معرفی 4 کتاب روانشناسی برای تجربه زندگی بهتر

8
2
زمان مطالعه: 3 دقیقه
انسان‌ها همواره نیاز به کمک گرفتن از مشاور و افراد با تجربه برای حل مشکلات خود و آگاهی یافتن از مسائل هستند. اگر می‌خواهید در این زمینه از کمک بی‌نیاز شوید، اینمطلب به شما کمک خواهد کرد.
کتاب روانشناسی

کتاب روانشناسی به شما کمک می‌کند تا چشم دل و ذهن خود را به دیدگاه‌های مختلف زندگی باز کنید. زندگی انسان‌ها بسیار پیچیده است و گاهی به راهنمایی و کمک نیاز دارند. برای راهنمایی و مشاوره گرفتن می‌توان از راه‌های تخصصی مانند رفتن به جلسات مشاوره و روانشناسی، شرکت در کلاس و کارگاه های تخصصی برای کسب آگاهی بیشتر و یا اگر برای مسائل کوچک‌تر نیاز به راهنمایی دارید می‌توانید با راهنمایی خواستن از اشخاصی که در حوزه مورد نظر شما با تجربه هستند، استفاده کنید. اما یک راه دیگر وجود دارد که مقرون به‌صرفه تر و بهتر است. مطالعه کتاب روانشناسی که با بالا بردن آگاهی شما، به شما کمک خواهد کرد. با دلتامگ همراه باشید تا با بهترین کتاب‌ روانشناسی خودیاری آشنا شوید.

کتاب روانشناسی هنر ظریف بی‌خیالی

این کتاب یکی از پر فروش‌ترین کتاب‌ها در زمینه روانشناسی است. نویسنده این کتاب مارک منسون است. این کتاب در حوزه خودیاری نوشته شده است. این کتاب به شما کمک می‌کند تا با بی خیالی درباره حاشیه هایی که شما را از خود واقعی و اهدافتان دور می‌کند، بتوانید به اهداف خود نائل آیید. انسان‌ها روزانه با حاشیه‌های زیادی مواجه می‌شوند که ذهن آن‌ها را به خود مشغول می‌کند. این مشغله های فکری باعث می‌شود تا شما نتوانید تمرکز کنید و با از دست دادن تمرکز خود از اهدافتان دور خواهید شد. با مطالعه این کتاب می‌توانید در مسیر رسیدن به اهدافتان موفق تر عمل کنید و با نادیده گرفتن و بی‌توجهی به مسائل پیرامونی و حواشی، یک ذهن آرام‌تر داشته باشید.

کتاب روانشناسی

کتاب روانشناسی خرده عادت ها

اگر دائما تلاش می‌کنید تا برای خود عادات مثبت و خوب بسازید اما با مشکلاتی در این زمینه مواجه می‌شوید، کتاب خرده عادت ها که اثر جیمز کلییر می‌باشد به شما کمک بزرگی خواهد کرد. این کتاب در زمینه خودیاری است و شما با خواندن آن به راحتی خواهید توانست به خود در زمینه ساختن عادات مثبت کمک کنید. همواره یکی از تلاش‌های بشر برای از بین بردن عادت‌های خود بوده است. این کار با دشواری بسیار زیادی همراه است اما شما می‌توانید به راحتی و تنها با ساختن عادات خوب و مثبت و جایگزین کردن آن ‌ها با عادات منفی و مخرب، یک فرد موفق تر باشید.

مطلب پیشنهادی:  طرز تهیه جوجه چینی با ماست

کتاب روانشناسی

کتاب روانشناسی انسان در جستجوی معنا

این کتاب توسط یکی ازبازماندگان هلوکاست، جیمز فرانکل نوشته شده است. همانطور که از اسم این کتاب پیداست به انسان کمک می‌کند تا معنای وجود خود را در زندگی بیابد. این کتاب به یکی از بهترین کتا‌های روانشناسی حال حاضر تبدیل شده است. نکته قابل تامل این کتاب این است که ویکنور فرانکل معتقد است انسان نمی‌تواند از مشکلات دور شود و فرار کند زیرا ذات زندگی با مشکل همراه است. اما انسان می‌تواند دیدگاه خود را نسبت به آن مشکلات تغییر دهد. این کار با بالا بردن آگاهی و پذیرش واقعیت های تلخ زندگی انجام می‌شود. اینکه در هر شرایط سخت و دشواری بتوان همواره دید خود را نسبت به زندگی و خود مثبت نگه داشت کار سختی است اما به روند زندگی شما کمک بزرگی خواهد کرد. این کتاب به شما کمک می‌کند تا بتوانید در این مسیر به تنهایی پیش نروید و راهنمای شما در یافتن معنای زندگیتان خواهد شد.

کتاب روانشناسی

کتاب روانشناسی هنر خوب زندگی کردن

این کتاب یکی از بهترین کتاب ها در زمینه خودیاری است و همانطور که اسم آن پیداست به شما کمک خواهد کرد تا زندگی بهتری را تجربه کنید.

کتاب روانشناسی

اگر می‌خواهید یک کتاب روانشناسی عالی بخوانید و کیفیت زندگی خود را ارتقا دهید، این کتاب را از دست ندهید. نویسنده این کتاب رولف دوبلی است که کتاب‌های خوب بسیار زیادی را در زمینه خودیاری و روانشناسی نوشته است. این کتاب به شما کمک خواهد کرد تا با تغییر شیوه زندگی خود و انتخاب مسیرهای جدید برای آن یک زندگی فوق‌العاده بهتر را تجربه کنید. برای داشتن یک زندگی بهتر باید ویژگی‌هایی را در خود بسازید که باز کننده مسیر یک زندگی خوب باشد.

8 دیدگاه

  1. ناشناس

    25 فروردین 1403 در 4:22 ب.ظ

    بیشتر معرفی کتاب روانشناسی بذاریدباتشکر ازین مطلب

    پاسخ

    • مبینا جعفری

      26 فروردین 1403 در 8:27 ق.ظ

      حتما ممنونم ازتون

      پاسخ

  2. ناشناس

    26 فروردین 1403 در 8:33 ب.ظ

    خیلی خوب هست

    پاسخ

    • مبینا جعفری

      27 فروردین 1403 در 1:56 ب.ظ

      ممنونم از شما

      پاسخ

  3. امیرعلی

    28 فروردین 1403 در 5:13 ق.ظ

    سلام کتاب آخری رودارم اماهنوزخوب نخوندمش
    مرسی ادمینجان 🌹

    پاسخ

    • مبینا جعفری

      28 فروردین 1403 در 11:40 ق.ظ

      ممنونم از شما. حتما مطالعه کنید خیلی کتاب خوبیه

      پاسخ

  4. دلارام

    28 فروردین 1403 در 2:02 ب.ظ

    همه کتاب ها خیلی عالی هستن. مخصوصا هنر خوب کردن زندگی.
    باز هم معرفی کنید لطفا

    پاسخ

    • مبینا جعفری

      28 فروردین 1403 در 2:05 ب.ظ

      چشم ممنون از توجه شما

      پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در روانشناسی

همچنین بخوانید

5 تن از افراد مشهور که نبش قبر شدند!

نبش قبر افراد مشهور یکی از اتفاق‌هایی است که متاسفانه بطور رایج اتفاق می‌افتد. در طول تاری…