جدیدترین مدل آینه و کنسول لوکس و با کلاس

0
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
اگر به دنبال ایده‌ای خاص و جدید برای زیبا و با کلاس شدن خانه خود هستید، این مطلب را از دست ندهید.
جدیدترین مدل آینه و کنسول

جدیدترین مدل آینه و کنسول را می‌شناسید؟ آینه و کنسول از ضروریات خانه نیستند اما وجود آن به دکوراسیون خانه شما زیبایی و جلوه خاصی خواهد بخشید.نکته مهم این است که شما بدانید چه آینه کنسولی مناسب خانه شماست و کدام قسمت خانه برای گذاشتن آن مناسب است. با مجله دلتا همراه باشید تا با جدیدترین مدل آینه و کنسول آشنا شوید و تحولی عظیم در دکور خانه خود به وجود بیاورید.

  • جدیدترین مدل آینه و کنسول

آینه و کنسول یکی از وسایل ضروری برای خانه نیستند اما وجود آن‌ها باعث می‌شود تا خانه شما با کلاس و لوکس دیده شود . اکثر مردم تصور می‌کنند که آینه و کنسول فضای بسیار زیادی از خانه را اشغال می‌کند و باعث می‌شود تا خانه آن‌ها شلوغ دیده وشد اما جدیدا تحولی در ساخت آینه و کنسول به وجود آمده که در عین حالی که فضای کمی را اشغال می‌کنند، زیبایی بیشتری نیز به فضا می‌بخشند.

جدیدترین مدل آینه و کنسول

آینه و کنسول ساده و شیک

یکی از آینه جدیدترین مدل آینه و کنسول‌ها، ساده‌ترینشان هستند. در سال‌های گذشته آینه و کنسول‌های کلاسیک و لوکس مد بود اما امسال اینگونه نیست و یک آینه و کنسول ساده، مینیمال با رنگی نود مد است. این مدل آینه و کنسول‌ها به راحتی با بقیه وسایل خانه شما ست می‌شوند.

آینه و کنسول چوبی

در کل استفاده از وسایل چوبی به خانه رنگ و روی دیگری می‌بخشد و باعث می‌شود تا باکلاس و فاخر دیده شود. اگرچه ترکیب چوب و فلز و حتی چوب و سنگ نیز از جدیدترین مدل آینه و کنسول می‌باشد.

مطلب پیشنهادی:  نکات مهم در انتخاب مبل برای خانه های کوچک را می دانید؟

جدیدترین مدل آینه و کنسول

کنشول شناور

این مدل کنسول‌ها که اخیرا ترند و مد هسستند، پایه ندارند و به دیوار متصل می‌شوند و به همین علت جلوه‌ای بسیار شیک و مدرن به فضای خانه شما خواهند داد.

بهترین رنگ برای آینه و کنسول

رنگ مشکی، قهوه‌ای طبیعی و سفید از بهترین رنگ‌ها برای آینه و کنسول هستند. شما حتی می‌توانید با استفاده از آینه و کنسول‌های دو رنگ نیز یک فضای بسیار عالی را برای پذیرایی خانه خود بسازید. ترکیب رنگ کرم و سبز نیز یکی از با شکوه‌ترین و جدیدترین مدل آینه و کنسول برای خانه است. یکی دیگر از بهترین ایده‌ها این است که شما یک کنسول چوبی ساده و شناور تهیه کنید و در دیوار پشت کنسول از یک کاغذ دیواری بسیار خاص و زیبا استفاده نمایید.

جدیدترین مدل آینه و کنسول

جای کنسول در خانه کجاست؟

بهترین قسمت خانه برای قرار دادن کنسول، پذیرایی خانه است. زیر پنجره، راهرو، ورودی خانه ،دیار کنج خانه و پشت مبل از بهترین قسمت‌های خانه برای قرار دادن جدیدترین مدل آینه و کنسول می‌باشد.

تعداد کلمات مطلب: 420

اپلیکیشن مجله دلتا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در معماری و دکوراسیون

همچنین بخوانید

بهترین و شیک ترین چیدمان مبلمان برای پذیرایی مستطیلی

چیدمان مبلمان برای پذیرایی مستطیلی به ابعاد و اندازه فضا، نوع و تعداد مبلمان، سبک دکوراسیو…