این پیراهن های زنانه تازه مد شده‌اند

0
1
زمان مطالعه: 3 دقیقه
اولین چیزی که خانم‌ها قبل از شرکت در مراسم‌هایشان به آن توجه می‌کنند، لباس و پیراهن مناسب است که برای انتخاب آن وسواس بسیاری به خرج می‌دهند.
پیراهن های زنانه

پیراهن های زنانه انواع مختلفی دارند که شما باید باتوجه‌به استایل و هیکل خود آن‌ها را انتخاب کنید تا در مراسم‌هایتان بدرخشید؛ اما برخی از افراد فارغ از توجه به تیپ خود فقط دنبال مد شدن یک‌سری لباس هستند تا آن‌ها را خریداری کرده و در مراسم‌های خود از آن استفاده کنند. همراه دلتامگ باشید.

این پیراهن های زنانه تازه مد شده‌اند

در ادامه جدیدترین مدل‌های پیراهن زنانه را برایتان آورده‌ایم تا با پوشیدن آنان مانند یک ملکه بدرخشید.

پیراهن های زنانه مثل پیراهن بلند حریر

امسال مدل پیراهن بلند حریر که پلیسه داشته باشد بسیار مد و ترند سال شده است. این مدل پیراهن از قسمت کمر تا پایین دارای پلیسه بوده و معمولاً با یک کمربند از قسمت بالایی پیراهن جدا می‌شود. مدل آستین‌بلند این پیراهن‌ها نیز معمولاً دارای پلیسه هستند.

در طراحی یقه این پیراهن‌ های زنانه تلاش شده است تا هماهنگی کامل قسمت‌های پلیسه دار برقرار شود. این مدل پیراهن برای مراسم عقد گزینه‌ ایده‌آلی به‌حساب می‌آید و می‌تواند استایل شما را منحصربه‌فرد کند.

پیراهن های زنانه مثل پیراهن بلند حریر 

مدل پیراهن مجلسی بلند لمه

لمه یک نوع پارچه ظریفی است که با رشته‌های متالیک و اکلیل براق است که در صنعت مد و فشن بسیار طرف‌دار دارد. این پارچه تنوع بالایی داشته؛ اما جذاب‌ترین نوع آن مدل لباس فشن مجلسی با پارچه لمه است که در پیراهن‌ های زنانه و مجلسی بیشتر به کار می‌رود. پیراهن مجلسی لمه استایل شما را در مهمانی‌ها درخشنده و جذاب می‌کند.

لازم است بدانی اکثر سلبریتی‌ها برای حضور بر روی فرش قرمز این مدل لباس را انتخاب می‌کنند که نشان‌دهنده خاص بودن پیراهن لمه است.

پیراهن مجلسی بلند، مدل ماهی

لباس شب یا مجلسی به شکل ماهی همیشه و همه‌جا یکی از پرطرف‌دارترین و خاص‌ترین مدل‌های پیراهن های زنانه به شمار می‌رود. این لباس ظاهری مجلل، زیبا و دل‌فریب از شما به وجود می‌آورد.

مطلب پیشنهادی:  راز خوشمزگی سالاد ماکارونی به سبک رستورانی

باتوجه‌به اینکه تمرکز این لباس روی شکم و پهلو قرار دارد، توصیه می‌شود افرادی که چربی دور شکم دارند و شکم نسبتاً بزرگی دارند، حتماً از گن‌های لاغری برای زیبایی بیشتر استایل خود استفاده نمایند.

در پایان لازم است بگوییم که برای استفاده از این مدل لباس نگران مدل آستین آن نباشید؛ تنوع بالای مدل آستین این لباس قدرت انتخاب شما را برای خرید بسیار بالا برده است.

مدل پیراهن مجلسی بلند حریر و گیپور

مدل پیراهن مجلسی بلند حریر و گیپور

نکته مهمی که باید بدانید آن است که پارچه گیپور را می‌شود با انواع پارچه‌های حریر، کرپ و ساتن ترکیب کرده تا یک لباس جذاب و خاص طراحی و تهیه کرد.

طراحان مد معمولاً ترجیح می‌دهند حتماً در قسمتی از لباس مجلسی زنانه، از پارچه گیپور استفاده کنند تا زیبایی و جذابیت و وقار لباس را دوچندان کنند. یکی از مدل‌های شیک و زیبا پیراهن مجلسی زنانه که در مراسم‌هایی مانند جشن‌های عروسی یا میهمانی‌های رسمی مورداستفاده قرار می‌گیرد، مدل پیراهن مجلسی حریر و گیپور است.

ترکیب این دوپارچه در لباس عروس نیز بسیار دیده می‌شود که این خود نشانی از خاص بودن این مدل لباس دارد. اگر به دنبال این هستید که در مهمانی‌ها بدرخشید، پیشنهاد می‌کنیم حتماً پیراهن مجلسی بلند حریر و گیپور را امتحان کنید.

تعداد کلمات مطلب: 502

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

برج چهل دختر فراری؛ قصه تلخ این بنای دیدنی

برج چهل دختر کجاست؟ آرامگاه چهل دختران یا برج چهل دختر دامغان یکی از آثار تاریخی برجسته و …