معرفی یک خیابان خوش‌مسیر در تهران

0
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
خیابان آزادی به یمن وجود میدان آزادی و همچنین امتداد آن تا خیابان انقلاب به عنوان یکی از مهم‌ترین خیابان‌های شهر تهران محسوب می‌شود.
معرفی خیابان آزادی

اگر به دنبال خرید آپارتمان با قیمت متناسب هستید بهتر است لابه لای گزینه‌های خود، خیابان آزادی را جای دهید. «مجله ملکی دلتا» با معرفی این خیابان شما را در این انتخاب کمک و راهنمایی خواهد کرد.

خیابان آزادی در محدوده غرب تهران واقع شده است و از میدان آزادی در سوی غربی خیابان آغاز شده و در میدان انقلاب پایان می‌یابد. خیابان آزادی با طول 4.5 کیلومتر امتداد در راستای منطقه‌های 2، 9، 10، 6 و 11 کشیده شده و یک مسیر پیاده‌روی دلچسبی را برای شما فراهم کرده است.

از شاخصه‌های معروف خیابان آزادی، میدان آزادی با برج معروف آزادی است که به نوعی نماد شهر تهران است. در زمان‌های قدیم که هنوز خبری از برج میلاد و دیگر جاذبه‌های تهران نبود، خیابان آزادی با وجود برج آزادی هر مسافری را جذب خود می‌کرد.

تراکم جمعیت در راستای خیابان آزادی با توجه به مرکزیت و قدیمی بودن آن، نسبتا بالا بوده و همین امر سبب شده است که خرید آپارتمان در خیابان آزادی نسبت به دیگر مناطق شلوغ تهران متناسب‌تر باشد.

مکان‌های دیدنی و مهم خیابان آزادی

مکان‌های دیدنی و مهم خیابان آزادی

علاوه بر وجود برج آزادی، پارک المهدی در این خیابان طرفداران بسیاری را دارد و در طول روز پذیرای افراد زیادی می‌باشد. از امکانات این پارک می‌توان به فضای بسیار عالی آن و دریاچه‌ ساخته شده در محوطه اشاره کرد. اگر علاقه به ماهیگیری دارید می‌توانید زمان استراحت خود را به ماهیگیری در دریاچه پارک المهدی اختصاص دهید.

مطلب پیشنهادی:  5 میلیارد تومان، حداقل قیمت خانه‌های لوکس

کانون فرهنگی تربیتی فجر، سرای محله، انواع مراکز آموزشی دولتی و غیردولتی و موزه ملی ایران از دیگر جاذبه‌های دیدنی خیابان آزادی است که شما را راغب به خرید آپارتمان در آزادی خواهد کرد.

معروف‌ترین مراکز دولتی از جمله ساختمان شهرداری منطقه 10، بیمه تامین اجتماعی، اداره وزارت کار و تامین اجتماعی، سازمان میراث فرهنگی، کارخانه نوشابه و دلستر زمزم، متجمع تفریحی ورزشی شهدای جیحون و … در خیابان آزادی واقع شده است.

پیشنهاد مطالعه: مطلب «نکات مهم در خرید خانه های قدیمی» از مجله ملکی دلتا بخوانید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در خبر و گزارش

همچنین بخوانید

هشدار! خطر کلاهبرداری در کمین مستأجران

فرهاد بیضایی کارشناس مسکن بیان کرد: متآسفانه می‌توان با ثبت اطلاعات نادرست (شماره شبا و شم…