عید امسال این کفش‌ها مد هستند

0
2
زمان مطالعه: 3 دقیقه
معمولا با شروع سال جدید همه افراد دوست دارند لباس‌های نو و جدیدی بپوشند و در عید به مهمانی بروند. انتخاب کفش یکی از کارهای سختی است که معمولا افراد را سردرگم می‌کند.
کفش های مد شده در سال جدید

کفش های مد شده در سال جدید از تنوع بسیار زیادی برخوردار هستند که شما باید مطابق سلیقه خودتان یکی از آن‌ها را انتخاب کرده و با استایل خودتان ست کنید. همراه دلتامگ باشید تا با هم جدیدترین مدل‌های کفش که در سال جدید مد شده‌اند را نشان دهیم.

کفش های مد شده در سال جدید

کفش یکی از اصلی‌ترین اجزا در استایل و پوشش افراد است. به همین دلیل قبل از رسیدن عید نوروز اکثر افراد دوست دارند در مورد ترند کفش 1403 بدانند. اگر شما هم دوست دارید در عید نوروز شیک، خاص و لاکچری به نظر برسید، همراه ما در ادامه این مطلب باشید.

کفش سنتی و گیوه

یکی از ترندهایی که در سال گذشته بسیار آن را مشاهده می‌کردیم، کفش با طرح سنتی بود. امسال عید نیز مانند سال گذشته لباس‌های سنتی و همچنین کفش‌های سنتی در بازار موجود هستند. طرح و نقش گیوه زنانه تنوع بسیار بالایی داشته و این گیوه‌ها را می‌توانید به‌راحتی حتی با انواع لباس‌ها و اکسسوری‌ها هماهنگ کنید و درعین‌حال شیک و برازنده در سال جدید ظاهر شوید.

کفش های مد شده در سال جدید مثل کفش‌های باله

یکی از کفش های مد شده در سال جدید کفش‌های تخت و اصطلاحاً کفش‌های باله هستند. کفش‌های باله با طراحی‌های زیبا و انعطاف‌پذیر در مدل‌های دخترانه بسیار در بین افراد مختلف پرطرف‌دار بوده و با طرح‌های شیک و تخت و بدون پاشنه، استایل زنانه و ظرافت را به پاهای شما می‌بخشند.

کفش های مد شده در سال جدید مثل کفش‌های باله

کفش لوفر

در ابتدا باید این نوع کفش را برایتان توضیح دهیم. کفش لوفر یک کفش بسیار ساده است که نه بند و نه چسب دارد و به‌راحتی در پا قرار می‌گیرد. این کفش‌ها معمولاً کفی کاملاً تخت داشته و فاقد پاشنه هستند؛ ولی با پاشنه لژدار نیز موجود هستند.

یکی از کفش های مد شده در سال جدید کفش لوفر است.  عید امسال شما می‌توانید لباس‌های خودتان را با کفش لوفر پنجه مربعی ست کرده، طراحی این کفش‌ها به گونه‌ای است که بخش پاشنه باز بوده و بخش جلوی پا به شکل مربع یا مستطیلی است.

مطلب پیشنهادی:  ۵ خوراکی تضمین‌کننده سلامتی در پیری!

کتانی

یکی از کفش‌هایی که همیشه سال مد و ترند بوده و هست کتانی است. جالب است بدانید کفش‌کتانی امسال جزو ترندهای بسیار شیک و پرطرف‌دار قرار گرفته است. در سال 1403 با پوشیدن کفش‌کتانی متناسب با لباس‌های خود بیش از همیشه شیک و جذاب به نظر برسید.

در میان انواع کفش‌های کتانی، کتانی سفید یار همیشگی صنعت مد و فشن است، با یک تیپ کژوال و اسپرت یک کفش‌کتانی همراه کنید تا در عید امسال بدرخشید، کفش‌های کتونی تقریباً با هر تیپ و لباسی کاربرد دارند و برای استایل کژوال (غیررسمی) مناسب‌اند.

جالب است بدانید که استایل کردن کتانی سفید با یک کت‌وشلوار چقدر ظاهر شما را شیک و خاص می‌کند.

کتانی

کفش های مد شده در سال جدید مثل کفش متالیک

چندین سال بود که کفش‌های متالیک و براق ازمدافتاده بودند؛ اما در سال جدیدی یکی از ترندهایی که اعلام شده است کفش‌ها متالیک هستند. گرچه پوشیدن این نوع کفش‌ها جسورانه است؛ اما درخشش و خاص بودن را می‌توانید در عید نوروز با انتخاب این نوع کفش تجربه کنید.

کفش پاپیونی

امسال صنعت مد، فلش‌بکی به عقب داشته و کفش‌ها و اکسسوری پاپیون دار بار دیگر مد شده‌اند. کفش‌های دخترانه عروسکی کامیون‌دار در عید 1403 بسیار ترند شده و شما می‌توانید اگر طرفدار استایل‌های تینیجری هستید، این نوع کفش را با لباس‌هایتان هماهنگ کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

کفش کالج مردانه را با چه لباس‌هایی ست کنیم؟

کفش کالج مردانه از جمله کفش‌های راحت و شیک است که همه آقایان باید یکی از آن داشته باشند. ک…