بادکنک آرایی در خانه، به ساده‌ترین روش ممکن‌

0
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
ایده‌های خاص تزئین دیوار و فضای جشن تولد با استفاده از بادکنک.
بادکنک آرایی

بادکنک آرایی، یکی از ایده‌های خاص برای برگزاری جشن تولد است که می‌توانید آن را با هزینه کم و به راحتی در خانه انجام دهید و تنها کافی است تا کمی خلاقیت به خرج دهید. برای انجام این کار نیازی نیست که بخواهید هزینه کنید و فرد دیگری آن را برایتان انجام دهد. ما در مجله دلتا قصد داریم ایده‌های خاص بادکنک آرایی و اجرای آن را به شما آموزش دهیم. پس در ادامه همراه ما باشید.

بادکنک آرایی

اجرای بادکنک آرایی روی دیوار

برای بادکنک آرایی ساده روی دیوار شما باید چند مورد را در نظر داشته باشید.

  • نوع بادکنک: معمولا برای این کار، از بادکنک‌های هلیومی استفاده می‌شود اما می‌توانید برای صرفه جویی در هزینه‌ها، بادکنک‌های ساده در اشکال مختلف مانند قلب و ستاره یا عدد تهیه کنید. حتی می‌توانید از بادکنک‌های LED که در تاریکی، روشن می‌شوند نیز استفاده کنید تا دکوراسیون خاص‌تری ایجاد شود.
  • تعداد بادکنک: بسته به فضایی که در اختیار دارید و یا تم و طرحی که انتخاب می‌کنید، تعداد مشخصی بادکنک هم باید تهیه کنید. این را هم در نظر داشته باشید که نیازی به تهیه تعداد زیادی بادکنک نیست، بلکه با تعداد کم هم می‌توانید تزئین عالی داشته باشید.
  • ابزارهای تزئین: قطعا برای چیدمان بادکنک، به ابزارهایی مانند دستگیره یا چسب نیاز دارید که باید تهیه کنید.

بادکنک آرایی

ایده‌های بادکنک آرایی ساده در منزل

اگر لوازم گفته شده را در اختیار دارید، دست به کار شوید و به فکر اجرای یکی از موارد زیر باشید.

  1. طاق بادکنکی

یکی از ایده‌های خلاقانه در بادکنک آرایی این است که طاق بادکنکی درست کنید و یا اگر در ورودی خانه طاق بزرگی دارید، برای آنجا یک چیدمان بادکنکی در نظر بگیرید. برای این کار تنها کافی است تا یک سیم بلند نرم بردارید و از آن به عنوان پایه استفاده کنید. سپس دو بادکنک با باد بیشتر را به دو انتهای سیم وصل کنید و ما بقی بادکنک‌ها را در اندازه‌های مختلف باد کرده و به یکدیگر وصل کنید تا حالت خوشه‌ای شکلی ایجاد شود. نکته مهم این است که اتصال بادکنک‌ها به هم و به سیم باید کاملا سفت باشد.

  1. ریسه بادکنکی

یکی از محبوب‌ترین مدل‌های بادکنک آرایی، چیدمان بادکنک‌ها در کنار هم است که می‌توانید فرم هلالی در نظر بگیرید و چند طبقه بادکنک را در کنار هم قرار دهید. اندازه و رنگ بادکنک‌ها را می‌توانید به صورت متناوب انتخاب کنید.

مطلب پیشنهادی:  گام‌هایی ساده برای بازسازی آشپزخانه قدیمی به آشپزخانه‌ای لاکچری

بادکنک آرایی

  1. دیوار بالنی

بسته به فضای دیوار، تعداد مناسبی بادکنک بردارید و باد کنید، سپس به صورت تصادفی روی دیوار بچسانید. چند نکته وجود دارد، اول این‌که برای داشتن دکوراسیون قشنگ‌تر، اندازه بادکنک‌ها یکی نباشد و دوم اینکه، چیدمان بادکنک‌ها را طوری انتخاب کنید که دیوار اصلا مشخص نباشد.

  1. مدل حلقه‌ای

یکی از مدل‌های جذاب بادکنک آرایی که برای عکاسی هم جالب است، این است که با بادکنک‌ها یک حلقه درست کنید و میز تولد را پشت آن قرار دهید. برای این چیدمان هم بهتر است اندازه بادکنک‌ها متفاوت باشد و از هر تم رنگی که استفاده می‌کنید، ترکیب تیره و روشن را به کار ببرید.

  1. مدل گل

برای اجرای این مدل، شش بادکنک یک رنگ را برای قسمت گلبرگ‌ها و یک بادکنک به رنگ زرد یا قهوهای برای وسط گل، باد کنید. سپس با استفاده از چسب دو طرفه، بادکنک‌ها را به شکل گل، به هم بچسبانید و بعد به دیوار بزنید.

توجه داشته باشید که حتی برای بادکنک آرایی در خانه هم می‌توانید بادکنک‌ها را به صورت نامنظم به دیوار بزنید و یا روی استند و میز بگذارید.

 

تعداد کلمات مطلب: 565

اپلیکیشن مجله دلتا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در معماری و دکوراسیون

همچنین بخوانید

راهنمای انتخاب کابینت دو رنگ، مدرن و زیبا

کابینت دو رنگ یکی از راه‌های جذاب و مدرن برای طراحی آشپزخانه است. این نوع دکوراسیون با ترک…