ایده تغییر دکوراسیون حمام

0
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
تغییر در فضا و دکور سرویس بهداشتی و حمام با چند ایده جدید و کم هزینه.
تغییر دکوراسیون حمام

تغییر دکوراسیون حمام، یکی از اقداماتی است که می‍تواند بر روحیه شما تاثیر بگذارد و در واقع، طراحی این قسمت از خانه، بازتابی است از سلیقه شما. معمولا زمانی که صحبت از تغییر دکور می‌شود، نگرانی‌هایی در مورد هزینه‌ها پیش می‌آید، اما نکته اینجاست که شما با دانستن یک سری اصول می‌تواند با هزینه محدود، تغییرات بسیاری را ایجاد کنید. اگر حمام کوچکی دارید و یا به دنبال ایجاد تغییر در فضای داخلی حمام هستید، در ادامه با مجله دلتا همراه باشید تا به معرفی ایده‌های تغییر دکوراسیون حمام بپردازیم.

تغییر دکوراسیون حمام

چند ایده جدید برای تغییر دکوراسیون حمام

معمولا بازسازی خانه و یا بخش‌هایی مانند حمام می‌تواند طولانی باشد، اما شما به راحتی و با ایجاد چند تغییر، می‌توانید دکوراسیون حمام را جدید کنید.

  1. از کفپوش چسبی استفاده کنید.

تعویض کف حمام می‌تواند هزینه بر و طولانی باشد، اما یکی از بهترین روش‌های تغییر دکوراسیون حمام، این است که از کفپوش چسبی استفاده کنید. این کفپوش‌ها ماندگاری بسیار بالایی دارند و به راحتی شسته می‌شوند و نکته دیگر این است که انواعی از طرح‌ها و رنگ‌ها را می‌توانید انتخاب کنید.

  1. از المان‌های طبیعی استفاده کنید.

شما حتی با استفاده از مواد طبیعی و تزئینی مانند صدف، سنگ‌های خاص و یا گیاهای خشک شده داخل یک ظرف شیشه‌ای هم می‌توانید تغییراتی را در دکور حمام ایجاد کنید. حتی بسیاری از افراد دوست دارند از گلدان‌های طبیعی در حمام استفاده کنند که البته باید این نکته را در نظر داشته باشید که باید گیاه مناسبی را انتخاب کنید.

تغییر دکوراسیون حمام

  1. شیرآلات قدیمی را تعویض کنید.

اگرشیرآلات حمام قدیم شده‌اند و یا با دکوراسیون شما همخوانی ندارند، می‌توانید از مدل‌های جدیدی که در بازار موجود هستند، استفاده کنید. این مورد می‌تواند شامل تعویض شیرآلات روشویی، دوش و یا جای حوله باشد.

  1. از کاشی‌های جدید استفاده کنید.

سبک کاشی‌های قدیمی ممکن است مورد پسند همه نباشد. پس اگر خانه قدیمی دارید، بهتر است کاشی‌ها را عوض کنید و یا از کاشی چسبی استفاده کنید. حتی دوغاب کردن و رنگ کردن کاشی‌ها هم می‌تواند تغییر بسیاری را فضای حمام ایجاد کند. امروزه، برچسب‌های حمام در بازار موجود است که به راحتی به سطح کاشی چسبانده می‌شوند و تنها کافی است تا ابعاد و اندازه کاشی را دقیق بدانید.

  1. از نظم دهنده و شلف استفاده کنید.

این روزها، استفاده از شلف فضای مدرنی را در دکوراسیون ایجاد می‌کند و شما می‌توانید این ایده را در سرویس بهداشتی و حمام نیز پیاده کنید. در قسمت گوشه دیوار و یا کنار دوش، قفسه‌هایی را نصب کرده و وسایل مورد نیاز خود را روی آن قرار دهید. با این کار، فضای حمام نیز منظم‌تر به نظر خواهد رسید.

مطلب پیشنهادی:  ترفندهای نورپردازی آشپزخانه کوچک

تغییر دکوراسیون حمام

  1. از سبدهای حصیری استفاده کنید.

سبدهای حصیری، در انواعی از مدل‌ها و رنگ‌ها در بازار موجود هستند و می‌توانید از آن برای قرار دادن دستمال توالت و حوله‌ها استفاده کنید.

  1. نورپردازی فضا را تغییر دهید.

اگر می‌خواهید فضای حمام بزرگ و روشن به نظر برسد، تغییراتی را در میزان نور محیط ایجاد کنید. برای این کار می‌توانید از ترکیب لامپ مهتابی و آفتابی در کنار هم استفاده کنید و حتی بهتر است در کنار لامپ، از آینه‌های بزرگ و متناسب با اندازه حمام انتخاب کنید.

همانطور که دیدید، تغییر دکوراسیون حمام را می‌توانید به راحتی و با کمترین میزان هزینه انجام دهید.

تعداد کلمات مطلب: 528

اپلیکیشن مجله دلتا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در معماری و دکوراسیون

همچنین بخوانید

دکوراسیون شیک خانه با مبلمان رنگی

دکوراسیون خانه با مبلمان رنگی می‌تواند جلوه‌ای شیک و زنده به فضای داخلی ببخشد. انتخاب رنگ‌…