نیکولا تسلا و باور او به راز عجیب اعداد 3، 6 و 9! + ویدیو

2
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
علاوه بر اختراعات بی‌شمار نیکولا تسلا را می‌توان نابغه‌ای عجیب دانست که به خاطر برخی خصوصیات رفتاری‌اش هم مشهور شده بود.

اعداد 3، 6 و 9 اعدادی هستند که نیکولا تسلا به شکل عجیبی روی آن‌ها تمرکز کرده بود و آن‌ها را اعدادی جادویی می‌دانست. شاید عجیب به نظر برسد؛ اما این دانشمند مشهور که جهان در حیرت از اختراعات اوست، اعتقادات و باورهای عجیبی داشت. تسلا همانند ایلان ماسک اختراعات عجیبی داشت. مثلا یکی از اختراعات ایلان ماسک تراشه نورالینک است که بیماران را شفا می‌دهد؛ اما تسلا دستگاهی را اختراع کرده بود که می‌توانست زلزله به‌وجود بیاورد! همراه دلتامگ با راز این اعداد آشنا شوید.

وسواس نیکولا تسلا روی اعداد 3، 6 و 9

تسلا همواره در اتاقی از هتل اقامت می‌کرد که عدد آن بر 3 بخش‌پذیر باشد. جالب است بدانید او برای تمیز کردن بشقاب‌های کثیف از 18 عدد دستمال استفاده می‌کرد. عجیب‌تر اینکه او حتی معتقد بود قبل از ورود به یک ساختمان باید سه مرتبه به دور آن بنا یا حتی به دور یک مانع بچرخد! هیچ‌کس تا به امروز هیچ توضیحی برای این رفتارهای نیکولا تسلا نداشته است. خیلی‌ها تصور می‌کنند ریشه این رفتار عجیب تسلا را می‌توانند در این جمله معروف او بیایند: روزی که علم شروع به بررسی پدیده‌های غیر فیزیکی کند، بسیار بیشتر از پیشرفت‌های قرن‌های گذشته خود جلو خواهد رفت!

راز اعداد چیست؟

هرکدام از ما در عالم هستی به‌عنوان یک کد عددی شناخته می‌شویم. اتفاقات زندگی ما همه در تاریخ و اعداد متناسب با ارتعاش آن رخ می‌دهد. شاید این را شما هم تجربه کرده باشید که یک اتفاق خاص به‌طور مکرر در زندگی‌تان تکرار شود مانند به دست آوردن‌ها یا از دست دادن‌ها! خیلی از این اتفاقات به قانون دو برابر شدن ریاضیات برمی‌گردد؛ اما این چه قانون عجیبی است؟!

3، 6 و 9 چه رازی را در دل خود نگه‌داشته‌اند؟

قانون دو برابری ریاضیات چیست؟

فرمول دو برابری یک فرمول کشف حیات طبیعی و موجودات زنده است. در این فرمول هر عدد را در دو ضرب می‌کنیم و حاصل آن را دوباره در دو ضرب می‌کنیم، این کار مانند یه حلقه تکراری است؛ اما نکته جالب اینجاست که وقتی عدد به دست آمده از حاصل‌ضرب را با هم جمع می‌کنید به یک عدد واحد می‌رسید! مثلا 2 ضرب در 8 می‌شود 16 و حاصل جمع 1 و 6 می‌شود 7! این قانون در میان اعداد 1،2، 4، 5، 7 و 8 ثابت است و مجموع تمام اعدادی که در 2 ضرب می‌شوند یکی از 6 عدد بالاست. اینجا همان‌جایی است که تکرار شروع می‌شود؛ اما در میان این اعداد تکراری سه عدد یعنی 3، 6 و 9 وجود ندارند! چگونه چنین چیزی ممکن است؟ (برای درک بیشتر مطلب حتما ویدیو را نگاه کنید!)

مطلب پیشنهادی:  با این ۵ روش استرس خود را کاهش دهید!

3، 6 و 9 چه رازی را در دل خود نگه‌داشته‌اند؟

وقتی فرمول دو برابری را روی عدد 3 اجرا می‌کنید فقط اعداد 3 و 6 برای شما تکرار می‌شوند! این دو عدد یک رابطه قطبی و بی‌نظیر با یکدیگر دارند یعنی آن‌ها خودشان، خودشان را می‌سازند؛ اما پس عدد 9 چه می‌شود؟ حقیقتش این است که عدد 9 بین هیچ‌کدام از این دو گروه جا نگرفته است! وقتی عدد 9 را دو برابر می‌کنید جواب فقط 9 خواهد بود! عدد 9 تنها عددی است که خودش خودش را می‌سازد! به همین دلیل عدد 9 را نماینده هر چیزی می‌دانند. عددی که همه‌جا هست و هیچ جا نیست! جالب‌تر اینجاست که عدد 9 مجموع عدد 36 یعنی مجموع تمام اعداد است و با هر عددی که جمع شود همان را برمی‌گرداند!

انرژی کیهان

فلسفه عمیق نیکولا تسلا

وقتی به این نقطه می‌رسید یک فلسفه عجیب یعنی همان جمله معروف نیکولا تسلا رو می‌شود. در عالم هستی هر چیز فیزیکی و غیر فیزیکی، آشکار و نهان قابلیت ارتعاش دارد؛ یعنی هر چیزی در دنیا یک فرکانس به‌خصوص دارد و هر چیز در عالم هستی در ارتباطی تنگاتنگ با دیگر عوامل هستی است! در واقع نیکولا تسلا تلاش می‌کرده به دنیا بفهماند که همه‌چیز در این دنیا انرژی است و این اعداد بیشترین انرژی ممکن را در خود ذخیره کرده‌اند!

2 دیدگاه

  1. ناشناس

    2 اسفند 1402 در 7:52 ب.ظ

    ممنون از اطلات جالبتان

    پاسخ

  2. ناشناس

    4 اسفند 1402 در 2:42 ق.ظ

    خیلی جالب بود

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دانستنی

همچنین بخوانید

این مدل‌ کراپ‌ و نیم‌تنه زنانه امسال مد هستند

یکی از مدهایی که امسال مشاهده می‌کنید استفاده از مدل‌ کراپ‌ و نیم‌تنه زنانه است. لباس کراپ…