هتل اسپیناس پالاس، هتلی مجلل که کمتر دیده‌اید!

4
2
زمان مطالعه: 4 دقیقه
تابه‌حال لذت اقامت در بی‌نظیرترین هتل ایران با سوئیت‌ها و اتاق‌های رویایی را داشته‌اید؟ در رستورانی در میانه آسمان و زمین خوشمزه‌ترین غذاهای ملل مختلف را امتحان کرده‌اید؟ تابه‌حال به این فکر کرده‌اید که می‌توانید لذت‌بخش‌ترین شب زندگی‌تان را در یک مرکز سرگرمی با مدرن‌ترین وسایل بازی بگذرانید؟
هتل اسپیناس پالاس

هتل اسپیناس پالاس همانطور که از نامش پیداست به معنای واقعی یک کاخ باشکوه است که در بهترین نقطه تهران، زیباترین چشم‌انداز از پایتخت را در مقابل چشمان شما به نمایش می‌گذارد. دلتامگ در این مقاله به معرفی یکی از لوکس‌ترین هتل‌های ایران پرداخته است، با ما همراه باشید.

کاخ اسپیناس

در سال 1394 در یکی از بهترین و خوش آب و هواتری نقاط شمال تهران، کاخی باشکوه و مجلل با معماری مدرن و منحصربه‌فرد بنا شد که نام هتل اسپیناس پالاس را بر خود گرفت! ترکیب معماری معاصر ایرانی و تجهیزات مدرن جهانی، چشم‌انداز فوق‌العاده زیبایی از پایتخت، سالن‌های مختلف، سوئیت‌های رویایی، رستوران‌های با خوشمزه‌ترین غذاهای جهانی و مراکز خرید شیک این هتل را به خاص‌ترین هتل ایران تبدیل کرده است. حتی تجربه یک شب اقامت در این هتل دست کمی از اقامت در بهشت ندارد!

کاخ اسپیناس

امکانات هتل اسپیناس پالاس

در این هتل هرچیزی که بخواهید بهترینش پیدا می‌شود. هر امکاناتی که خواهانش باشید را در این هتل پیدا خواهید کرد. از فان سنتر تا مجلل‌ترین آمفی‌تئاتر ایران، از رستورانی بر فراز آسمان تهران تا رویایی‌ترین سوئیت‌های اقامتی امکاناتی هستند که این هتل برای مهمانان خود در نظر گرفته است.

امکانات هتل اسپیناس پالاس

مجموعه فان سنتر هتل اسپیناس پالاس

این مجموعه تفریحی فوق‌العاده لاکچری در تمام روزهای هفته از ساعت 14 تا یک بامداد برای عموم مردم بدون هزینه ورودی باز است. در این مرکز علاوه بر بازی‌هایی مانند بولینگ، کارائوکه، دستگاه وی آر، سیمولاتور فرمول یک، اتاق پلی استیشن اختصاصی و بازی‌های آرکید، رستوران و کافه بسیار شیک و مدرنی نیز وجود دارد که می‌توانید لحظات خوبی را در آنجا سپری کنید.

رستوران‌های هتل اسپیناس پالاس

رستوران‌های هتل اسپیناس پالاس

در این هتل حداقل چهار رستوران بسیار شیک با فضایی لذت‌بخش و دلپذیر وجود دارد:

  • کافه سان ست، کافی شاپی شیک و لاکچری با سالن ویژه سیگار
  • رستوران لاتون، فضایی مدرن و زیبا با غذاهای ایرانی و بین‌المللی
  • رستوران دیبا، فضایی دلچسب و آرامش‌بخش با غذاهای سنتی ایرانی
  • و از همه زیباتر رستوران اسکای لانژ، مکانی پر زرق و برق بر فراز شهر تهران با چشم‌انداز خیره‌کننده‌ای از پایتخت و غذاهایی لذیذ و خوشمزه که هرکسی را مجذوب و شیفته می‌کند.
مطلب پیشنهادی:  آیا تاکنون به دلیل تکان خوردن منارجنبان فکر کرده‌اید؟

مرکز سلامتی اسپیناس پالاس

مرکز سلامتی اسپیناس پالاس

در طبقه منفی سه این هتل لوکس و تماشایی مرکزی وجود دارد که حس شادابی و جوانی را به کالبد خسته شما می‌بخشد. در این مرکز باشگاه تناسب اندام، استخر و سونا وجود دارد و همچنین خدمات ماساژ به شما ارائه می‌شود تا لحظات فوق‌العاده‌تری را در این هتل سپری کنید.

اوج احساسات در سوئیت‌های رویایی هتل اسپیناس پالاس

اوج احساسات در سوئیت‌های رویایی هتل اسپیناس پالاس

در این هتل 21 طبقه حدود 400 اتاق وجود دارد که مهمانان آن‌ها معمولا روسای جمهور کشورهای مختلف، برترین سلبریتی‌های دنیا مانند کریستیانو رونالدو و بسیاری از شخصیت‌های برجسته جهانی هستند. سوئیت اسکای رویایی این مجموعه با 250 متر چشم‌انداز بی‌نظیری از کوه‌های اطراف تهران را در مقابل چشمان شما به نمایش می‌گذارد.

هتل اسپیناس

تهران رویال هال

یکی دیگر از بهترین امکانات این هتل سالن آمفی‌تئاتر مجلل و باشکوه آن است که برای مهم‌ترین رویدادهای کشور ساخته شده است. بسیاری از خوانندگان مشهور ایران کنسرت‌های خود را در این سالن برگزار می‌کنند.

تهران رویال هال

هتل اسپیناس پالاس کجاست؟

این کاخ مجلل در محدود سعادت آباد، میدان بهرود، خیابان عابدی و خیابان 33 واقع شده است. دسترسی به این هتل از طریق مترو و اتوبوس به شکل مستقیم امکان‌پذیر نیست؛ اما می‌توانید با مترو تا ایستگاه صنعت بروید و از آنجا تا میدان بهرود تاکسی بگیرید.

هتل اسپیناس پالاس کجاست؟

سخن پایانی

هتل اسپیناس پالاس تهران تنها یک هتل عادی نیست؛ بلکه یک کاخ باشکوه و مجلل است که رویایی‌ترین لحظات را برای شما به ارمغان می‌آورد. اگر به دنبال یک تجربه منحصربه‌فرد و فراموش نشدنی هستید حداقل طعم یک شب اقامت رویایی در این هتل لوکس پنج ستاره را به خود هدیه دهید. جالب است بدانید که اسپیناس پالاس تنها هتل گروه هتل‌سازان اسپیناس نیست و آن‌ها دو هتل مجلل دیگر، یکی در تهران و دیگری در آستارا را نیز ساخته‌اند.

تعداد کلمات مطلب: 633

4 دیدگاه

  1. ناشناس

    16 اسفند 1402 در 2:13 ب.ظ

    با شکوه

    پاسخ

  2. همراه باشما

    16 اسفند 1402 در 9:36 ب.ظ

    با شکوه برای پولدارا

    پاسخ

  3. ناشناس

    18 اسفند 1402 در 2:54 ق.ظ

    نمیدانم چرا از نامهای اصیل ایرانی استفاده نکرده اند

    پاسخ

    • زینب پروانه

      19 اسفند 1402 در 8:54 ق.ظ

      اینو باید از خودشون بپرسید

      پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در گردشگری

همچنین بخوانید

با این کلمات مردان را به خود وابسته کنید

حفظ رابطه از راه دور نیاز به تکنیک‌های خاصی دارد که حتما باید با سیاست‌هایی خاص انجام شود.…