زاویه سازی صورت تنها با چند ترفند آرایشی

0
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
امروزه برخی از افراد برای زاویه دار کردن صورت و به خصوص فک خود اقدام به جراحی و کارهای زیبایی می‌کنند که ممکن است عوارض زیادی داشته باشند.
زاویه‌ سازی صورت

زاویه سازی صورت با آرایش‌کردن یک ترفند بدون درد و هزینه است که زیبایی خاصی را به چهره شما می‌بخشد. فک زاویه‌دار یکی از مهم‌ترین بخش‌ها در زیبایی صورت است. خبر خوبی که برایتان داریم آن است که شما می‌توانید به‌راحتی با ترفندهای آرایشی فک خودتان را زاویه‌دار نشان دهید. همراه دلتامگ باید.

زاویه‌ سازی صورت با کانتورینگ

یکی از راه‌ها برای زاویه سازی صورت است. با این کار که اکثر آرایشگران از آن استفاده می‌کنند، می‌توانید یک چهره زیبا و مد روز داشته باشید. فقط یادتان باشد برای این کار، کانتور را از لبه فک خود شروع نکنید؛ بهتر است از پشت‌گوش خود آغاز کرده تا ظاهری طبیعی به وجود آورید. با استفاده از یک برس، کانتور را با حرکات کوتاه و به سمت پایین تا وسط چانه خود محو کرده و این فرایند را در سمت دیگر فک خود نیز تکرار کنید.

استفاده از پودر گریم برای زاویه سازی صورت

کرم‌ها و پودر‌های گریم برای برجسته‌سازی استخوان گونه، بینی و خط فک استفاده شده و تأثیر بسیار زیادی دارند. اگر هدف شما ایجاد یک خط فک حرفه‌ای و ظریف است، حتماً از کرم و پودر گریم برای این کار استفاده کنید. شما می‌توانید با استفاده از کرم‌پودر گریم زاویه سازی صورت خودتان را آغاز کنید و از نتیجه آن لذت ببرید.

استفاده از پودر گریم برای زاویه سازی صورت

زاویه‌سازی فک با هایلایتر

هایلایت کردن نیز به اندازه کانتورینگ برای زاویه سازی فک و رسیدن به خط فک مطلوب بسیار مهم است. ترکیب تیرگی کانتور با هایلایتر باعث جلب توجه به خط فک شما شده و آن را به صورت واضح و مشخص نمایان می‌کند.

نکته مهمی که باید بدانید آن است که حتماً از یک هایلایتری استفاده کنید که براقیت نداشته باشد. هایلایتری که رنگی نزدیک به رنگ طبیعی پوست صورت شما داشته، بهترین نتیجه را برای ایجاد خط فک به ارمغان می‌آورد.

مطلب پیشنهادی:  این کرم سفیدکننده را در خانه بسازید+ویدیو

استفاده‌نکردن از براق‌کننده‌ها

هیچ فردی به طور طبیعی خط فکی براق نداشته و در واقع زاویه سازی صورت باید یا با آرایش یا با عمل انجام شود. استفاده از شاینر یا براق‌کننده برای ایجاد خط فک، به‌عنوان یک ترفند، کاملاً نامناسب است.

برخی از محصولات آرایشی که در حالت طبیعی شاین ندارند، اما در معرض نور برق می‌زنند؛ بنابراین اگر مطمئن نیستید که یک محصول براق یا مات است، قبل از خرید آن، لیست مواد تشکیل‌دهنده آن را بررسی کنید.

کانتورینگ صورت یک تکنیک آرایشی است که با استفاده از تیره و روشن‌کردن بخش‌های مختلف صورت، ویژگی‌های صورت را تأکید یا آن‌ها را تضعیف می‌کند. این تکنیک معمولاً با استفاده از رژلب، کانسیلر، پودر و براش‌های آرایشی انجام می‌شود.

استفاده‌نکردن از براق‌کننده‌ها

لازم است بدانید که کانتورینگ صورت می‌تواند ظاهری باریک‌تر، متناسب و تعریف‌شده‌تر به چهره شما بدهد. این تکنیک در صنعت آرایش حرفه‌ای، فیلم‌سازی، عکاسی و حتی در استفاده روزمره مورداستفاده قرار می‌گیرد.

کانتورینگ اولین مرحله در ایجاد خط فک برجسته است. برای داشتن یک خط فک طبیعی واقعی، بسیار مهم است که کانتورینگ خود را در مکان‌های مناسب بزنید. هنگام کانتورینگ خط فک، از رنگ پودر یا کرمی استفاده کنید که یک یا دو درجه روشن‌تر از رنگی استفاده شده برای استخوان گونه یا بینی خود باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

کفش کالج مردانه را با چه لباس‌هایی ست کنیم؟

کفش کالج مردانه از جمله کفش‌های راحت و شیک است که همه آقایان باید یکی از آن داشته باشند. ک…