با عجیب‌ترین مدل‌ های گوشی موبایل آشنا شوید

0
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
امروزه گوشی‌های هوشمند به عضوی جدایی‌ناپذیر از زندگی ما تبدیل شده‌اند. همچنین امروزه پیشرفت چشمگیر تکنولوژی باعث شده همه ما شوق و ذوق زیادی برای دنبال کردن آخرین اخبار گوشی‌های هوشمند و خرید آخرین مدل آن برای خود داشته باشیم.
عجیب‌ترین مدل‌ های گوشی موبایل

جالب است بدانید که چه در گذشته و چه امروزه گوشی‌های عجیب و غریب زیادی تولید شده اند که احتمالا برای بسیاری از ما جالب است و در عین حال ما را متعجب می‌کند. همراه دلتامگ باشید تا شما را با چند نمونه از گوشی‌های عجیب آشنا کنیم.

عجیب‌ترین مدل‌ های گوشی موبایل

گوشی‌های هوشمند به سرعت در حال تکامل هستند و برخی از مدل‌ها با طراحی‌های منحصر به فرد و قابلیت‌های عجیب و غریب خود توجه‌ها را به خود جلب کرده‌اند. در اینجا با چند مورد از عجیب‌ترین گوشی‌های دنیا آشنا می‌شوید:

Nokia 7600

این مدل گوشی نوکیا نیز با ظاهر عجیبی طراحی شده است. گوشی 7600 نوکیا به دلیل ویژگی خاص و منحصربه‌فرد آن باعث شده است عملا ظاهری شبیه یک گوشی نداشته باشد. ولی جالب است بدانید این گوشی قدیمی بلوتوث و یک دوربین در کنار 28 مگابایت حافظه داخلی را دارد، که در دوره خودش خیلی خوب بود.

Motorola Aura

این گوشی با طراحی گرد و صفحه‌نمایش 1.55 اینچی با رزولوشن بالا، یک انتخاب لوکس بود. جنس بدنه این گوشی از استیل ضدزنگ بود و صفحه‌نمایش آن از شیشه یاقوت کبود ساخته شده بود. این طراحی منحصر به فرد و کیفیت ساخت بالا، آن را به یکی از گوشی‌های عجیب و خاص تبدیل کرده بود.

Siemens Xelibri 6

این گوشی با طراحی شبیه به یک پودر صورت یا جعبه آرایش، به خصوص برای خانم‌ها طراحی شده بود. شکل غیرمعمول و ظاهر متفاوت آن، Xelibri 6 را به یکی از عجیب‌ترین گوشی‌های ساخته شده تبدیل کرده بود.

گوشی‌های نوکیا

مدل‌ های گوشی موبایل مثل Nokia 7600

این گوشی با طراحی منحنی و شکل الماسی‌اش، یکی از غیرمعمول‌ترین گوشی‌های نوکیا بود. دکمه‌های این گوشی در دو طرف صفحه‌نمایش قرار داشتند و کار کردن با آن در ابتدا ممکن بود کمی دشوار به نظر برسد، اما طراحی آن بسیار منحصر به فرد و جذاب بود.

مطلب پیشنهادی:  خلیج هالونگ، جایی که زیبایی آن همه را دیوانه کرده است!

Bang & Olufsen Serenata

این گوشی که در همکاری بین سامسونگ و Bang & Olufsen ساخته شد، یک گوشی هوشمند با قابلیت‌های موسیقی فوق‌العاده بود. طراحی آن بسیار متفاوت با گوشی‌های معمولی بود و دارای یک صفحه‌نمایش لمسی کوچک و چرخ کنترلی برای دسترسی به منوها و تنظیمات موسیقی بود.

Modu Phone

این گوشی به عنوان کوچک‌ترین گوشی هوشمند جهان در کتاب رکوردهای گینس ثبت شد. Modu Phone با قابلیت تغییر پوشش‌ها و ماژول‌های مختلف، به کاربران امکان می‌داد تا عملکردهای متفاوتی مانند دوربین، موزیک پلیر و حتی تلفن ثابت را به گوشی خود اضافه کنند.

مدل‌ های گوشی موبایل مثل سامسونگ گلکسی فولد (Samsung Galaxy Fold)

  • این گوشی از اولین مدل‌ های گوشی موبایل تاشو بود که با صفحه‌نمایش انعطاف‌پذیر عرضه شد. صفحه‌نمایش آن می‌تواند از وسط تا شود و به تبلت تبدیل شود. اگرچه این فناوری پیشرفته است، اما مشکلاتی مانند دوام و قیمت بالا دارد.
  • طراحی عجیب این گوشی شامل دو صفحه‌نمایش است که یکی از آنها به شکل T باز می‌شود. این قابلیت به کاربران اجازه می‌دهد تا دو اپلیکیشن را به صورت همزمان و مستقل از هم استفاده کنند

سامسونگ گلکسی فولد

سخن آخر

این گوشی‌ها با طراحی‌های خاص و قابلیت‌های منحصر به فرد خود نشان می‌دهند که چگونه خلاقیت و نوآوری می‌تواند به شکل‌های غیرمنتظره در صنعت موبایل جلوه کند. برای اطلاعات بیشتر می‌توانید به منابع مرتبط مراجعه کنید.

 

تعداد کلمات مطلب: 527

اپلیکیشن مجله دلتا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دانستنی

همچنین بخوانید

از بین بردن خط اخم ابرو در خانه

از بین بردن خط اخم و خطوط ابرو در خانه ممکن است چالش‌برانگیز باشد، اما با استفاده از روش‌ه…