جدیدترین مدل پرده 2024

0
3
زمان مطالعه: 3 دقیقه
آشنایی با جدیدترین مدل‌های پرده موجود در بازار در سال 2024.
جدیدترین مدل پرده

بسیاری از خانم‌ها ترجیح می‌دهند در چیدمان دکوراسیون خانه خود از جدیدترین مدل پرده استفاده کنند، چرا که انتخاب پرده مناسب یکی از المان‌های زیبایی دکوراسیون خانه به حساب می‌آید. اگر قصد تغییر دکوراسیون دارید و یا می‌خواهید پرده جدید خریداری کنید، در ادامه با مجله دلتا همراه باشید تا جدیدترین مدل پرده 2024 را به شما معرفی کنیم.

 

معرفی جدیدترین مدل پرده در سال 2024

پرده، یکی از اجزای مهم در زیبایی دکوراسیون داخلی خانه است و بسیار مهم است که به گونه‌ای انتخاب شود که از لحاظ رنگ و جنس و دیگر پارامترها در هماهنگی کامل با سایر المان‌های خانه باشد. از آن‌جایی که هر سال، مدل‌های جدیدی از پرده روانه بازار می‌شوند و انتخاب سخت می‌شود، بهتر است با مدل‌های جدید هم آشنایی داشته باشید.

جدیدترین مدل پرده

 

  1. پرده پانچ ساده

یکی از جدیدترین مدل پرده، از نوع پانچ ساده است که در این مدل، در قسمت اتصال به میله ریلی، سوراخ‌های منظم در طول پرده به کار برده شده است. جنس پرده می‌تواند کتان، مخمل و یا حریر باشد و حتی از پارچه‌های طرح‌دار هم می‌توانید استفاده کنید که این مدل‌ها طرفداران بیشتری دارد. پرده پانچ ساده به راحتی نصب می‌شود و به دلیل اینکه از پارچه کمتری استفاده می‌شود، از لحاظ قیمت هم مناسب هستند.

 

  1. پرده مدل زبرا

در طراحی این مدل، نوارهای یک در میان تور و پارچه به صورت افقی یا عمودی به کار رفته و به راحتی می‌توانید میزان ورود نور به خانه را هم کنترل کنید. پرده زبرا در انواعی از طرح‌ها و رنگ‌ها در بازار موجود است و مدل دو رنگ، نوع جدید این نوع پرده است که اگر از رنگ‌های مکمل استفاده شود، زیبایی بسیار خاصی در دکوراسیون ایجاد خواهد شد.

  1. پرده حریر ساده

یکی از مدل‌هایی که از قدیم استفاده می‌شده و هرگز از مد نمی‌افتد، حریر ساده است که پارچه این مدل در عین سادگی، از لطافت بالایی برخوردار است و نور به خوبی وارد محیط خواهد شد. این روزها، بسیاری از افراد به دنبال انتخاب پرده حریر ساده برای خانه خود هستند.

مطلب پیشنهادی:  انواع رنگ سفید و ست کردن آن

جدیدترین مدل پرده

  1. پرده مدل آبشاری

مدل آبشاری، جدیدترین مدل پرده است که قسمت والان، به صورت آبشاری یا هلالی طراحی شده و بسیاری از افراد ترجیح می‌دهند که از اکسسوری در این پرده استفاده کنند. معمولا توصیه می‌شود از این مدل برای پنجره‌هایی که عرض زیادی دارند، استفاده شود.

  1. پرده سیلوئت

پرده سلوئت، از دیگر مدل‌های جدید پرده است که در واقع مشابه مدل زبرا است و از دو لایه تور و پارچه تشکیل شده و طراحی افقی دارد. این نوع پرده‌ها، از لحاظ ظاهری مشابه کرکره هستند و می‌توانید مدل‌های ساده یا طرح‌دار آن را در بازار پیدا کنید.

جدیدترین مدل پرده

  1. پرده مدل والان دار

والان پرده، پارچه‌ای است کوتاه‌تر از خود پرده که قسمت بالا و کناره‌های پرده را تحت پوشش قرار می‌دهد و زیبایی پرده و حتی دکوراسیون خانه را چندین برابر می‌کند. این مدل از پرده هم سال‌هاست که مورد انتخاب قرار می‌گیرد و از مد نمی‌افتد.

 

 

تعداد کلمات مطلب: 485

اپلیکیشن مجله دلتا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در معماری و دکوراسیون

همچنین بخوانید

دکوراسیون شیک خانه با مبلمان رنگی

دکوراسیون خانه با مبلمان رنگی می‌تواند جلوه‌ای شیک و زنده به فضای داخلی ببخشد. انتخاب رنگ‌…