بهترین رستوران‌های کیش که در سفر به جزیره باید تجربه کنید

0
2
زمان مطالعه: 3 دقیقه
رستوران‌های کیش با داشتن فضاهای شیک و غذاهای خوشمزه، تجربه‌ای لذت بخش از گردش در این جزیره‌ی منحصربه‌فرد را برایتان به ارمغان می‌آورد.
بهترین رستوران های کیش

شاید یکی از چالش‌برانگیزترین قسمت مسافرت، پیدا کردن یک رستوران با غذاهای خوشمزه و با کیفیت است. جزیره‌ی کیش به دلیل توریستی بودن علاوه‌ بر جاهای دیدنی جذاب و سرگرم‌کننده از رستوران‌های متنوعی برخوردار است بنابراین افراد با هر سلیقه و ذائقه‌ای می‌توانند رستوران و غذای موردنظرشان را به راحتی پیدا کنند.

بهترین رستوران‌های کیش کدام‌اند؟

اگر قصد سفر به جزیره‌ی رویایی کیش دارید قبل از عازم شدن چند نمونه از بهترین رستوران‌های کیش را بشناسید تا بهترین تصمیم را بگیرید.

  • رستوران کوه نور

این رستوران مجلل در کوهی با ارتفاع 30 متر و آبشارهای بزرگ با معماری خاص و منحصربه‌فردی بنا شده است. از امکانات خوب این رستوران می‌توان به داشتن موسیقی زنده، پارکینگ و چشم انداز زیبا اشاره کرد.

رستوران کوه نور از یک منوی کامل با غداهای ایرانی , انواع غذاهای دریایی و دسرهای خوشمزه برخوردار است.

آدرس: کیش، میدان امیر کبیر، جنب هتل صدف

رستوران کوه نور کیش

  • رستوران میرمهنا

یکی دیگر از بهترین رستوران‌های کیش که دارای چشم‌انداز فوق‌العاده‌ای  از دریای خلیج‌فارس است رستوران میرمهناست. از امکانات خوب و جذاب این رستوران می‌توان به اجرای زنده موسیقی شاد، پارکینگ و نزدیکی به مکان‌های تفریحی اشاره کرد.

منوی رستوران از تنوع بسیار بالایی برخوردار است و انواع غذاهای ایرانی و فرنگی را شامل می‌شود.

ادرس: کیش نوار ساحلی، خیابان پروین اعتصامی، جنب هتل تاپ رز

رستوران میرمهنا کیش

·  رستوران بین المللی پاشا

رستوران بین‌المللی پاشا به صورت دو طبقه ساخته شده است که طبقه پایین یک رستوران معمولی است ولی طبقه بالا یک رستوران vip با دکوراسیون مدرن می‌باشد.  از امکانات بینظیر این رستوران می‌توان به اجرای موسیقی زنده، نورپردازی زیبا و چشم انداز دریا اشاره کرد.

در منوی این رستوران انواع مختلفی از غذاهای ایرانی و فرنگی سرو می‌شود. لازم به ذکر است که تمامی غذاها از کیفیت بالایی برخوردار می‌باشند.

مطلب پیشنهادی:  3 مورد از زیباترین جاهای دیدنی مازندران

آدرس: کیش، پشت بازار دیپلمات کیش، مجموعه رستوران بین المللی پاشا

رستوران بین المللی پاشا کیش

  • رستوران کف شیشه ای بام رویایی

کف شیشه ای بام رویایی یکی از بهترین رستوران‌های کیش به حساب می‌آید. این رستوران در ارتفاع زیادی قرار دارد و به دلیل شیشه‌ای بودن کف‌ رستوران، رفتن به این رستوران یکم دل و جرأت می‌خواهد.

آدرس: کیش، جاده جهان، روبه‌روی مجتمع بزرگ پدیده، رستوران کف‌شیشه‌ای بام رویایی

رستوران کف شیشه ای کیش

  • رستوران رویال استار

سرو غذا در رستوران رویال استار هم در محیط بسته هم در تراس امکانپذیر است. غذاهای دریایی این رستوران خیلی معروف هستند مثل میگو سوخاری، استیک ماهی، ، بشقاب مخلوط تنوری، ماهی سرخ شده و بشقاب مخلوط سوخاری دریایی.

آدرس: کیش، بلوار صدف، فاز یک، ساختمان بساک، طبقه سوم

رستوران بین المللی کیش

  • رستوران شاندیز صفدری

رستوران شاندیز صفدری یکی از مدرن‌ترین و بهترین رستوران‌های کیش محسوب می‌شود. به دلیل ظرفیت بالای این رستوران همواره اجرای زنده موسیقی و کنسرت هنرمندان معروف در این رستوران برگزار می‌شود.

تنوع بسیار بالا و کیفیت فوق العاده غذاهای این رستوران از دلایل معروف بودنش می‌باشد.

آدرس: کیش، خیابان رودکی، میدان پردیس، هتل پنج ستاره آرامیس پلاس

رستوران شاندیز صفدری،بهترین رستوران های کیش

جمع بندی

بدون شک خوردن‌ غذاهای خوش طعم و جدید، لذتبخش‌ترین قسمت هر مسافرت می‌باشد. به همین خاطردر این مقاله سعی شده است اطلاعات مختصری درمورد امکانات بهترین رستوران‌های کیش از جمله آدرس و منو در اختیارتان قرار دهیم تا بعد از گشت‌وگذار در جزیره‌ی زیبا کیش خودتان را به نوش‌جان کردن یک غذای خوشمزه و امتحان طعم‌های جدید دعوت کنند.

تعداد کلمات مطلب: 525

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در گردشگری

همچنین بخوانید

عروس کشورهای جهان در دل خاورمیانه

زیباترین کشور جهان کجاست؟ جواب دادن به همچین سوالی واقعا سخت است. کره زمین با این همه وسعت…