رژیم شوک سه روزه برای لاغری

4
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
اگر مدت زمان زیادی است که با وجود رژیم و ورزش وزن شما پایین نمی‌آید، این مطلب برای شماست.
رژیم شوک سه روزه

رژیم شوک سه روزه برای خارج شدن از استپ وزنی بسیار عالی است. است رژیم تنها در سه روز باعث می‌شود تا شما حداقل 2تا 3 کیلو از وزن فعلی خود کم کنید. این رژیم آسیبی به سلامت جسم شما نمی‌زند و برای دفع سموم بدن شما نیز فواید زیادی دارد. همراه با دلتامگ همه چیز را درباره رژیم شوک سه روزه بدانید و کاهش وزن خوبی را تجربه کنید.

رژیم شوک سه روزه چیست؟

این رژیم برای کسانی که می‌خواهند از استپ وزنی خارج شوند بسیار مناسب است. محدودیت سنی ندارد و شما در هر سنی می‌توانید از این رژیم استفاده کنید. این رژیم بسیار ساده است و همین سادگی، دلیل محبویت این رژیم شده است. اگر برای یک مراسم یا موقعیتی خاص احتیاج دارید که وزن خود را درسه روز پایین بیاورید، این رژیم به شما کمک بزرگی خواهد کرد. نتایج پژوهش هایی از رژیم شوگ سه روزه به دست آمده است نشان می‌دهد که برخی افراد حتی تا 4 کیلو هم کاهش وزن را تجربه کرده‌اند. این رژیم به افزایش سوخت و ساز یا متابولیسم بدن شما کمک می‌کند و از همین طریق چربی های اشباع شده در بدنتان را از بین می‌برد.

رژیم شوک سه روزه

رژیم شوک سه روزه چگونه شما را لاغر می‌کند؟

این رژیم شامل یک تعدادی مواد غذایی خاص و محدود است که شما تنها از آن مواد غذایی می‌توانید استفاده کنید. به دلیل تغییرات بسیارزیادی که در تغذیه شمابه وجود می‌آید که هم شامل تغییر در مواد غذایی و میزان استفاده از آن است به شما کمک خواهد کرد. این شوک لاعث تغییرات متابولیکی در بدن شما می‌شود و به یکباره سوخت و ساز بدن شما را بالا می‌برد و در نتیجه شما در طول سه روز کاهش وزن زیادی را تجربه خواهید کرد. به یادداشته باشید که در طول این سه روز هر چه فعالیت بدنی بیشتری داشته باشید، سریع تر نتیجه خواهید گرفت و به راحتی لاغر خواهید شد. بدن شمابه دلیل اینکه یک مدت زمان طولانی به یک نوع رژیم غذایی عادت کرده، متابولیسم بدن شما در همان حالت مانده است. برای کاهش وزن شما باید سوخت و ساز بدن خودرا بالا ببرید که این رژیم شوک دقیقا برای همین کار مناسب است. اگر به دنبال این هستید که وزن زیادی کم کنید بهتر است ماهی یکبار این رژیم را بگیرید تا با شوکی که به بدن شما وارد می‌شود سریع تر لاغر شوید. اما به یاد داشته باشید که این رژیم فقط برای سه روز طراحی شده است و بهتر است بیشتر از سه روز این رژیم را ادامه ندهید.

مطلب پیشنهادی:  تهیه کیک شیر موز شکلاتی بدون فر

برنامه رژیم شوک سه روزه

این برنامه غذایی ثابت است و تا جایی که برای شما امکان دارد آن را تغییر ندهید زیرا با تغییر دادن این برنامه نحوه عملکردش در بدن شما کاهش خواهد یافت.

رژیم شوک سه روزه

برنامه غذایی روز اول

صبحانه:در وعده صبحانه شما می‌توانید یک میوه را به دلخواه خود انتخا و میل کنید. اما بهتر است میوه هایی که انتخاب می‌کنید قند کمتری داشته باشد زیرا قند در بدن شما به ترشح انسولین کمک می‌کند و شما را زودتر گرسنه میکند.

ناهار: در وعده ناهار شما باید یک غذا با پروتئین بالا مصرف کنید. می‌تواند شامل انواع گوشت، مرغ یا ماهی باشد. بهتر است غذای خود را بخارپز و یا گریل کنید. در کنار غذای خود حتما از کمی سبزیجان استفاده کنید. مانند کاهو، زیرا فیبر داخل سبزیجات به روند کاهش وزن شما کمک زیادی می‌کند.

شام: مقدار کمی سالاد تهیه و میل کنید. این سالاد باید شامل سبزیجات ساده و سبکی مانند کاهو، کلم و خیار باشد.

برنامه غذایی روز دوم

صبحانه: یک عدد تخم مرغ آبپز بخورید. تخم مرغ آبپز به دلیل پروتئین بالایی که دارد شما را مدت زمان زیادی سیر نگه می‌دارد.

ناهار: مانند روز اول از می‌تواید مقدار کمی از هر نوع گوشت را با کمی سبزیجات میل کنید.

شام: سبزیجات یا سلاد به همراه یک تکه نان تست پروتئینی و یا یک کف دست نان سنگک. نان پروتئینی به دلیل داشتن مقادیری از پروتئین گیاهی، به شما احساس سیری زیادی می‌دهد و گزینه مناسبی است. اگر به دنبال یک رژیم اصولی برای کاهش وزن خود هستید می‌توانید از این مطلب با این رژیم غذایی بدون گرسنگی لاغر شوید اسفاده کنید.

رژیم شوک سه روزه

برنامه غذایی روز سوم

صبحانه: یک لیوان آب میوه طبیعی یا یک واحدمیوه

ناهار: یک ملاقه عدسی یا خوراک لوبیا

شام: یک تکه سینه مرغ همراه با سالاد و یا سبزیجات

 

 

 

تعداد کلمات مطلب: 721

4 دیدگاه

  1. ناشناس

    20 فروردین 1403 در 3:07 ب.ظ

    عالیه

    پاسخ

    • مبینا جعفری

      21 فروردین 1403 در 8:19 ق.ظ

      سپاس

      پاسخ

  2. ناشناس

    23 فروردین 1403 در 10:58 ق.ظ

    واقعا عالی ممنون

    پاسخ

    • مبینا جعفری

      25 فروردین 1403 در 4:05 ب.ظ

      امیدوارم براتون مفید باشه

      پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در سلامتی

همچنین بخوانید

فضانوردان چگونه حمام می‌کنند؟

حمام کردن فضانوردان به نظر شما آسان است؟ آیا فضانوردان به راحتی مثل هنگامی که روی زمین بود…