سفری همزمان به کویر و دریا در ساحل درک!

0
1
زمان مطالعه: 2 دقیقه
جایی را تصور کنید که می‌توان بر فراز آن پیوستن اقیانوس هند و دریای عمان را دید. روستایی را تصور کنید که زیبایی‌هایش بی‌انتهاست. جایی که در آن می‌توانید هر سه ساحل شنی، ماسه‌ای و مرجانی را یکجا دید.
روستای درک دلتامگ

روستای درک همان بهشت رویایی ایران است که تماشای طلوع و غروب آفتاب بر فراز پستی و بلندی‌های زیبای آن، ماندگارترین حس زندگی را به شما هدیه می‌دهد. همراه دلتامگ سفری به زیباترین روستای جنوب ایران داشته باشید.

چرا روستای درک تا این حد مشهور شده است؟

به هم رسیدن دریا و کویر روستای درک یک شایعه نیست؛ بلکه یک حقیقت رویایی است! اتفاقی نادر که در کمتر جایی از دنیا قابل مشاهده است. اینجا همان بهشتی است که وقتی می‌خواهید از دنیا و سختی‌های آن فرار کنید، می‌توانید به آن پناه ببرید یا حتی با خوابیدن در میان ماسه‌های سفید آن، گرفتگی و دردهای عضلانی خود را رفع کنید. درک نزدیک‌ترین نقطه سیستان و بلوچستان به تنگه هرمز است و زیبایی بی‌نظیر و پاکیزگی‌اش هرکسی را حیرت‌زده و مجذوب می‌کند. درک همان بهشت گمشده‌‌ای است که آرامش را در آنجا پیدا خواهید کرد.

چرا روستای درک تا این حد مشهور شده است؟ دلتامگ

روستای درک کجاست؟

این روستا در نزدیکی روستای زرآباد واقع شده که از توابع شهرستان کنارک در استان سیستان و بلوچستان است. برای رسیدن به این روستای رویایی باید از سمت روستای کهیر به سمت روستای زرآباد بروید و تابلوهای راهنمایی را دنبال کنید تا به این روستای زیبا برسید. ساحل این روستا نزدیک‌ترین نقطه ایران به تنگه هرمز است. فاصله ساحل درک تا چابهار حدود 170 کیلومتر است و برای رسیدن به آن باید حداقل دو تا سه ساعت رانندگی کنید. فاصله کنارک تا این روستا حدود 120 کیلومتر است.

مطلب پیشنهادی:  این کوه دروازه جهنم ایران است!

روستای درک کجاست؟ دلتامگ

اقامت در روستای درک چابهار امکان‌پذیر است؟

بله؛ اگر به طعم یک سفر با بومگردی علاقه داشته باشید سفر به ساحل درک برای شما بی‌نهایت جذاب خواهد بود. در این روستا اقامتگاه‌هایی وجود دارد که توسط مردم محلی به شکل سنتی ساخته و اداره می‌شود. تجربه اقامت در این بوم گردی‌ها قطعا یک تجربه فراموش نشدنی خواهد بود.

اقامت در روستای درک چابهار امکان‌پذیر است؟ دلتامگ

بهترین زمان سفر به ساحل درک چه موقع است؟

روستای درک یکی از روستاهای جنوب کشور است و به همین علت آب و هوای آن گرم و شرجی است. تابستان‌ اصلا فصل مناسبی برای سفر به این روستا نیست. فصل‌های پاییز و زمستان و بهار می‌توانند زمان‌های بهتری برای سفر به این روستا باشند. درک چابهار شب های زمستان به اوج زیبایی خود می‌رسد به همین دلیل در این فصل گردشگران بسیاری به سمت درک روانه می‌شوند. اینجا یکی از بهترین جاهای دیدنی چابهار است که سفر به آن یکی از متفاوت‌ترین سفرهای عمر شما خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در گردشگری

همچنین بخوانید

کفش کالج مردانه را با چه لباس‌هایی ست کنیم؟

کفش کالج مردانه از جمله کفش‌های راحت و شیک است که همه آقایان باید یکی از آن داشته باشند. ک…