد و گفت: کارمندان وزارت ارشاد مشمول این تفاهمنامه نمی‌شوند. این اشتباه وجود داشته که هر خبرنگار و هر هنرمندی شامل این طرح مسکنی می‌‌شود، در حالی که اینگونه نیست.

مطلب پیشنهادی:  مردم از خرید خانه منصرف شدند!

محمودزاده گفت: هم چنین زنان مجرد به غیر از مجردان بالای ۳۵ سالِ خودسرپرست و سرپرست خانوار مشمول این طرح نمی‌شوند.  سابقه سکونت ۵ ساله در شهر مورد تقاضا نیز در این طرح‌وجود دارد و هم چنین عدم وجود مالکیت خصوصی از دیگر شروط در معرفی خبرنگاران و اصحاب هنر به پروژه های در حال ساخت است.

پیشنهاد مطالعه: مطلب «شهرداری برای ایجاد زیرساخت‌های تولید مسکن همکاری کند» از مجله ملکی دلتا بخوانید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در خبر و گزارش

همچنین بخوانید

مقایسه میزان تقاضای خرید ملک در اولین ماه سال

تحقیقات اخیر نشان داده است که وضعیت ریسک‌های غیراقتصادی، انتظارات تورمی و نوسانات قیمت دلا…