رنگ این رژلب در طول روز تغییر می‌کند

0
11
زمان مطالعه: 3 دقیقه
اگر بخواهیم پرطرفدارترین لوازم آرایشی را بین خانم‌ها معرفی کنیم، قطعا به رژلب می‌رسیم. رژلب دارای انواع مختلفی است که ما در این مطلب می‌خواهیم به یک مدل جذاب بپردازیم.
رژ لب حرارتی

رژ لب حرارتی رژهای جادویی و همه‌کاره‌ای هستند که جدیداً در میان خانم‌ها طرف‌داران بسیار زیادی پیدا کرده است.  رژ لب حرارتی علاوه بر ظاهر زیبا و کاربرد شگفت‌انگیزی که دارد، برای لب‌ها بسیار مفید بوده و موجب نرم و مرطوب شدن آن‌ها می‌شود. همراه دلتامگ باشید.

کاربرد رژ لب حرارتی چیست؟

اگر دوست دارید بدانید که رژلب حرارتی چیست باید بگوییم که این مدل رژلب در زمان استفاده بر روی لب‌های شما فاقد رنگ خاصی است. فقط یک برق زیبایی را به لب‌هایتان می‌بخشد؛ اما بعد از مدتی حدوداً چنددقیقه‌ای رنگ لب‌هایتان را تغییر می‌دهد. به این صورت که با پایین‌بودن دمای بدن شما رنگ آن هم کم‌ رنگ شده و با بالارفتن دمای بدن شما رنگ آن بیشتر می‌شود. رژلب حرارتی ظاهری زیبا و نچرال به لب‌های شما می‌بخشد.

مزایای این رژلب چیست؟

رژ لب‌های حرارتی دارای ماندگاری بسیار زیادی هستند:  بسیاری از خانم‌ها به طور معمول نگران ماندگاری رژ لب خود برای رفتن به محل کار و مهمانی هستند. نکته جالب و خوشحال‌کننده آن است که رنگ‌دانه حرارتی این نوع رژ لب‌ها، برعکس انواع رژ لب، ماندگاری بسیار زیادی دارند. همچنین این رژلب‌ها ضدتعریق و ضد آب نیز هستند؛ بنابراین نگران برخورد آب با لب‌هایتان نباشید.

رد و لکه بر جای نمی‌گذارند: خیلی از رژ لب‌ها، به طور یکدست روی پوست لب پخش نمی‌شوند و از خود رد و لکه باقی می‌گذارند؛ اما رژ لب‌های حرارتی، کاملاً یکدست روی پوست لب پخش شده و لکه‌ای باقی نمی‌گذارند.

قدرت پخش زیادی دارند: رژ لب حرارتی به‌راحتی روی سطح پوست پخش شده و سطح لب شما را زیبا و یکدست می‌کند و باعث خشکی، کشیده‌شدن و آسیب پوست لب نمی‌شود.

مطلب پیشنهادی:  از بین بردن جوش با چند ضدجوش فوق‌العاده

مزایای این رژلب چیست؟

قدرت پوشش بالا: رژ لب‌ حرارتی، قدرت پوشش زیاد و بالایی داشته و لب‌ها را به بهترین نحو کاور می‌کند. یک‌بار استفاده از این رژ لب، می‌تواند کل سطح لب را به طور کاملاً یکدست پوشش بخشد.

لب‌های شما را برجسته می‌کند: نکته مهم در مورد این رژلب آن است که با استفاده از آن لب‌هایتان حجم گرفته و انگار که به لب‌هایتان ژل تزریق کرده‌اید.

این رژ لب‌ها در فرمولاسیون خود دارای ویتامین E و روغن‌های گیاهی هستند. وجود این ترکیبات ارگانیک و آب‌رسان، رطوبت و آب موردنیاز سلول‌های پوستی لب را به طور کامل تأمین می‌کنند همین امر باعث فواصل میان سلولی می‌شود و لب‌هایی برجسته و جذاب را به شما هدیه می‌دهد.

رژ لب‌های حرارتی در چه رنگ‌هایی وجود دارند؟

رژ لب‌های حرارتی در چه رنگ‌هایی وجود دارند؟

رژلب حرارتی از نظر شکل و ظاهر و رنگ تقریباً شبیه بالم لب هستند که در ۳ رنگ صورتی، مرجانی و هلویی و به دو حالت رژلب حرارتی جامد و مایع و دو مدل رنگی و ژله‌ای (شفاف) موجود هستند.

در مدل ژله‌ای رژ لب حرارتی، گلی طبیعی قرار داشته که توجه‌ها را به خود جلب می‌کند و اما نوع رنگی آن هم در سه‌رنگ آبی‌نفتی، سبز و زرد ارائه می‌شود که بعد از استفاده بر روی لب به ترتیب به رنگ‌های مرجانی، بنفش و صورتی تبدیل می‌شود.

بنابراین، استفاده از این رژلب‌ها بسیار جالب بوده و درعین‌حال فواید بسیار زیادی برای لب‌هایتان دارد.

تعداد کلمات مطلب: 497

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

طرز تهیه شیرینی میکادو مجلسی با نصف پیمانه آرد نخودچی

شیرینی میکادو جزو آن دسته از دسرهایی است که بسیاری از افراد به آن علاقه دارند؛ با توجه به …