چند استایل زیبا برای روزهای بارانی

0
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
خانم‌های شیک‌پوش و باکلاس در روزهای بارانی سال از استایل‌های زیبا و خاص استفاده می‌کنند تا در هر مکان و شرایطی خاص بوده و بدرخشند.
استایل زیبا برای روزهای بارانی

استایل زیبا برای روزهای بارانی به شما کمک می‌کند در این هوا ظاهری نامرتب نداشته باشید؛ بلکه از تیپی که در عین گرم بودن ظاهر شما را بسیار منحصربه‌فرد می‌کند، استفاده کنید. همراه دلتامگ باشید.

استایل زیبا برای روزهای بارانی

ما در این مطلب قصد داریم چند استایل شیک را آموزش دهیم تا با لباس‌هایی که در کمد خود دارید شیک‌تر به نظر برسید.

انتخاب لباس‌های رنگی

در هوای بارانی سعی کنید از لباس‌هایی با رنگ شاد استفاده کنید و لباس‌های تیره و تک‌رنگ را در این فصل استفاده نکنید؛ زیرا ممکن است افسرده شوید.

چتر مناسب برای روزهای بارانی

در هوای بارانی چترهای رنگی و زیبایی را به دست بگیرید که متناسب با استایل شما بوده و رنگ و لعاب زیبایی به‌ظاهر شما ببخشد؛ بنابراین قبل از بارندگی به خرید چتر رفته و چندین چتر رنگی و زیبا اما ارزان را برای خودتان تهیه کنید تا در روزهای بارانی از آن استفاده کنید.

چتری که شما انتخاب می‌کنید نباید گران باشد چرا که شما از چترتان هر روز استفاده نمی‌کنید پس یک چتر زیبا و ارزان‌قیمت بخرید.

بارانی مناسب‌ترین لباس برای روزهای بارانی

بارانی مناسب‌ترین لباس برای روزهای بارانی

  • یکی از ضروری‌ترین لباس‌ها برای این فصل ترنج کت‌ها هستند که امسال بسیار ترند شده‌اند. شما می‌توانید این بارانی‌ها را با یک چکمه بلند ست کرده و ظاهری فوق‌العاده را به خودتان ببخشید؛ بنابراین یک استایل زیبا برای روزهای بارانی استفاده از بارانی با چکمه بلند است. شکل کلاسیک و کمربند خوش‌فرم بارانی‌ها، جذابیت بی‌نظیری را به‌ظاهر شما می‌افزایند.
  • اگر طرف‌دار پوشش‌های کژوال هستید، کاپشن‌های بارانی کوتاه روی مانتوتان بپوشید. این استایل می‌تواند برای دانشگاه و محل کار بسیار مناسب باشد تا زمانی که در محیط سربسته گرمتان شد کاپشن را در آورید.
  • دقت کنید چتر همه قسمت‌های بدن را پوشش نمی‌دهد پس بهتر است بارانی شما تا زانو باشد.
  • بهتر است از کاپشن‌های کوتاه پشمی، مودار و … استفاده نکنید.
مطلب پیشنهادی:  وظایف مدیر ساختمان چیست؟

بهترین جنس لباس برای روزهای بارانی

لباس‌هایی که در این هوا می‌پوشید، لازم نیست که کاملاً ضد آب باشند؛ زیرا چتر شما سبب می‌شود لباستان آن‌قدری خیس نشود.

در روزهای بارانی سعی کنید از لباس‌هایی با جنس چرم استفاده مرده تا آب به درون آن نفوذ نکند. همچنین از پوشیدن لباس‌هایی از جنس جیر خودداری کنید؛ زیرا آب معمولاً این لباس‌ها را خراب می‌کند؛ بنابراین در این هوا لباس‌های لاستیکی، چرم مصنوعی و کفش چرمی روکش‌دارتان را بپوشید.

بهترین و مناسب‌ترین کفش برای روزهای بارانی

  • بهترین و مناسب‌ترین کفش برای روزهای بارانی، چکمه یا نیم‌بوت است؛ بنابراین یک جفت چکمه با رنگ و طرح دلخواه انتخاب کنید.
  • توجه کنید کفش‌هایی را انتخاب نکنید که با چند قطره باران زیبایی‌شان را از دست بدهند.
  • چکمه‌های زیر زانو، نیم‌بوت‌های پاشنه‌کوتاه، کفش‌های ورزشی یا کفش‌های راحتی رنگی انتخاب مناسبی در روزهای بارانی هستند؛ زیرا این کفش‌ها از نفوذ آب جلوگیری می‌کنند.

شلوار مناسب برای روزهای بارانی

شلوار مناسب برای روزهای بارانی

  • در روزهای بارانی به دلیل خیس بودن زمین نباید شلوارهایی را بپوشید که قدشان بلند باشد. زیرا این شلوارها روی زمین کشیده و کثیف شده و ظاهرتان را به هم می‌ریزند.
  • شلوارهای چرم، شلوارهای اسکینی چسبان یا لگ بهترین پوشش برای این روزها هستند؛ زیرا در صورت خیس شدن، سریع خشک می‌شوند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

مراقبت از موهای رنگ شده با چند راهکار ساده

ما در این مطلب قصد داریم چند راهکار ساده برای مراقبت از موهای رنگ شده به شما آموزش دهیم تا…