ایده ناب تزئین اتاق با ریسه نوری

0
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
طراحی خاص دکوراسیون اتاق با استفاده از ریسه‌های نوری.
تزئین اتاق

تزئین اتاق یکی از قسمت‌های مهم طراحی دکوراسیون است و فضای کلی اتاق باید به گونه‌ای باشد که حس آرامش را به همراه داشته باشد. برای بسیاری از ما پیش آمده که در دکوراسیون اتاق از آباژور یا قاب عکس استفاده کنیم، اما فکر نمی‌کنید که این ایده کمی قدیمی شده باشد؟ ما در مجله دلتا قصد داریم ایده‌های جدیدی از تزئین اتاق با ریسه نوری را به شما پیشنهاد دهیم که با این کار، نه تنها نورپردازی اتاق تغییر می‌کند، بلکه دکوراسیون خاصی را هم خواهید داشت. پس در ادامه همراه ما باشید.

تزئین اتاق

جدیدترین ایده‌های تزئین اتاق با ریسه نوری

ریسه نوری، یکی از وسایل تزئینی است که طی سال‌های اخیر بسیار محبوب شده و مورد استفاده قرار می‌گیرد. اما از این وسیله باید به گونه‌ای استفاده شود که دکوراسیون شما را خاص نشان دهد. در این قسمت، چند ایده جدید برای نصب ریسه نوری در تزئین اتاق را به شما معرفی می‌کنیم.

  • نصب ریسه دور قاب عکس

برای قاب عکس‌های روی دیوار و یا اطراف بشقاب دیوارکوب هم می‌توانید از ریسه استفاده کنید تا از حالت معمولی در بیاید و شکل فانتزی پیدا کند. تنها کافی است ریسه را دور تا دور قاب عکس یا تابلوی نصب شده روی دیوار یپیچید و آن را روشن کنید. در حالت دیگر برای تزئین اتاق، می‌توانید ریسه را روی دیوار نصب کرده و عکس‌ها را با استفاده از گیره، به ریسه آویزان کنید و طراحی خاصی را داشته باشید.

  • نصب ریسه نوری روی پرده

ریسه‌های آویزی یکی از بهترین وسایل دکوری برای نصب روی پرده هستند که حتی می‌توانید از چند مدل ریسه هم استفاده کنید. برای این کار، بهتر است که ریسه را دور میله پرده بیندازید و بعد آن را آویزان کنید. استفاده از ریسه‌های نوری بر روی پرده‌های حریر و ساده جلوه بیشتری دارد و در زمان تاریکی اتاق، فضای دلنشینی برایتان ایجاد خواهد شد.

  • ایجاد طرح با ریسه روی دیوار

شما می‌توانید با استفاده از ریسه نوری، یک طرح یا نوشته دلخواه‌تان را روی دیوار ایجاد کنید. برای این کار، می‌توانید طرح را با مداد روی دیوار بکشید، در بعضی قسمت‌ها پونز ریز قرار بدهید و سپس ریسه را دور پونز و طرح‌تان بپیچید تا شکل نهایی ایجاد شود. نصب ریسه روی دیوار و روشن کردن آن در شب، قطعا می‌تواند آرامش بیشتری را به فضای شما بدهد.

مطلب پیشنهادی:  مناسب‌ترین کابینت برای آشپزخانه شما کدام است؟

تزئین اتاق

  • نصب ریسه برای آینه

یکی از موارد قابل توجه در تزئین اتاق این است که از ریسه نوری در اطراف آینه استفاده کنید تا دکوری زیبا و متفاوت داشته باشید و بتوانید ایده‌های جدیدی هم برای عکاسی خلق کنید.

  • استفاده از ریسه نوری در گلدان

اگر اهل نگهداری گل و گیاه هستید، چند ریسه نوری تهیه کنید و روی گیاه و یا دور ساقه آن قرار دهید که البته توجه داشته باشید تا آسیبی به گیاه وارد نشود.

تعداد کلمات مطلب: 459

اپلیکیشن مجله دلتا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در معماری و دکوراسیون

همچنین بخوانید

جدیدترین و بهترین نوع پرده برای آشپزخانه

بهترین نوع پرده  آشپزخانه کدام است؟ انتخاب پرده برای آشپزخانه نیازمند توجه به چندین عامل م…