دکوراسیون اتاق خواب فوتبالی

0
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
دکوراسیون اتاق خواب پسرانه با تم فوتبالی و ساتفاده از المان‌هایی مانند توپ و چمن زمین فوتبال.
اتاق خواب فوتبالی

اتاق خواب فوتبالی، یکی از طراحی‌های دکوراسیون اتاق برای پسرهایی است که به فوتبال علاقه زیادی دارند. استفاده از المان‌هایی که تداعی کننده زمین فوتبال باشد، می‌تواند هیجان بسیاری را به طراحی اتاق بدهد. اما چگونه می‌توان فضای فوتبالی را در یک اتاق ایجاد کرد؟ ما در مجله دلتا، نحوه دکوراسیون یک اتاق خواب فوتبالی را به شما آموزش می‌دهیم.

اتاق خواب فوتبالی

دکور اتاق خواب فوتبالی

داشتن اتاق خواب فوتبالی، می‌تواند یکی از فانتزی‌های پسر بچه‌ها باشد و شما به راحتی می‌توانید این فضا را برای‌شان مهیا کنید. شاید در ابتدا چنین به نظر برسد که تهیه وسایل برای همچین اتاقی با هزینه‌های بالایی همراه باشد، اما شما با اضافه کردن چند وسیله با تم فوتبالی می‌توانید، تغییرات بسیاری را در طراحی اتاق خواب ایجاد کنید.

در انتخاب این مدل دکوراسیون، به مواردی مانند فضایی که در اختیار دارید، باید اهمیت داده شود و مورد مهم بعدی این است که سلیقه فرزند هم در نظر گرفته شود. در ادامه المان‌های مورد نیاز برای طراحی اتاق خواب با تم فوتبالی را معرفی خواهیم کرد.

المان‌های اتاق خواب فوتبالی

در دکوراسیون اتاق خواب فوتبالی، در کنار اهمیت دادن به رنگ وسایل، می‌توانید از المان‌های زیر استفاده کنید و هزینه بالایی را هم پرداخت نکنید. نکته مهم این است که در طراحی این مدل اتاق خواب، خلاقیت داشته باشید.

  • سقف اتاق خواب

از سقف اتاق غافل نشوید! انتخاب رنگ مناسب برای سقف و یا آویزان کردن توپ از سقف و هم چنین انتخاب لوستر با طرح توپ فوتبال، همگی از گزینه‌هایی هستند که پیش رو دارید. ارزان‌ترین راه این است که سقف را رنگ سبز بزنید و خطوط سفید در آن بکار ببرید تا همانند زمین فوتبال شود.

  • تخت اتاق خواب فوتبالی

یکی از قسمت‌های جذاب اتاق خواب فوتبالی، مربوط می‌شود به تخت و انتخاب روتختی که می‌توانید مدل‌های فوتبالی را خریداری کنید و یا کوسن و بالشت با طرح فوتبالیست مورد علاقه کودک، روی تخت بگذارید. از این طرح‌ها هم‌چنین می‌توانید برای پرده اتاق هم استفاده کنید.

مطلب پیشنهادی:  شیک‌ترین مدل مبل برای منزل شما

اتاق خواب فوتبالی

  • دیوار اتاق خواب

یکی از مهم‌ترین بخش‌های طراحی اتاق خواب فوتبالی، دیوار است که می‌توانید با هزینه کمتر، از رنگ‌هایی مانند سبز و سفید که تداعی کننده چمن فوتبال هستند، استفاده کنید. حتی اگر نمی‌توانید دیگر المان‌ها را اضافه کنید، طرح‌های فوتبالی مانند پوستر، استیکر و یا کاغذ دیواری فوتبالی انتخاب کنید تا فضا جذاب‌تر شود. اندازه پوسترها متفاوت است و می‌توانید مدل‌هایی را انتخاب کنید که تمام فضای دیوار را بپوشانند.

  • کف اتاق خواب

شک نکنید که اگر برای کف اتاق از چمن مصنوعی استفاده کنید، انگار زمین فوتبال را به اتاق آورده‌اید. این مدل چمن‌ها را به راحتی می‌توانید تهیه کنید، اما اگر هزینه بر است، می‌توانید فرش با طرح فوتبالی انتخاب کنید و یا کف را موکت سبز کنید.

همان طور که دیدید، به راحتی و با اضافه کردن چند وسیله کوچک، می‌توانید اتاق خواب با فضای فوتبالی داشته باشید. امیدواریم این مطلب برایتان مفید باشد.

تعداد کلمات مطلب: 472

اپلیکیشن مجله دلتا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در معماری و دکوراسیون

همچنین بخوانید

ٰدکوراسیون اتاق خواب پسرانه، فضایی جذاب و پرانرژی

دکوراسیون اتاق خواب پسرانه، علاوه بر زیبایی، باید فضایی را فراهم کند که فرزندتان بتواند در…