مناسب‌ترین قیمت اجاره آپارتمان در دزاشیب تهران

0
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
در این مطلب از دلتامگ قصد داریم بهترین خیابان‌های دزاشیب را به شما معرفی کنیم و به بررسی قیمت اجاره آپارتمان در دزاشیب بپردازیم.
اجاره آپارتمان در دزاشیب

دزاشیب با اینکه بافت قدیمی خود را حفظ کرده است، اما دست خوش تغییرات زیادی بوده و زیرساخت‌های آن به مجتمع، برج، پنت هاوس و خانه‌های شیک تبدیل شده است. تا آنجا که اجاره آپارتمان قدیمی در دزاشیب هنوز رونق بالایی دارد، در این مطلب از دلتامگ قصد داریم بهترین خیابان دزاشیب را به شما معرفی کنیم و از قیمت اجاره آپارتمان در دزاشیب صحبت کنیم.

اجاره آپارتمان در تهران

دزاشیب کجاست؟

محله دزاشیب، که در شمال شرق تهران و در منطقه ۱ این شهر قرار دارد، از شمال به خیابان‌های باهنر و یاسر، از شرق به خیابان‌های فیضیه و بازدار، از جنوب به خیابان لواسانی و از غرب به خیابان‌های مقدسی، نجابت جو و دزاشیب محدود می‌شود. این محله با محله‌های حکمت، فرمانیه، نیاوران، امامزاده قاسم، جماران، چیذر و حصار بوعلی همسایه است.

بهترین خیابان برای اجاره آپارتمان در دزاشیب کدام است؟

اگر به دنبال اجاره آپارتمان در دزاشیب هستید و می‌خواهید در بهترین خیابان این محله، خانه اجاره کنید، پیشنهاد می‌شود به دنبال فایل‌های اجاره خانه در یکی از موقعیت‌های زیر بگردید:

  • خیابان کریمی
  • خیابان رمضانی
  • خیابان عمار
  • خیابان نجابت جو
  • خیابان حکمت

اجاره آپارتمان در دزاشیب

دسترسی به محله دزاشیب

دزاشیب از محله‌های آرام و با ترافیک کم، دسترسی راحتی دارد. نزدیکترین مترو به دزاشیب، ایستگاه مترو تجریش است. فاصله تجریش تا دزاشیب به اندازه چند صد متر پیاده‌روی است. از تجریش به سمت شهید باهنر نیز می‌توانید با خودرو شخصی حرکت کنید و به خیابان‌های فرعی در این محله دسترسی پیدا کنید. میدان شهید باهنر، بلوار شهید لواسانی و شهید اندرزگو نیز رفت و آمد به این محله را راحت می‌کنند.

مطلب پیشنهادی:  خرید خانه در اهواز چقدر بودجه لازم دارد؟

امکانات زندگی در دزاشیب

سینما دزاشیب شاید مشهورترین مکان تفریحی بعد از سالن تئاتر دزاشیب است. انجمن خوشنویسان دزاشیب نیز یکی دیگر از اماکن فرهنگی مهم این محله است. مجموعه ورزشی دزاشیب، استخر دزاشیب، پرشین استخر و استخر آفتاب برای تفریح و ورزش و البته بوستان‌های مینا و مهر نیز برای گذراندن اوقات فراغت و خستگی آخر هفته مناسب هستند.

مرکز خرید روشا مهمترین شاپ سنتر در دزاشیب است و رستوران‌های حاج نصرت، دل کوک دزاشیب، جیگر طلا دزاشیب و تهران کباب دزاشیب نیز برخی دیگر از اماکن این محله هستند.

قیمت اجاره آپارتمان در دزاشیب تهران

می‌توانید جدیدترین آگهی‌های رهن و اجاره آپارتمان‌های نوساز و چند سال ساخت در این محله با قیمت‌های متفاوت را در سایت ملکی دلتا مشاهده کنید. قیمت اجاره آپارتمان بستگی به متراژ، تعداد اتاق‌ها، سن بنا و موقعیت مکانی دارد.

متراژ

سال ساخت اجاره(تومان) رهن(تومان)

126 متر

1392

1.5 میلیارد

171 متر 1399 58 میلیون

1.3 میلیارد

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در محله های تهران

همچنین بخوانید

محله مرزداران تهران کجاست؟+ نمونه آگهی خرید

مرزداران در شمال غربی پایتخت و در منطقه 2 شهرداری تهران واقع شده است. مرزداران در نزدیکی م…