مدل جدید لوستر پذیرایی

0
1
زمان مطالعه: 3 دقیقه
زیبایی فضای دکوراسیون پذیرایی خود را با جدیدترین مدل‌ها، چندین برابر کنید.

انتخاب مدل لوستر پذیرایی می‌تواند با چالش‌هایی همراه باشد، چرا که لوستر یکی از اجزای مهم دکوراسیون داخلی خانه است و بسیار مهم است که با دیگر وسایل در تناسب و هماهنگی کامل باشد. هنگام انتخاب لوستر، با انواعی از مدل‌ها و طرح‌ها روبرو می‌شویم و اکثر ما دوست داریم که جدیدترین مدل را در خانه خود داشته باشیم. پس اگر قصد خرید یک لوستر جدید برای خانه دارید، در ادامه با مجله دلتا همراه باشید تا به معرفی جدیدترین مدل لوستر پذیرایی بپردازیم.

جدیدترین مدل لوستر پذیرایی

هنگام خرید لوستر، باید مواردی مانند سبک دکوراسیون، تم رنگی فضا و هم چنین مواردی از قبلی میزان روشنایی و یا تعداد لامپ‌ها را در نظر بگیرید. از جمله جدیدترین مدل‌های لوستر پذیرایی موجود در بازار می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

مدل لوستر پذیرایی

  1. مدل اس ام دی (SMD)

جدیدترین مدل لوستر پذیرایی که در طراحی آن از لامپ‌های LED استفاده می‌شود و درخشندگی بسیار خاصی دارد و از طرفی، هزینه برق را نیز کاهش می‌دهد. اشکال مختلفی از این مدل در بازار موجود است و معمولا هم شکل‌های خاص و عجیبی دارند و فضای خانه شما را شیک و مدرن نشان می‌دهند.

  1. مدل سقفی

این مدل از لوسترها اغلب طراحی خطی و ساده‌ای دارند و برای فضاهای مینیمال بیشتر مناسب هستند. از آن‌جایی که در ساخت این مدل از موادی مانند فلز، شیشه و آکریلیک استفاده می‌شود، ماندگاری و دوام بالایی دارند. در لوسترهای سقفی نیز از لامپ‌های LED استفاده می‌شود که در مصرف برق صرفه جویی خواهد شد و اگر سقف پذیرایی‌تان بلند یا متوسط است، بهترین گزینه به حساب می‌آیند.

مطلب پیشنهادی:  راز خوفناک این معبد ایرانی را بدانید

مدل لوستر پذیرایی

  1. مدل‌های آویزی

برای خانه‌های بزرگ و دو طبقه که ارتفاع سقف زیاد است، مدل‌های آویزی گزینه بسیار خوبی هستند و فضا را سلطنتی نشان می‌دهند. برخی از این مدل‌ها، به گونه‌ای طراحی شده‌اند که چندین رشته زنجیر به صورت آویزان دارند که خود لوستر هم چند شاخه‌ای است.

  1. مدل‌های فلزی

لوسترهای فلزی، از جنس فلز هستند که دوام و مقاومت بالایی دارند و سال‌ها عمر می‌کنند. بسته به دکوراسیون و رنگ دیگر وسایل می‌توانید مدل‌های نقره‌ای، طلایی یا برنز را خریداری کنید و از آن‌جایی که بسیار ظریف و دقیق روی این لوسترها کار شده، فضای بسیار خاص و منحصر به فردی را ایجاد می‌کنند.

مدل لوستر پذیرایی

  1. مدل لوستر پذیرایی خطی

یکی از بهترین مدل‌ها برای پذیرایی‌های امروزی است و با اینکه طراحی ساده‌ای دارند، فضای مینیمالی را ایجاد می‌کنند. از این نوع لوستر عمدتا برای بالای میز غذاخوری استفاده می‌شود و زیبایی دکوراسیون چندین برابر خواهد شد.

  1. مدل‌های چند شاخه‌ای

اگر به دنبال دکوراسیون مدرن هستید، لوسترهای چند شاخه‌ای را انتخاب کنید که معمولا در طراحی این مدل‌ها از طرح و نقش‌هایی استفاده می‌شود که بسیار هم خاص است. انتخاب یک لوستر چند شاخه‌ای بزرگ در پذیرایی، می‌تواند نور خانه را به خوبی تامین کند.

تعداد کلمات مطلب: 453

اپلیکیشن مجله دلتا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در معماری و دکوراسیون

همچنین بخوانید

دکوراسیون شیک خانه با مبلمان رنگی

دکوراسیون خانه با مبلمان رنگی می‌تواند جلوه‌ای شیک و زنده به فضای داخلی ببخشد. انتخاب رنگ‌…