چطور محبوب دل‌ها شویم؟

1
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
با دانستن رازهای جذابیت، به محض ورود به یک جمع، می توانید آدم های زیادی را به خود جذب کنید و ارتباطات قوی تری برای خود بسازید.
جذابیت

در بسیاری از کتاب ها و مقالات، مطالبی تحت عنوان ترفندهای جذابیت وجود دارد. بسیاری از آنها کاربردی نیز هستند اما در اینجا به پنج راز جذابیت اشاره می کنیم که اگر از آنها استفاده کنید، در هر مکان و زمانی و با هر جنسیتی جذاب به نظر می رسید و مردم دوست دارند با شما ارتباط برقرار کنند پس با دلتاماگ همراه باشید.

اسرار جذابیت

حتما شنیده اید که وقتی وارد یک مکان جدید می شوید، افراد حاضر در آن گروه در کمتر از ده ثانیه قضاوت اولیه را درباره شما انجام می دهند. در این مدت آنها تصمیم می گیرند که آیا شما را دوست دارند یا نه. اگرچه ممکن است با ارتباط بیشتر، نظر خود را تغییر دهند، اما بسیاری از افراد رابطه خود را با شما مطابق همان قضاوت اولیه تنظیم می کنند، بنابراین بسیار اهمیت دارد که بتوانید در برخورد اول دوست داشتنی به نظر برسید. در ادامه به چند نکته کلیدی اشاره می کنیم که می تواند در این زمینه به شما کمک کند.

جذابیت

بیشتر لبخند بزنید

هر چه لبخند، قوی تر و صمیمانه تر باشد، چهره جذاب تر است. محققان سوئیسی آزمایشی را انجام دادند تا ببینند آیا بین جذابیت و لبخند زدن رابطه وجود دارد یا خیر. آنها به این نتیجه رسیدند که هر چه لبخند شدیدتر باشد، چهره جذاب تر است. پس اگر به دنبال جذابیت بیشتر هستید، بیشتر لبخند بزنید.

حالت پذیرا داشته باشید

زبان بدن شما بسیار مهم است و نشان می دهد که چقدر برای برقراری ارتباط با افراد مختلف اعتماد به نفس و پذیرا هستید. تصور کنید وارد یک گروه می شوید و فردی را می بینید که عبوس است و دست به سینه نشستته است، آیا برای اولین ملاقات جذب چنین فردی شده اید و به سمت او می روید؟ قطعا نه. پس سعی کنید، زبان بدن باز داشته باشید. سعی کنید زبان بدن خود را با کلمات خود هماهنگ کنید تا مردم احساس آرامش بیشتری کنند و به شما اعتماد کنند و بخواهند با شما ارتباط برقرار کنند.

چند نمونه از زبان بدن با اعتماد به نفس و پذیرا:

  • صاف ایستادن
  • استفاده صحیح از دست ها و دست دادن محکم
  • بالا نگه داشتن سر
  • واکنش نشان دادن به مکالمات و تکان دادن سر
  • قرار دادن پاها در حالت نیمه باز
  • خم شدن مودبانه و نامحسوس به طرف مقابل هنگام صحبت کردن
مطلب پیشنهادی:  راز عجیب گورستان صخره ای سیراف چیست؟

جذابیت

شوخ طبع باشید

مطالعات متعدد نشان داده است که زنان جذب مردانی می شوند که آنها را می خندانند. خانم ها به دنبال مردانی بامزه، اجتماعی و باهوش هستند و اگر مردی هستید که این متن را می خوانید، با نشان دادن حس شوخ طبعی خود، باعث جذب خانم ها می شوید. جالب است بدانید که عکس این قضیه صحت ندارد و اگر خانمی شوخ طبع نباشد، جذابیت او در چشم آقایان زیاد تحت تاثیر قرار نمی گیرد.

دوستان زیادی داشته باشید

به طور کلی وقتی فردی در جمع است، جذاب تر به نظر می رسد زیرا بدی هر یک از افراد گروه در خیر جمعی گم می شود. حضور در جامعه خوب است. با افزودن مداوم افراد جدید به حلقه اجتماعی خود، مهارت های اجتماعی قوی تری را یاد خواهید گرفت. به تیم های ورزشی، جوامع و باشگاه ها بپیوندید. همچنین، مجموعه علایق خود را دنبال کنید، در کلاس های مختلف شرکت کنید و خط فکری خود را ایجاد کنید تا چیزهای جالب تری برای گفتن داشته باشید.

 

جذابیت

از کلمات بیهوده بپرهیزید

اینکه از کسی که برای اولین بار ملاقات کرده اید، در مورد آب و هوا یا تعداد خواهر و برادرش بپرسید، ایده خوبی نیست، بنابراین سؤالات اساسی را به بعد واگذار کنید. در عوض، می توانید فرصتی برای افراد فراهم کنید تا بیشتر در مورد خودشان صحبت کنند.

طبق تحقیق دانشگاه هاروارد این نتیجه بدست آمده که وقتی در مورد خود صحبت می‌کنیم، دقیقاً همان قسمت‌هایی از مغز فعال می‌شود که هنگام خوردن غذای خوب یا داشتن رابطه جنسی فعال می‌شوند، بنابراین می‌توان گفت که این کار باعث ایجاد شادی در افراد می‌شود. بنابراین به طرف مقابل اجازه و فرصت دهید تا در مورد خودش صحبت کند و شما تنها سخنران نباشید.

سخن پایانی

آنچه بدیهی به نظر می رسد این است که راه جذابیت در میان جمع، تأثیرگذاری بر قلب افراد، تنها به موارد فوق متکی نیست و می توانید با ظاهر، شخصیت، رفتار یا گفتار خود دل دیگران را به دست آورید.

تعداد کلمات مطلب: 714

یک نظر

  1. ناشناس

    16 فروردین 1403 در 11:39 ب.ظ

    متن بسیار عالی

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در روانشناسی

همچنین بخوانید

راز خوشمزگی سالاد ماکارونی به سبک رستورانی

سالاد ماکارونی جزو یکی از خوشمزه‌ترین سالادهایی است که متعلق به ایتالیا بوده و به دلیل محب…